Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Haziran 2011 Cuma

akşamlardan cuma

Bu gün ev ev ev dedim ya... Sözümde durdum hatta balıklama daldım eve... Biraz ince iş yaptım... Hani sizden başka hiç kimse asla yapamaz ya öyle işlerden işte... Kocamın giymediği ve atmalara vermelere kıyamadığı yağmurluğunu dıştan görünmeyecek şekillde paketleyip yolladım. Adamda bir depoculuk bir arşivcilik ruhu var şaşrsınız. Geçen yıl bu eskileri atmazssan , eskinin olumsuzluklarını da hep taşırmışsın yaşamında diye bir beylik söz edip, evrak dolabını temizletmiştim: Çıkan kağıtları görseniz şaşrsınız. Bu yılda eskiler çıkamalı ki, yeniler gelmeli sloganıyla yürüyorum üzerine...

Kızlar karneleri verip eve geldiler ve gittiler. Biu akşam ki programım önce TRT1 de oynayan Başrol'de Aşk'ı izlemek sonrası kitaptır, filmdir, çaydır , kahvedir şeklinde olacaktır. Filmimi seçtim. Haziran ayında Moviemeks' Festival'de Ferzan Özpetek filmleri oynuyor onları izliyorum. Bu geceki BİR ÖMÜR YETMEZ. Cahil Periler, Harem Suare ve Serseri Mayınlar bu haftanın filmleriydi. İzlemiştim ama yine zevkle izledim.

Cancan'ı çok özledim. Kaş'da tatildeler. Telefon açıyoruz. Şimdi başkalarına bakıyorum, şimdi makarna yiyorum gibi mazeretlerle telefonda bizi başından savıyor.Geldiklerinde de biz gidiyor olacağız... Bakalım bir görüşme ayarlayabilecekmiyiz o arada...

Akşam yazısı bıurada sona erdi... sonra belki yine uğrarım...

2 yorum:

  1. Sanırım tüm erkeklerde arşiv ruhu fazla gelişmiş Lale'cim:))
    Cancan'ın keyfi yerinde tabii oh ne güzel, hafta sonun güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
  2. Cancan diyince, süt içmesiyle ilgili bir mail atmıştım yeni adresine Lale Abla, gördün mü??
    insallah işe yarar, sevgilerimle

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))