Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

4 Kasım 2009 Çarşamba

Bu sabahı özel yapan, bu günü güzelleştirecek olan Cancan'ı beklemektedir:))) Anladınız siz onu, biz bu gün çook meşgulüz. Okunacak kitaplarımız var. Oynayacak oyunlarımız var. Çoook meşgulüz çok.Ben ona yemek yedirirken o da bana kıyamayıp, ağzındaki lokmasını bana ikram edecek.Buz dolabındaki magnetleri toplayacak. Kızların odalarına dalıp, gördüğü her şeye çığlık atacak. Gamzenin duvarındaki stickeri önce cici cici diyecek sonra tısss diyecek ama bir hamlede de çıkarmaya çalışacak. Bir yerlerimi ısıracak işte böyle yaşanacak bir gün olacak.

Biz bunları yaparken siz çarşamba gününün keyfini çıkarın. Bir İstanbul'lu için çarşamba haftanın ortasına gelinmiştir ve alemlere akmak için iyi bir gündür.

fonda, yıldız usmonova & yaşar -seni severdim... çalıyor. Teşekkürler zuzuların annesi Banu

not. bu yazı çarşamba günü yazılmıştır tabiyatiyle, ama bu blog saati pasifik saatine geri dönmektedir her dem. Ya gidip pasifiklere, döndürücem dünyayı bu yana ya da gidicez böyle geriden geriden , tam düzeltene kadar:)))

not-2- son kez bir şans verdim ona ve düzelttim, yazı yine çarşambaya döndü, ama yine pasifik saatine dönerse bu kez kesin gidicem.

Not-3- pasifik saatine dönmem gerekiyo

not4-( valla son not).Ali Atıf Bir bu reklamı gördümü acaba. Seyretmezseniz iki elim yakanızda olsun hehehehe

13 yorum:

  1. dişlerimi kamaştırdı cancan.
    azıcık da benim için ufak ufak ısırık atsanız diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Cancan'la mutluluklar ve kolay gelsin:)
    Hava yağmurlu ama henüz tufan kıvamına gelmedi. Bizim için çok alışıldık bir durum bu Lalecim, burada bir yağmur yağar bir kova suyu boşaltır gibi iner yere. yer gök birbirine karışır, alçakları sular basar, caddeler göl olur, tavanlar akar, pencerelereden su girer. Kaç kere o yağan yağmurda okula gittik, kurumaya ve kurutmaya çalışırken haber geldi tatil diye, o yağmuru bir kez daha yiyerek evlere döndük. Birkaç yıldır akıllandı yetkililer, meteoroloji ile irtibatlı çalışıp akşamdan ilan ediyorlar tatili. Aslında şu an tatil yapacak bir durum yok, efendiden bir yağmur yağıyor ama Antalya burası belli olmaz
    Antalya'nın yazına senin kadar benim de tahammülüm yok Lalecim o yüzden yazları ankara'ya kaçıyorum baba evine, oğlumun yanına. anlatılmaz bir işkencedir çünkü ama baharlarına doyum olmaz.
    Uy, bu mektup gibi yorum oldu. öptüm canım, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. pasifik bizim oralar oluyor..ben de nasil oluyor da pasifik saatine gore yazabildiginizi merak etmistim :))
    jetlag olmayi ve gunesi ozlediyseniz bekleriz tabi:))

    Kalifornia

    YanıtlaSil
  4. sevgili Kalifornia, her şeyin bir nedeni var sözü demek ki çok doğru. Bu bana göre yanlış olan pasifik saati , ne hoş ki size doğru zamanda ulaşmamı sağlıyormuş. Düzelttim ama , isteyin hemen dönerim pasifik saatine:)))

    YanıtlaSil
  5. Canım kolay gelsin Can Canla yaşama artık benim içinde ısır yaramazı,bizim buralarda yağışlı ve soğuk tabii buraların soğuyu az sizlerinkine göre:)
    bizde hala buralardayız bakalım yolculuk ne zaman tel sesi bekliyoruz hayırlısı olsun.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. lale,buralar pasifik okyanusu gibi oldu yağ yağ yağmur durumları...
    öptüm canım.

    YanıtlaSil
  7. yazı tarzından keyif alıyorum arkadasımmm.bu arada ali atııf bir eminim kızardı o reklama:P

    YanıtlaSil
  8. sen şimdi can canlı saatlerini geçirmektesin:))
    sonrasında haberlerini bekliyoruz:)

    sen şimdi bizim içinde çper koklarmısın onu?

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel eğlenceli bir gün olacak senin için ben de çarşambaları severim haftayı larıladık ya hafta sonuna az kaldı diye :))
    Müzik çok güzel dinledim kitap okuyum diyordum iyice gevşedim :))
    Reklam çok kötü hangi akla hizmet böyle şeyleri reklam adı altında veriyorlar, ya da aklım karıştı bu neyin reklamı ??
    Pasifik saati konusunda başarılar diliyorum sana , öptüm.

    YanıtlaSil
  10. Carsambayi seviyorum haftasonuna az kaliyor gibi..cancanli bol keyifler sana..ay dur reklama yorumdan sonra bakicam :)ellerine sahip ol anacim ;)öptümmm.

    YanıtlaSil
  11. Reklamı izledim şok oldum çok iğrenç ve hangi akla hizmet çocuk kullanılmış birde..bazen düşünüyorumda insanlar ne kadar kötü olabilir anladım ki sınırı yok..burda anlatılmak istenen ne birde çokmu salakım anlamadım.Milyonlarca çocuk kontrolsuz int kullanıyor eminim onlarda rast gelip bakıyordur..düşündürücü...

    YanıtlaSil
  12. ay yine ben bu sanırım video reklam değil ben de salak olmuyorum burada ;)aklı yitik bir japonun fantazisimi demek lazım.
    asis

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))