Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

28 Haziran 2012 Perşembe

Khuda Kay Liye


Bugün diye başlayacağım ama aslında yazacaklarım dünde kaldı.

Dün gece Nakkaş Tepe'de çaydır kahvedir fazla kaçırınca, bir sivrisneği bahane edip yataktan kalktım. Saate baktım dörde geliyordu. Hemen kendi yerime süzüldüm , biraz bilgisyar açayım dedim, o sırada çok güzel bir yaağmur başladı. Bir sivri sineğe teşekkür edeceğim aklıma gelmezdi. Yaşayan neler görürmüş meğer:))Öyle güzel yağdı ki; alt katta falan otursak dışarı çıkardım saate rağmen..

Sabah biraz geç kalktım. Madem gün egeç başladım ben de bugünü serkeşlik günü ilan ettim dedim. Yağmurda yapılabilecek en güzel şeyi yaptım, film izledim. Hem de iki tane... Biri en güzel yol filmi olarak nitelendirdiğim ve Üç temmuzumun hatırına ikinci kez izlediğim, Fatih Akın'ın ''Temmuzda'' filmi diğeri de; Filmdeki bir mahkeme sahnesi için bile izlenebileceğini düşündüğümKhuda Kay Liye...Türkçede.Allahın Adıyla ismi altında oynamış... Uzunca bir film ama izlemenizi öneririm. Din üzerinden istismarı bu kadar güzel anlatan bir film izlemedim...

Filmlerimi izledim, biraz kitap okudum, çamaşır katladım, yemek yaptım ve akşam oldu.
Akşam karı koca dizi izledik. Hümeyra'nın; Annem Uyurken adlı , yeni başlayan dizisi...Yazlık dizi olarak sevdik. Biraz uzayınca ; Kocam maçım başladı diye mızıklandı biraz ama sonuna kadar da izledi...

7 yorum:

  1. dün zaten garip bir havaydı. ben de bir film izledim son hediye diye çok güzel bir filmdi izlemediysen bakarsın :)))

    YanıtlaSil
  2. Temmuzda filmi benim de favorilerimdendir :) ne güzel yapmışsınız...

    YanıtlaSil
  3. yağmuru sevdim.. ahçe yastıklarımı ıslattı ama olsun..
    film izlemedim..özlemişim mentalistle
    medium izledim.. olurmu..

    annem uyurkeni zaplarken gördüm ama lokum cu sahnesinde idi.. sevmedim..
    içerde sıkışmış lokumcu dışarda elleriyle birilerinin ağzına lokum tıkan biri..

    hümeyra görmedim.. =/..
    keyfin olsun lalem..
    atalet..

    YanıtlaSil
  4. Her iki filmi de seyredecegim... Anlatiminizla Istanbul`u coookk özeldigimi farkettim.... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Filmler güzel gibi. Ne okuyorsun Lale'cim?

    YanıtlaSil
  6. Özlem elimde şu ara; Jane Austen Hayatımı Mahvetti var... Beth Pattilo yazarı

    YanıtlaSil
  7. Lale abla postunu okur okumaz Temmuzda filmi beni çekti ve izledim, taze taze anlican:)))hiç duymamıştım, beğendim, teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))