Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Ocak 2020 Cuma

Lale'nin Bahçesi 14 yaşında

Çoktan beri yoktum buralarda,demişler kral öldü.
Söyleyin onlara kral geri döndü😂🤣

Şaka bir yana bir gün gelip uzun uzun yazacağım.
Merak etmeyin her şey yolunda.Zaten bir çoğunuzla instagramda görüşüyoruz.
14 yıldır yaptığınız yol arkadaşlığı için hepinize çok teşekkür ederim.
Belki de hiç biriniz bu yazıyı görmeyeceksiniz ama yine de  burayı hayaletler basmasın.Mekanın sahibi burada😂
Not:instagramda da @laleninbahcesi olarak devam ediyorum.


29 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere 😉 Sizden aldığımız ilhamla Blog yazmaya devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Keşke yazma sürekliliğini gosterebilsem.

      Sil
  3. Buraya gelip bakmadan olmaz ki, blogunu okumaktan vazgeçemem. Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilim canparem.Blog kutlaması sensiz olur mu?Seviyorum çook.

      Sil
  4. Ah Lale abla yazsan sen hep ama yazmıyorsun buraya ,, eskiden yazmıstım benim için hep ayrıdır bu sayfa neler öğrendim az mı? Ama hala ben instagramda sizi bulamıyorum eskiden takip ederdim simdi yazıyorum çıkmıyor bu beni pek üzüyor.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarcım a hala mı çıkmıyor.Senin instagram adıni yaz buraya.Ben bakayım.Cok üzüldüm.Mutlaka yaz,bekliyorum🌷

      Sil
  5. tik_tak510 bu benim ig hesabım Lale abla sabırsızlıkla bekliyorum 💐❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar tamamdır🌷
      Ya hiç gönderin falan yokmuş o hesapta.Demekki ben fake hesap sandim.Kusura bakma Pınarcım.

      Sil
  6. Lalem kankim 14 yıl olmuş
    nasıl geçiyor zaman
    iyi ki yazmışsın
    iyi ki tanışmışız
    ne şanslıyım
    senin gibi harika bir kadını tanıdığım için
    seviyorum seni
    daha çokkk yaz sen emi

    YanıtlaSil
  7. Lale abla yazılarını özledik. Daha sık gel buraya :)
    Nice yıllara bu arada...

    YanıtlaSil
  8. Lale abla ara sıra buraya da yaz, özletme kendini. Seviyoruz seni ve blogu:) Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  9. kankim yeni yazılarını bekliyorum

    YanıtlaSil
  10. Selamlar sizleri takipteyim sizde son yazıma yorum yapıp takip ederseniz çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  11. Nice 14 yıllara🌸🌸Bol paylaşımlı , nice yıllara🌸🌸Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Lale Hn merhaba ben sizi severek takip ediyordum. En son eşim rahatsız diye yazıp instagramınızı kapatıp blogtan da paylaşım yapmayınca sizi merak ettim .Sizi Capitol de görmüştüm tanımıştım ve tanışmıştık.Hatırladınız mı bilmem Eczanenin yakınlarında ismim Esra.Umarım herşey yolundadır.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Laleciğim gelip bakıyorum,yoksun....Üzgünüm.

    YanıtlaSil
  14. https://zenginlernakliyat.com Tokat Evden Eve Nakliyat

    YanıtlaSil
  15. tesadüf eski bir dost yüzüne rastladım. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  16. Lale'ciğim💙ne güzel içten doğal yazıların vardı 😔özledim yine baktım 🍀uzun süren matemine saygı duyuyorum. Fakat senin gibi doğal insanların yazması,yaşadığı devre belgesel bırakmaları demektir. Bu açıdan çok önemlidir.Bekliyiruzyine doğal yazılarını. Sağlıkla mutlulukla huzurla yola devam etmelisin. Herkesin bu yaşamda bir görevi var, yazmak senin görevlerinden biri bence💙🙏🍀safurtun

    YanıtlaSil
  17. Tarifleriniz.kitaplariniz.filmleriniz.battaniye motifleriniz.gezmeleriniz.kizlariniz.ne kadar sicak ve samimiydiniz.hayat acili evet.ama yine yazsaniz.acilari beraber sarsak.sizi ozledik.gorusmek uzere.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))