Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

10 Nisan 2012 Salı

Bu yaz Cunda'da

Yıllarca hayalini kurdu, gerçek olur mu? diye düşündü ama ben geçen Hıdırellez'de O'na bir pansiyon resmi çizdim ...Kuzguncuk'dan denize attım. Zeya ve Ebru şahidimdir hatta:) O hayal gerçekleşti, o dilek kabul oldu ve Zuz sonunda hayallerine kavuştu.

Cunda Adali Pansiyon artık hizmete girdi ve dahi ilk müşterilerini ağırladı.Yolunuz Cunda'ya düşerse artık orada bir tanıdığınızın pansiyonu var, korkmadan gidin. Altı yıldır, tanıdığınız biri, ne sever ne sevmez, ablasına gittiğinde hangi yemekleri ister, kitaplarını alır beş sene hala okumadım diye vermez bilirsiniz bunları:)O kadar çok yer almıştır ki bu sayfada yolda görseniz tanırsınız, gülüşünden bilirsiniz.

Zuhal ve Ayten arkadaşlıklarının temelini Kaçkarlarda attılar. Ve bunu çook yıllar sonra ta buralara kadar taşıdıalr.

Dilerim çok iyi sezonlar geçirir emeklerinin karşılığını alırlar.

Neyse lafı uzatmayalım, resimler bu gün geldi, ben de sizden bir kaç dakika önce gördüm.








31 yorum:

  1. Cunda'ya gelmek ve Zuz'un pansiyonunda kalmak geldi içimden lale'cim. Güzellikler vesile olsun inşallah ...

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun öncelikle :) çok güzel görünüyor :) her yaz Dikili'deyiz ve illa ki Cunda 'ya gideriz.Kalmasak da
    bir kahvelerini içmek için selam ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Tüm fotoğraflar çok güzel, inşallah emeklerinin karşılığını kat kat alırlar.

    Kapısına kocamanından bi nazarlık assınlar bence...

    İstedikleri/hayal ettikleri işlerin peşinden gidenlere hep imrenmişimdir: )

    YanıtlaSil
  4. İyi ki o resmi çizmişsin ablaa:)) seni çok seviyorum.Binlerce kere teşekkür ederim( Her zaman kendinden önce benim için dileyen çılgın ablam benim)Kendin için çizmiş say zaten :))
    Ben yani zuz seni çok seviyor ...

    YanıtlaSil
  5. Çok isterim oraya gitmeyi. Allah booool boool huzur ve kazanç versin inşallah onlara.
    Bu hıdrellezde beni de unutma olur mu Lale Abla?

    YanıtlaSil
  6. Lâle bugün düşündüm Zuz'dan haberler köşesi aklıma geldi :) bir baktım yazmışsın, ne kadar güzel olmuş her şey, çok iyi gideceğinden eminim, gittiğmde ziyaret edip haberleri bizzat kendisinden alacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Blogun sıkı takipçisiyim :)Ayvalıkta yaşıyorum ve hoşgeldiniz diyorum,bol köpüklü bir Türk kahvesi içmek dileğiyle :)

    Asude

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun. Sen ne mübarek bir kadınsın ki kardeşinin hayalini gerçekleştirmesine vesil olmuşsun.Çok çok müşterileri olur inşallah.

    YanıtlaSil
  9. resimler harika,
    hazıranda ege turuna çıkıyoruz, uğramaktan mutlu olurum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. Bol kazançlar, bol müşterier ve herşeyden önemlisi sağlıklı ve huzurlu bir yaşam diliyorum bundan sonrası için Zuz'a. Pansiyona bayıldım, umarım kısmet olur gitmek. Sana da o güzel aynalı odayı layık gördüm, gidince orada kal e mi:))

    YanıtlaSil
  11. internet siteleri varmı? yer ayırtma vs için. biz ayvalık'a gidecektik ama rotamızı çeviririz çok yakın zaten hem cunda'da harik bir yer.

