Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

23 Şubat 2012 Perşembe

Bu gün

Sabah çayını Tophane'de bir çay bahçesinde içti.

Tophane-i Amirane' de Dali ile hasbıhal etti.

Dali sergisi karşısındaki Hayvan-Kukla sergisini kaçırmadığına çok ama çok sevindi.

Karaköy Antrepo 3 de Van Gogh ile gezdi tozdu, yerlere oturdu.

Öğle yemeğinde, Fındıklı'da hiç ummadığı bir yerde , önüne gelen harika bir diyet yemeği ile karnını douyurdu...

İstanbul Modern'de Nuri İyem, Bedri Rahmi Eyüboğlu ile gözlerini şenlendirdi

Akşam çayını İstanbul Modern'in terasından, karşı kıyılara, Üsküdar'a )) baka baka içti hem de Lise arkadaşı ile...

Vapurda geleceğin psikopatı ile tanıştı.

Bir anne çocuğuna , bak dedi bak... güneş doğarken veya batarken tarihi yarımadaya bak...İstanbul'un tarihi silüetini göreceksin. Yüzlerce kez gördüğü görüntüye dönüp baktı tekrar ve o sadece kontörleri belli olan görüntüye baktı, gözleri doldu....

Bu gezilerin bir bölümünde yalnızdı, yalnız olmadığı bölümlerde kardişi,arkadaşı vardı, Dali ve Kukla sergisinde Gamsegamse ve öğrencileri vardı hatta:)

Akşam yemeğinde de domates çorbası, mantarlı et sote, pilav ve yoğurt var

E daha ne yapsın bu kadınceyiz...

Resimler, detaylar yarına... Bu notlar biraz da kendim için oldu unutmamak için...

14 yorum:

  1. Yine dolu dolu bir gün olmuş, valla İstanbul'da ikamet edip de senin gibi tadını çıkarmak varmış diyorum, aman aman Maşallah, dizine sağlığına kuvvet diyorum, öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. selam canım ben de gitmiştim o ilginç Van' sergisine çıkışta oğlumla İstanbul modern de sufle eşliğinde kahve içmiştik,beğendim video ve resimlerini çektin ama ben resimlerin orjinak boyutunda izlemek isterdim değişik konsept olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bugün hava süperdi gerçekten. Ben de Kalamış' taydım ama programım çok sadeydi. Yemek ve eski dostlarla sohbet. Senin programını ise okurken bile yoruldum:) Bir maşallah da benden gelsin. Detayları bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi bir güne mi sığdı yani? İnanamadım da:))

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler..DALİ'nin en büyük hayranlarından olan bendeniz,sergi gezmeyi ct-pazara ertelemek zorunda kaldım.Van Gogh ve Nuri İyem'i de çok istiyorum.Fotoğraflarınızı heyecanla bekliyorum.İnşallah Dali Sergisi uzatılır.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Lale hanımcım. enerjiniz müthiş maşallah... Biz Dali'ye ve İstanbul Modern'e sadece el salladık. Van Gogh bütün enerjimi almıştı. Hani tadı damağında kalsın diye çikolatanın üzerine su içmezsiniz ya, bende öyle birşey yaptım ;)

    YanıtlaSil
  7. Dün ben de oralardaydım. Bir gün arayla benzer yerlerde dolaşmışız yine. Ama benim enerjim sadece Dali'ye ve Kukla sergisine yetti. Diğerleri sonraya :) Tophane'ye yakın ara sokaklarda Karabatak diye bir cafe keşfettim, yolunuz düşerse orayı da tavsiye ederim.
    Enerjinize ve diyet konusundaki azminize hayranım.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Işın, Karabatak cepte, notu alınmıştı önceden ama artık pil bitmişti. Zuz Ayvalık'a döneceği içindi bu koşturma. Ama sor bak, her tarafım kırılıyo sanki.Yarın kesin dinlenmece kesin...

    YanıtlaSil
  9. süper bir gün olmuş :)
    Şu Dali ve kukla sergisine kısımı da götürmem lazım

    YanıtlaSil
  10. Bir güne sığabilecek gibi görünmeyen dolu dolu yaşam.
    Harika Lalecim, bayılıyorum sana...

    YanıtlaSil
  11. İnsan bu kadar çok şeyi aynı gün yapmaz ki ama ya. Hayır madem yaptın anlatmazsın, ayıp denen bi'şey var dimi? :) Hem daha detaylar da yokmuş. Oyy oyy oy :)

    YanıtlaSil
  12. Yüzlerce, binlerce tü tü tü tü tü...Maaşallah.

    YanıtlaSil
  13. O enerjine hayranım Lale abla...

    Sergileri çok merak ediyorum, çocuklara alıcı arıyorum gitmek için...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))