Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

13 Haziran 2014 Cuma

Yeni yaşım hoş geldin




Selam sana yeni yaşım. Korkma ben dostum. Çok eğleneceğiz birlikte... Bir sürü kitaplar okuyacağız, filmler izleyeceğiz, yeni mekanlar keşfedip, yeni yemekleri evdekiler üzerinde deneyeceğiz)


Sen gelene kadar ben neler yaşadım, bu  Şehr-i İstanbul'da   ayak basmadık taş, dönülmedik köşe başı kalmasın istedim.Her taşın altına bir anı, her köşebaşında bir tanıdığım olsun istedim. Çok yürüdüm bu şehrin yollarında çook... Kah keyfi yürüdüm,kah benim de bir sözüm var diye yürüdüm. Ne kadar azimli olduğumu doğduğumdan beri aynı semtte oturuyor olmamızdan anlayabilirsin.

Sen gelene kadar ben çok sınavlara girdim çok sınavlardan geçtim. Annemi kaybettim, aşık oldum, evlendim, iki tane kız doğurdum.O kızlar bana kaç yaşına girdin diye soruyorlar ben de nerden baksanız kırk varımdır diyorum:))


Gel anlaşalım iyi geçinelim. Şunun şurasında bir yıllık misafirimsin:)




27 yorum:

  1. Kırk olmasan da otuz beş kesin varsındır :)))
    Yeni yaşınla çok iyi anlaşman ve birlikteliğinizde harika anlar yaşaman dileğimle Lale Ablacım :)
    Doğum günün mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Öncekiler bu dostuna senin ne kadar tatlı biri olduğunu anlatmışlardır o yüzden güzel referanslar alarak, ve seni sevmeye hazır olarak gelmiştir eminim.
    Hoş birliktelikleriniz olsun. Daha niceleri gelsin.
    Bir dostun da burada.
    Sevgiler Lale' cim...

    YanıtlaSil
  3. Yeni yaşlar hep güzel şeyler getirsin hayatımıza. Doğum gününüz kutlu olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu yasin da efendi efendi gelip gitsin gelecek 30 yila ornek olsun .Hep mutlu ol.

    YanıtlaSil
  5. Çok coşkuyla okudum yeni yaşına uzattığın barış çubuğu yazısını :) Her şey gönlünce, sağlıkla, mutlulukla, umutla ve ailenle birlikte olsun. Biz de daldaki kuş misali gelip gidip bir "ce-e" diyelim birbirimize:)

    YanıtlaSil
  6. Canım Lale'cim; mutlu çok mutlu sağlıklı, huzurlu nice yaşların olsun. Iyi ki dogdun, iyi ki varsın 😊💚💛💜

    YanıtlaSil
  7. Çılgınsın güzel kadın ve ben seni en çok bu yüzden seviyorum...

    YanıtlaSil
  8. Aaa. Bugün müüü? :) Annemle aynı gün!
    Daha da geçen gün dedim ki anneme "Lale'yi tanımıyorsun sen ama öyle harika bi kadın ki! Çok severdin tanısan" (Nerden geldi konu bana dersen, "Az"ı okudum ya senin tavsiyenle.. Ordan açıldı mevzu.)
    Aynı gün doğmuşsunuz. Belki de aynı yıldır. E annem de nerden baksan 40 var :)
    Yeni yaşın çok çok mutlu, ferah ve eksiksiz olsun Lalem. Huzurun artsın eksilmesin. Sevdiklerin de öyle...
    öperim çok.
    8)

    YanıtlaSil
  9. lalem seni hep severim ama bazen başka severim bugün öyle bir gün

    YanıtlaSil
  10. ne güzelsin :)
    Funda

    YanıtlaSil
  11. harikasın ya harikasın! yaşsız kadın...

    YanıtlaSil
  12. Lalecim ne güzel karşılamışsın yeni yaşını :) Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  13. Nice nice yıllara, sevdiklerinizle ,sağlıkla...Aysel G.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Lale bu ne güzel karşılamadır yeni yaşı böyle. Ayrıca yapılan yorumlar ne tatlı öyle bayıldım. İyi ki bulmuşum sizi. Sana ve sevdiklerine ömür boyu mutluluklar dilerim sevgiler Türkan.

    YanıtlaSil
  15. Her sene biraz daha güzel, biraz daha özel oluyorsun. Yeni yaşın bizi kıskanmasın ve seni bizimle de paylaşsın e mi :)

    YanıtlaSil
  16. iyiki dogdunuz iyiki sizi tanıdım ömrünüzün sonuna kadar hep mutlu hep saglıklı olun sizi seven sessiz takipciniz filiz

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Lale hanım, iyi ki doğmuşsunuz.Sizi buradan da olsa tanımaktan mutluyum . Enerjiniz hiç bitmesin, yüzünüz hep gülsün.Bir gün karşılaşmak ümidiyle. Çengelli

    YanıtlaSil
  18. Seviyom seni yav,iyi ki doğmuşsun iyi ki kızkardeşim olmuşsun.Yeni yaşın hoşgelmiş sefalar getirmiş olsun sana :))) öperim çok.

    YanıtlaSil
  19. iyi ki iyi ki iyi ki doğmuşsun ve biz seni tanımışız canım Lale ablacımmm:) iyi ki varsın.Yeni yaşınla birlikte tüm dileklerinin gerçek oluşundan kuşkum yok :) çooook öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  20. Canım Lalecim,
    Doğum günün kutlu olsun.
    Hep neşeli keyifli ol :)

    YanıtlaSil
  21. Lale Hanimcigim,
    Iyi ki dogmussunuz, yeni yasiniz kutlu olsun!
    Uzaklardan coookkk sevgiler...
    Sessiz dostlarinizdan Huriye

    YanıtlaSil
  22. Bu yeni yaş enerjinize enerji katsın,katlanarak büyüsün sevinçleriniz:)

    YanıtlaSil
  23. Bir yaş bu kadar güzel karşılanabilir. Pozitif arkadaşım benim.

    YanıtlaSil
  24. Tesadüfler beni nlogunuza getirdi, iyi ki gelmişim. Yeni yaşınız da hoşgelmiş, dilerim hoşluklar getirmiştir gelirken. Tepe tepe kullanın gitsin, iadesi, değişimi yok nasılsa. Güzellikle eskiyip yenilerine yer açsın... Sevgiyle

    YanıtlaSil
  25. hepinize tek tek teşekkür ederim güzel sözleriniz ve tüm iyi dilekleriniz için. Sizler de iyi ki varsınız ve iyi ki yolunuz bu sayfadan geçti.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  26. Sevgili lale,
    Nice mutlu yıllara..
    Bir yıllık misafirin sana çok güzel günler yaşatsın, o gittiğinde üzül biraz hatta ("ne güzel günler görmüştük birlikte" diye) ama çok da üzülme çünkü bir yıl sonra gelecek yeni misafirin bu yılkinden daha mutlu etsin seni..
    Sevgiler
    Zeynepp

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))