Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

21 Kasım 2009 Cumartesi

Oyyy bugün , günler sonra kankalarımla buluştuk okey oynadık. Evden çıkarken kocam- hala yüzün bembeyaz gitme felan diyodu, Naziş'i de kışkırtıyordu. Sana kalsa beni hasta modundan çıkartmayacaksın, hoşuna gidiyo dimi evde oturmam diye çıkım çıkım çıkıştım. Ay tam giyindim kuşandım, apaçi çizmelerimi ayğıma çekiyorum, bende bir halsizlik. Yuh olsun sana dedim, tüm enerjimi aldın, beni hasta moduna soktun yeniden. Üzüm üzüm üzüldü hemen umca koşturdu hehehehehehe sonunda umca aldık. Tavsiye ederim süper bir şey. Neyse gittim, okeyimi oynadım , yedim içtim, eve geldim. Tam kapıdan içeri giriyorum, gögsümde sanki bir kaplan oturuyor. Ülen , ille bu adamı haklı çıkaracaksın dedim. Çaktırmadan gidip 10-15 dk falan uzandım geçti.


Ekmek sepeti örtümü fotoğraflamam hakkında baskı yapmayın boşuna canlarım, yemezler. Zuz ben yoldayken telefon açtı , yazımı okurken gülmekten gözünden yaş gelmiş, çok merak ediyormuş falan filan. Valla çok güzel oldu yav, biraz amacından şaştı o kadar heheheheheheh. Hem Ece ile anlaştık O bana ekmek sepeti örtüleri bulacak ben onlardan bere yapıcam.

Yazımı yazayım bu gecemi sadece okumaya ayıracağım, bir ara Kavak yelleri izleriz Gamsegamse ile. Şimdi sinemada, hangi filme gittiğini bilmiyorum. Eve gelirken tiyatroya uğradım, aralık ayı oyunlarının listesini aldım. Taaa lise yıllarında izlediğim Tarla Kuşuydu Jülyet yeniden sahneleniyor. Beğenip beğenmediğimi hatırlamıyorum hoş o zaman beğendiğim bir şeyi bu gün beğenmeme olasılığım çok fazla.
O yıllarda en beğendiğim film , Tommy müzikaliydi hatırladığım kadarıyla. Şimdi yeniden izleyip ne düşüneceğimi merak ediyorum.







En sevdiğim şarkıcı Suzy Quatro idi. Can the caaaaaan diye onunla birlikte çığırır Annemi deli ederdim. Bakın o şarkıyı hala da çok severim.

Şimdi çikolatalı Türk Kahvesi içeceğiz. iYİ PAZARLAR OLSUN


not: Çikolatalı Türk Kahvesi öyle çok da menem bir şey değil. Sakızlısı daha güzeldi galiba. Herşeyi kendi tadında bıraksalar olmaz , bende denemesem olmaz.Mavi cola bile içmiştim:)))Şimdi kocama sorsam nasıldı diye, inadımdan sormuyorum. Cevabı - ne bilim olur. Bu ne bilim. Beğenmedim demektir. Şimdi beğenmese küscez sanır , söylemez heheheheh.

11 yorum:

  1. Sen iyi yaşa :))bende bugün sadece battaniyeye sarınıp kitap okuyacağım :) şöyle bir uğradım güldürdün yine..ama sepet örtüsünü çoook merak ettim ;)kal sağlıcakla lalecim

    YanıtlaSil
  2. abla göstersen şu bereyi çok merak ettik))

    YanıtlaSil
  3. N'olur kendinize dikkat edin Lale Abla, çok yorulacağınız şeyler yapmayın..bence hala tam toparlayamadınız.

    Yine çok keyifli bir post olmuş, nostalji sosu falan:) Bayıldım her zamanki gibi...

    Umarım şimdi çikolatalı kahvenizi içmiş, battaniyenin altına girmiş, kitabınıza dalıp gitmişsinizdir..öyle hayal ettim sizi...keyifli bir gece ve harika bir Pazar dilerim..

    YanıtlaSil
  4. Bizde de aynı olay, yat yat nereye kadar deyilip düşülen yollar ve yeniden hapşırıklar, yoruldumlar ve yeniden biraz kırıklığım varlar.
    Bu arada umcanın ne olduğunu bilmiyordum, araştırıp öğrendim hemen sorayım etkili mi?

    Zira ben de biraz üşüttüm galiba.
    Talebelerim bensiz kalmasın...:))

    YanıtlaSil
  5. Gezme, okey iyi gelmiştir. Yine de dinlenmeyi ihmal etmeyin.
    Çikolatayı direk kahveye batırmayı daha çok seviyorum ben, erisin içinde birazcık, çikolatalı kahve ehh idare eder.

    YanıtlaSil
  6. Hastalığı sıkılarakta olsa çekiyorsun ama nekahat dönemi çekilmiyor.Okey ve türk kahvesine bayılırım,dediğiniz gidi herşeyi olduğu gibi bıraksınlar.Sevgiyle sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  7. yıllar evvel TRT'de izlemiştim Tarla Kuşuydu Jülyet'i, ben çok sevmiştim. Keşke fırsat olsa tekrar izleyebilsem. çok az uğrayabiliyorum sayfalara, bilgisayarla nadir zamanlarda buluşabiliyorum.öpüyorum çok çok Lalecim.

    YanıtlaSil
  8. sen bre olarak fotoğrafını istemediğimizi düşünüp belki bu halini gösterirsen? elleirne sağlık, göstermesende güle güle kullan:))))
    sen yinede eşini dinlemeyi dene ara ara, bence snei gayet iyi tanıyor. hastalığını bile bak nasıl biliyor! dinlenmeyedeğer.
    ben bu aralar topluyerlere girmemeye çalıştığımdan tiyatro ve sinema unutuldu... :(
    sevgileirmle

    YanıtlaSil
  9. Yazıyla ilgili yorum yapacaktım ama şu en alta koymuşsun ya bizi bitirdin beni :))

    Özzlediiim siziiiiiii.....

    YanıtlaSil
  10. kankiiii
    umca ne ola????
    ben bunu kaçırdım mı?
    hatırlamıyorum daha önce yazmış mıydın?

    iyi olmana sevindim
    kendine yine de dikkat et şekercim
    gez toz gönlünce
    iyi haftalar diliyorum sana

    YanıtlaSil
  11. beğenmezse küsecem sanırsa mutlaka bunun başı vardır :):):) benim Vedat'a beğenmediğine küstüğüm çook şey olmuştur :):):):):):):)

    resim istiyorum ben de ekmek sepetini meraktayım :)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))