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Şirin internet siteleri yarın resimler eklenip hizmete girecek.
    O zaman hemen yayınlarım

    YanıtlaSil
  13. Lale ablacim senin vesilenle Zuz'a ve Ayten hanim'a yurekten tebriklerimi ginderiyorum isteklerinin pesinden gittikleri icin. Bereketleri keyifleri kazanclari bol olsun dilerim:)

    YanıtlaSil
  14. Ba-yıl-dım.. Bu yaz belki de yolumuzu düşürebiliriz Cunda'ya.. Mekan çok güzel olmuş, Cunda ise benim favorimdir her daim :)

    YanıtlaSil
  15. hayırlı uğurlu olsun, çok çok zevkli ve keyifli bir pansiyon, bu yaz mutlaka uğrayacağım bir kahve içimlik olsa da, yakından görmeyi çok isterim, umarım sizde orada olursunuz:)

    YanıtlaSil
  16. bolluk bereket.. keyifli bir sezon.. güler yüzler.. uslukonuklar.. kazasız.. sorunsuz günler geceler olsun... dilerim..

    atalet

    YanıtlaSil
  17. Büyük bir hayal gerçekleşmiş.Ne mutlu..
    Bence pansiyon biraz mütevazi bir isim olmuş.Görüntüler butik otelleri andırıyor.
    Keyifli ve kazançlı sezon dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Çok şık bir yer, şansı bahtı açık olsun...Gidersem mutlaka ziyaret edeceğim:)
    Panjurlar ve dekorasyon harika olmuş...

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş :) Hayırlı uğurlu olsun... Kaçar gideriz bir ara bereketimizi kendimiz dileriz inşallah. Bendeki çift kitapları ister misin Zuz? Güzel bir kütüphane de yakışır oraya ne dersin?

    YanıtlaSil
  20. hayallerinin pesinden gidenlere selam olsun.Bolll müsterili,bool kazancli en önemlisi saglikla mutlu yasasinlar orda..Ben mutlaka gidecegim kismet olursa eylül gibi :))) düsünüyorum.Coook öpüyorum.asis

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı olsun, Cunda'da görüşmek umuduyla...

    YanıtlaSil
  22. harika fotoğraflar
    gitmek için can atıyorum kankim
    zuz senin dileklerinin gerçekleşmesine çok sevindim
    umarım çok yakında görüşürüz senin pansiyonda
    sevgilerimi yolluyorum sana
    kankim ne güzel bir ablasın sen
    seni ve aileni seviyorum ben yaaaaaaaa :)))

    YanıtlaSil
  23. Hayırlı vede uğurlu olsun
    Demekki Cunda da bir evimiz oldu artık:)

    YanıtlaSil
  24. Hayırlı olsun Lale'cim.
    kazançları bol,huzurları yerinde olsun...

    YanıtlaSil
  25. Hayırlı olsun Lale'cim.
    kazançları bol,huzurları yerinde olsun...

    YanıtlaSil
  26. Cunda'ya aşık üniversite yıllarında hafta sonları her fırsatta cunda ve civarına kaçmış birisi olarak bu yazıyı okuyunca mis kokusu geldi burnuma o muhteşem yerin..
    Benım de hayalim orada bir evimin olması..
    Neyseki bu hayalim gerçekleşene kadar gidip kalabileceğim bir evin olması mutlu etti beni..
    Hele ki bu ev bir de hemşeriminse :)

    YanıtlaSil
  27. merhaba sevgili lale,hülya ben..ne zamandır bekliyorum bu fotoları..hayırlı,uğurlu olsun..pansiyon değil,butik otel görünümünde gerçekten..çok severiz eşimle cunda yı...inşallah kalmak nasip olur..benim ve çoğu bayanın en dikkat ettiği şeylerden biri banyo ve tuvalet hijyeni malum.çoğu yerlerde çok dikkat edilmiyor bu konulara...bu pansiyonda rahatlıkla kalabiliriz gibime geliyor..bu güven oluştu bende...belki sizinle orada karşılaşıp,tanışır,bir kahve içeriz...sevgilerimle..hoşçakalın..

    YanıtlaSil
  28. eteğine takılıp ben d egeleceğim Cundaya. o kızlı aynalı oda benim şimdiden seçtim :)

    hayallerini ne güzel gerçekleştirdi. Herşey istediğinden beklediğinden güzel olsun

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  29. Hayırlı,uğurlu olsun Lale ablacım,Zuz ablacım.Çok çok harika olacak inanıyorum.dilerim gelmek kısmet olur:) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  30. ah lale abla bayıldım bayıldım...rüya gibi bir yer olmuş...bir gün gidip orda kalmak için sabırsızlanıyorum...zuz a hayırlı uğurlu olsun...cok sevgiler bizden

    YanıtlaSil
  31. Ah ne güzelmiiişş. Fotoğrafları böyleyse, gerçeği kim bilir nasıl güzeldir. Hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))