Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

29 Ocak 2013 Salı

Kısa kısa bizden

Kızlar tatilde ama Gamse'nin orta kulak iltihabı yüzünden tatsız geçiyor şimdi bile doktorda desem anlarsınız sanırım....

Naziş'in bu tatil içinde planlanmış bir Yunanistan gezisi var,umarım havalar iyi gider.


Dizimde son noktayı Ataletim canım benim koydu....MR değerlendirmesinde koyduğu teşhis; Kemik  iliği içi ödemi ya da Kemik içi iliği ödemi...Daha önceki bir travmadan kaynaklanmış. O ayağım yıllar önce kırılmıştı...Hastalığımın adı   bile  enteresan dimi,  benim gibi açık ve net...Hastalığın adını söylerken başka soruya mahal de vermiyorsunuz,açıklaması içinde....Füzyon mutfak gibi manş fasulyesi yatağında bonfile gibi.... Bu yemek ile ilgili garsona ne sorabilirsiniz. Şimdi bir ödem çözücü ilacım var ve Ataletimin bana çizeceği bir yol haritası ile fizik tedavi ve egzersizlerim var. Haftaya tekrar görüşeceğiz ve egzersizler revize edilecek..


Dün akşam başladığım kitap...Acı Çikolata ama bu isimle daha önce başka bir kitap okuduk onunla karıştırılmasın... O bambaşka tatda bir kitaptı...Şu aşağıdakiydi...Okumadıysanız mutlaka okumalısınız.



Şimdiki  Acı Çikolata da bu:)
Henüz çok başlardayım, ama güzele benziyor. Okuyayım konuşuruz hakkında.

Şimdilik bu kadar...Bugün okeycilerle buluşup bir iki tur okey oynamak gibi bir planım var...

7 yorum:

  1. KANKİM,
    GAMZEYE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,
    Üzüldüm uzun sürmesine
    Umarım yunanistan gezisi güzel geçer nazlının
    kitap da keyifli görünüyor
    iyi okumalar
    öptüm

    YanıtlaSil
  2. Lale HNm.
    Teşhis konması da çok mühim..Artık tedavisi gelir hemen peşinden hayırlısıyla..

    YanıtlaSil
  3. İkinize de acil şifalar diliyorum tez elden. Her durumda pozitif kadın öperim çok :)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun allah dermansız dert vermesin. O ilkini okumuştum ben de ne şahaneydi. Hmm diğerini de listeye alalım:)

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun arkadaşım acil şifalar diliyorum canım,önerdiğin iki kştabıda bilmiyordum rastlarsam alırım,o kadar çok kitap biriktiki okunacak vakitler yetmez oldu...

    YanıtlaSil
  6. İkinize de çok geçmiş olsun diyorum. Aman ilaçlarını ve fizik tedavini ihmal etme. Acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Egzersiz illede egzersiz. Üşenmeden yapmak lazım. Hadi Lale.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))