Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Ocak 2019 Perşembe

Lale'nin Bahçesi 13 yaşinda








Bu fotoğrafın altına; Onca sarı lale içinde kendini gösteren "Kırmızı  Lale benim işte, farklılıklarımız değil midir bizi cazip kılan" diyerek başladığım blog serüveni tam 13 yıldır  devam ediyor.
Dünyanın hemen her tarafından arkadaşım oldu. İki gün yazmasam ne oldu, nasılsınız diyerek mail atanlar oldu. Hayatımda artık olmazssa olmazlarım olan gerçek arkadaşlıklar kazandım bu sayede. Blog arkadaşlarım yanında sessiz takipcilerimin olduğunu bilmek de gizli bir haz verdi bana.
Türkiye'nin ilk blog yazarlarından olmanın verdiği bir gurur da var içimde ne yalan söyleyeyim.
Sayısını unuttuğum kitaplar,filmler, yemek tarifleri, sayısız mekanlar paylaştık birlikte. Gittiğim yere gidip memnun kalan. tavsiye ettiğim kitabı okuyup seven, izlediğim filmden hoşlananlarla, yayınladığım tarifi ailesine pişirenlerle ortak bir keyfi yaşamanın inanılmaz hoşluğunu yaşadım bu 13 yılda.
Sosyal medya araçlarının çoğalmasıyla,zahmetsiz ulaşımıyla  biraz ihmal ettim buraları, aylarca yazmadığım oldu. Hatta tam kapatmayı düşündüğüm anda, sizi çok merak ediyorum, her şey yolundadır umarım şeklinde aldığım bir yorumla bundan vaz geçtim.
Blog yazmak da blog okumak da biraz özveri istiyor. Bir fotoğrafa bakıp hemen like butonuna dokunmakla, blog okumak farklı şeyler elbette ama bloglar inanılmaz arşivler. Artık ben kendi hakkımda olan  bir şeyi bile blogumda arayıp,buluyorum.
Artık zamanında yedi sekiz binlere ulaşan okunma sayım 80 li yüzlü rakamlara düşmüş. Ama 2019'un ilk günlerinden itibaren yeniden düzenli yazmaya başladım. Umarım ben yazmaya siz okumaya devam edersiniz.
Ben bir de acaba blog arkadaşlarımın yanında kimler sessizce okumaya, burada olmaya devam etti onu merak ediyorum.13 yıl insan hayatı için çok uzun bir dönem çünkü...
Hepinize sevgiler gönderiyorum. Umarım bir yerlerde karşılaşmaya devam ederiz, siz bana Lale'nin Bahçesi diye seslenmeyi  hiç bırakmazsınız.




14 yorum:

  1. Ah Lalem Ablam ne güzel yazmışsın.
    Bazen bende burayı ihmal ediyoeım dediğin gibi İnstagram biraz daha pratik ama blog başka.
    Daha nice yazılara canımmm 😘
    Ben de ilk açtığımda sayfamı, ilk izlediğim Bloglardansın.
    Yerin ayrı bende. 💕

    YanıtlaSil
  2. Nice 13 yıllara diyorus o zaman...

    YanıtlaSil
  3. Ben de sizi yaklaşık 9-10 yıldır takip ediyorum genelde sessizce:) Keşke blogların o eski zamanları olsa. Kesinlikle instagramın yüzeyselliğindense bloglar ne kadar da güzeldi. Güzel bir şeyleri keşfetmek, fark etmek daha çok araştırmayı gerektirirdi. Şimdi herkes her şeyi yapıyormuş gibi gözüküyor. Herkes aynı. Bloglar muhteşem kişisel arşivler. Siz yazmaya devam edin biz de okuyalım.

    YanıtlaSil
  4. Nice yıllara Lale Abla♥️

    YanıtlaSil
  5. 14 senelik blogcuyum, 13 senedir sizi okuyorum.. :)
    Özellikle kitap, film listelerinizi ve gezme notlarını çok seviyorum. Ha birde Ordu benim için Lale’nin Bahçesi .. Gittiğimde bile öyle hissettim.

    YanıtlaSil
  6. Kutlu olun Lalecim. Seni okumak hep mutluluktu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Nice 13 senelere Lale ablacım ��

    YanıtlaSil
  8. Kankim 💙🌹🌹🌹🌹
    Blogda kesişen yolumuzu 13 yıldır aynı sevgi ve dostlukla yürüyoruz birlikte
    Bu çok kıymetli
    Dijital bir arşimimiz oldu bloglarımız
    Dönüp 13 yıl önceki yazıları okumak fotoğrafları görmek şahane bir duygu
    Çok haklısın benim çocuklar resmen blogda büyüdü🤣🤣
    Daha nice yaşlara

    YanıtlaSil
  9. Nice yıllara Laleninbahcesi 💐🧿💙🙏

    YanıtlaSil
  10. Nice güzel yıllar okuyalım yazılarını Lâlem.

    YanıtlaSil
  11. Lale ablacım, ben de seviyorum sosyal medyayı fakat senin de dediğin gibi kendimle ilgili bir şeyi bile blogdan daha keyifle okuyorum. Blog okumak farklı... Hemen hiç bırakmadım yazmayı, ama zamanım eskisi kadar yok. Lakin yine de artık daha çok vakit ayırmaya niyetliyim ben de.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Lale,
    Her yıl bu blogun yıldönümünü kutladığımda "kelliğe çare buldum a dostlar" başlıklı yazın ve benim o günden beri aynı formülü kullanmam gelir aklıma. Sanırım sen de beni bu yorumlarla hatırlayacaksın. Çünkü ben de sessiz takipçilerdenim.:-)
    Nice 13 yıllara sağlıkla ve bol yazıyla :-)
    Sevgiler
    Zeynepp

    YanıtlaSil
  13. Blogger ana panelinde senin yazını görmek beni hep mutlu ediyor. Yazmaya devam Lale Abla...

    YanıtlaSil
  14. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Zamanınız var ise sizi de beklerim ve bundan büyük mutluluk duyarım,sağlıcakla kalın.
    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))