Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

26 Haziran 2012 Salı

Mumbai falan filan


Burgaz Ada bizi biraz sakinleştirdi ama yine de eski rutinimize dönemedik. Kaç gündür tek satır kitap okumamışım, her pazartesi yapılan bayram temizliği ilk kez bu hafta atlandı mesela gibi...
Bugün ilk kez bir film izledim. Türkçe adı Mumbai Günlükleri...
Uzun uzadıya anlatmayayım tanıtımı aynen şöyleydi...
Hindistan’ın Mumbai kentinde yaşayan 4 farklı insan ve bunların kesişen hikayeleri.. Aktör olmak isteyen bir temizlikçi. Fotoğrafçılık yapmaya başlayan bir bankacı. Ailelerin mutlu günlerinde çektiği video kayıtlarından ilham almak için uğraşan bir ressam. Ve bunların ortasında kesişen hayatlar.

Aamir Khan‘ın oynadığı ve merak edilen filmlerden olan Mumbai Diaries, daha çok sanatsal açıdan izlenebilecek durgun bir film niteliğinde
...

Çoktandır diyetimden söz etmedim. Şu ana kadar toplamda 17 kg verdim. Aslında en az üç kg daha vermiş olabilirdim ama, biraz kaytardım biraz da kendi kendime yaptığım hesapların tutmayışı nedeniyle olabilir:)) Sonuçda anladım ki diyetisyensiz bu işi asla kıvıramazmışım. İlle de bir kontrol mekanizması olacak üzerimde. Disiplinsiz, karaktersiz, dengesiz daha sayayım mı? öyleymişim işte....

Aslında güzel bir kitaba başlamıştım ama, bu ara okuma modundan çıktığımdan dolayı kitap işinde bi numaram yok sizlere göstereceğim.

Ehadi gideyim ben yav. Eğer bir aksilik çıkmazsa akşama güzel bir programım var.

5 yorum:

  1. Hem bir evin sorumluluğu üzerinizdeyken, hem de böle kendinize vaki ayırabilmeniz ne hoş :)) size imrenmemek elde değil :) filmi duymuş ama fazla ilgimi çekmemişti boş bi anımda değerlendirmek isterim.

    YanıtlaSil
  2. AKŞAM GÜZEL PROGRAM, BİR BULUŞMA MI ACABA :) BİLDİYSEM SELAM OLSUN ŞEN MASANIZA:))

    YanıtlaSil
  3. kontrolsüz sekilde kilo vermek zor ama diyetisyenle de olsa irade meselesi bu..17 kilo çok iyi :))tebrikler...sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))