Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

8 Mart 2010 Pazartesi

pazartesinin sabahı

Pazar gününü dinleneceğim, eve ayırdım dedim ;cumartesi akşamından ama heyhat kader ağlarını yine örmüştü ...

Gamsegamse saat 11 gibi öğrencisine derse gitti. Saat iki buçukda da aradı- Anneee sana bi elbise göstereceğim gelsene diye. Bu seneki favorisi giyimde Koton ayakkabı da Beta. O Natilius da görmüş ama giymemiş. Neyse Capitol'de buluştuk, baktık. Hiç umduğu gibi durmadı üstünde.
Naziş üniv. de ki arkadaşlarıyla buluşmuştu, akşam O da yanımıza geldi. Ayağı yanık kediler gibi gezdik tozduk e ve geldik.

Akşam Çok Güzel Hareketler Bunları izledim. Sonra Loksandra'ya devam ettim. Loksandra , evi , gönlü, sofrası herkese açık bir eski İstanbullu. Bakırköy'den Pera'ya taşınırken, tüm Bakırköy halkı arkasından yürüyerek vapur iskelesine kadar geliyor. Magissa neden bana Loksandra demiş anladım. Nasıl teşekkür etmem O'na...

Gece uykum kaçtı Oscar törenini izledim Sandra Bullock en yi kadın oyuncu ödülünü alırken ki yaptığı konuşma için bile o ödüle layıktı. Nasıl bir tevazzu ile aldı. Diğer adaylarla paylaştığını söyledi. Kendi gibi Oscar adayı olan Meryl Streep'e öpmek için eğildi, o da giderken arkasına bir şaplak attı.Yani sanki iki rakip değil , iki kızkardeş görüntüsü verdiler. Nurgül Yeşilçay altın portakalı alamadığında o portakalı yerim ben gibi garip bir laf etmişti, hatırlarsanız.


Artistlerden falan açılmışken, geçen gece Hülya Avşar'ın programının tekrarına denk geldim. Konuğa bakıp bakıp bir yerden çıkaracağım ama kim diyorum. Demet Akbağ'mış. Bacım güzel olmuşsun, hoş olmuşsun , bayağıda başarılı bir operasyon geçirmişsin ama artık Demet Akbağ değilsin ki...

Törenleri izlerken Elazığ depremi haberi geldi. Şükür ki çok yıkım yok dedi Vali ama ölen bir kişi bile olsa yıkım benim için. Şili 8.8 le 200 ölü verdi. İşte bunun adı depreme hazır olmakmış. Elazığ'daki kerpiç evlerle mi yoksa İstanbulda mütahitlerin ucuz Çin Malı kullandıkları binalarla mı hazır olacağız biz depreme. Biz depreme ancak ceset torbalarıyla, ve şehir planlamasında daha büyük mezarlıklara yer vererek hazır oluruz...

8 yorum:

  1. Lale Ablacım döktürmüşsün yine..
    Öptüm seni.

    YanıtlayınSil
  2. gerçekten biz neden böyleyiz yahu hiç birşeyden ders almazmı insan

    YanıtlayınSil
  3. Depreme çok üzüldüm Lalecim. En ufak bir doğa olayında kendi yaptıklarımız karşımıza çıkıveriyor. Hem biz Japonya kadar filan şanslı da değiliz, onların depremleri kocaman ama uzakta, okyanus altında. Bizim faylarsa altımızdan geçiyor.Bildiğimiz ama değiştiremediğimiz şeyler uzatmayayım.
    Oscar için ayaktaydım ben de ...Soysuzlar Çetesindeki O müthiş performansıyla ödül alan Nazi Subayının (adını yazsamdaha kolay olacaktı, geçelim) konuşmasını izledim...bir kaç ödül daha. Uyayua kalmışım.
    Ne Nine'ı ne de The Men Who Stare at GoatsEı iplememiş Akademi...ben de onu iplemedim.
    Öpüyorum tatlım...:)

    YanıtlayınSil
  4. Lale can ne güzel bir bitiş o. Daha büyük mezarlıklara yer vererek hazır olmak... Bayıldım zeka işte ve aklın yolu bir... Acı ama gerçek.

    YanıtlayınSil
  5. "Biz depreme ancak ceset torbalarıyla, ve şehir planlamasında daha büyük mezarlıklara yer vererek hazır oluruz..."Bu cümle bu günün incisi olmuş bence sevgilerimle.

    YanıtlayınSil
  6. Paylaşım için saygı ve sevgi sunuyorum......

    YanıtlayınSil
  7. KANKİMMMM
    ÖZLEDİM SENİ
    malumun üzere masamda pek bulunamadım bu 3. hafta sonunda eğitim programımız cuma sona erecek daha rahat gireceğim nete
    5 30 dan sonra oturabiliyorum

    evet nerde lütfiyedeki demet akbağ nerde şimdi ki haklısın canım :)))

    YanıtlayınSil
  8. canım lale ablacım çook güzel yazmışsın.

    depremi ben geç öğrendim.:( maalesef hala akıllanamadık:( Allah rahmet eylesin ölen vatandaşlarımıza.:(

    YanıtlayınSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))