Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

5 Şubat 2012 Pazar

Pazar ola

Bu sabah Zuz'un geldiğini söylemiştim. O geldikten 5dk sonra, sabah kahvaltısı siparişini verdi, akşama yemekte ne olduğunu sordu ve yattı. Ben yeşil çayımı içtim, bir önceki yazımı yazdım sonra mücveri yaptım, çayımızı demledim. Mücverin kokusunu duyan pıtır pıtır kalktı.Kahvaltımızı yaptık , biraz evi derledik topladık, yürüyüşe çıktık. Nasıl bir havaydı öyle o...sanırsınız bahar gelmiş. Ama çarşamba günü yine 10 derece birden düşecekmiş ve yine kar geliyormuş.

Yürüyüş molasını bizim çay bahçemizde verdik haliyle.Sonra yine yürüyüşe devam ettik. Öğle yemeği için Capitol'e geçtik. Zuz ve Naziş biraz da alış veriş yaptılar, eve döndük. Gamse -benim yorgunluktan dışarı förtlemiş gözlerimi görünce- Anne , sana bir çay yapayım hemen dedi. O Capitol'de dolaşmak artık fazla gelmiş demekki.

Dayımlar yarın akşam Ordu'ya dönecekleri için Zuz'u da görmek istediler. Sabah kahvaltısı için Kadıköy'de buluşalım falan filan derken,Bizde bir tencere kurufasulye, bir tencere pilav ve de turşu var hadi bize gelin dedim. Çünkü Zuz çok özlemişti kuru fasulyemi,gelince ilk onu pişiririm demiştim. Tabi ben yemedim, ben roka , domates salatamın üstüne beş kaşık haşlanmış fasulye koydum, azcık sızma ve limon ilavesiyle yedim. Valla benimki de çok güzel olmuştu.Biz yemekten yeni kalkmıştık ki; Beşiktaşın hezimeti ile üzgünnnn, bitappp kocam geldi. Bir daha Beşiktaş maçına gitmeyecekmiş. Bir tek Beşiktaş-Orduspor maçına birlikte gideceğiz ve Orduspor taraftarı olacak:))

Yarın okullar açılıyor, gelse gelse denilen tatil geldi de bitti bile.Okulu özlemiş kızlar valla ben de özledim okula gitmelerini:)

Bu hafta kütüphaneden ödüç aldığımız kitapları teslim etmemiz gerekiyordu. Gitmişken sizler için resim çektik. Kütüphanenin önünde ve denize açılan kapısında...
(Kütüphanenin bu çıkış kapısını çok seviyorum. Buradan sahil yoluna çıkılıyor)
İyi geceler artık ben gideyim biraz da kitap okuyayım.

10 yorum:

  1. Mücveri ben de denemeliyim çok değişik. Bilmiyordum o tarifi. Lezzetli olmalı. Aslında d0ğru dürüst yemek yapmasını da bilmem ya.Kurufasulyeyi de biri yaparsa yerim.
    Neyse daha fazla kendime işkence etmeden kaçiiym buralardan. Resmen kokular geldi burnuma:)
    İyi haftalar Lale' cim...

    YanıtlaSil
  2. Mücver denenecek, belki bugün yapabilirim, kütüphanede hangi kitapları aldınız bakiim ?

    YanıtlaSil
  3. oh mis gib.Hem ruhunuz hem gözünüz doyuyor.

    YanıtlaSil
  4. Yarın kütüphaneye gidiyorum. Sen böyle yazdıkça benim böyle içim kıpır kıpır oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. kankimmm döndüm geldim
    özlemişim buraları her yazını okuyacağım ben yokken neler yaptın meraktayım
    öpüyorum seni
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  6. LALELERİN ÇOOK HOŞ
    MÜCVERE BAYILIRIM
    :)

    YanıtlaSil
  7. Laleciğim her şeyden evvel ne kadar incelmişsin..inan gurur duyuyorum seninle müthiş bir azim bu. canım kaldıııı.:)
    senin satırlarını her okuduğumda arada yemek isimleri arar oldu gözlerim, sadece adının geçmesi bile yetiyor, ağzım sulanıyor anında. demişsin ya, keşke yne gelebilsen, evet çok istiyorum ve bu kez senin kurabiyelerinden yiyecek, çay içecek kadar kadar vaktimiz olsun diliyorum.öperim öperim, canım arkadaşım.:)

    YanıtlaSil
  8. Lale ablam, gözün aydın kardeşinle hasret gideriyorsun.
    Bir göz aydını da okulların açılışına gelsin eee dinlenirsin, düzenine dönersin artık:)

    Kütüphaneye bayıldım bayıldım ne şanslısın :) Hem kitap hem göz zevki alıyorsun her gidişinde...

    Sana kocaman bir MAŞALLAH ne güzel incelmişsin ne hoş görünüyorsun, takdir ettim seni hem o kadar yemek yap yedir hem de kendini kaptırma bravo... Çoook çooook öptüm seni , ev halkına selamlar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. oldukca incelmiş gorunuyorsun lale abla iradene hayranımm ..sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, çok güzel bir diyet yolundasın..Fotoğraflara yansımaya başladı:)
    Kütüphaneye bayıldım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))