Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

21 Ocak 2009 Çarşamba

Berbat bir gece geçirdim, uyudum uyandım. Tam sabaha karşı uyayacakken Naziş kombinin derecesini yükseltmiş, sıcaktan öleceğimi sanıp pencereyi açtım, kocam uyandı noluyor dedi, hiç dedim. Kalktım mutfak pencerelerini açtım, gezindim, Gamse uyandı ben yarın sınava giricem ne bu gürültü dedi.

Şimdi herkes gitti ama bu kazan kafa bana kaldı. Haberlerde Türk erkeklerinin %57 sinin Angelina Jolie ile bir gün geçirmek sitediğini söylüyor.Ben gün deyim siz anlayın işte. Anket yapılmış 255o kişi arasında.

Mail kutumu dolduran spamlardan sıkıldım. Her gün milyonlarca dolar kazandığım için beni tebrik edenlerden, I NEED YOU diye başlık atanlardan. Facebook da beni arkadaş olarak eklemişsiniz diye gelen virüslerden, biz kekiz ya. Köyden yarın geldik ya.

Derya Baykal'ın açık süt reklamından. İnadına inadına herkes açık süt alsa. e- faturaya geçtiğimiz halde hala posta kutusunun zarflarla dolmasından sıkıldımmmmm.

14 yorum:

  1. canımsın yaa!
    arkadaşım senin moralin bozuk gel deniz kenarına inip yüüyüş yapacağım birlikte yürüyelim açılırsın,ben de masumiyet muzesini okuyorum sıkıla sıkıla birde uzun romanki nasıl sonuçlanacak diye merakdan okuyorum aslında hiçde sevmedim,ik başlar güzeldi, uzun uzun kıza platonik aşkını anlatıyor,sanki okuyucu geri zekalı bende yazara kızıp duruyorum okuyucuyla alay eder gibi,neyse seninle paylaşınca rahatladım,hadi canım sen uykuya ben yürüyüşe sevgilerimi gönderiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. kankiii!!!!
    kazan gibi olan kafanı hemen bir dağır da gel
    yeni ve enerji dolu bir yazı bekliyorum,
    sıkıldıklarında haklısın,
    tamamen katılıyorum sana
    aptal yerine konmak çok can sıkıcı
    canım sana ferah ve harika bir gün diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Her konuda Derya Baykal'ın bilgi vermesinden sıkılanlardanım ben de. Yaşa Lale abla ya, hislerime tercüman oldun. Sütten o anlar, deterjandan o anlar. Giyim, kuşam, takı filan zaten ondan soruluyor. Süper güç :)

    YanıtlaSil
  4. Bazen bu ruh halleri kaplar oldu.
    Önceden bende hiç olmazdı bu sıkıntılı haller...
    Omuzlarımıza ağır gelen yükler var
    içimize sindiremediklerimiz
    böyle patlaklar verebiliyor..
    Her şeye rağmen Bir lale gibi dik duracağın biliyor..Hemen atlatıp ağzımızı açık bırakacak bir yazı ekleyeceğini düşünüyorum..
    Kocaman bir enerji yumağı gönderdim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kafa hakikaten dolmuş anlaşılan:) evet tek yolu açık hava da dolaşıp deşaj olmak bence:)

    YanıtlaSil
  6. şöyle güzelce bir dolaşma ve gezme zamanı gelmiş demekki. sıkıntılarınız köpük olup uçup gitsin :)

    YanıtlaSil
  7. kombinin derecesi artınca beni de afaganlar basar laleabla...
    son günlerde sürekli üstümdeki yorganı atıp duruyorum..evdekiler soğuk diyor ben sıcak..bunda evdeki en küçük odanın bana ait olmasının da etkisi var tabi.. :))
    çok öptüm seni laleablacm
    svg,
    nurdan

    YanıtlaSil
  8. Türk erkeklerine yorum yok ;)...o posta kutusunu dolduran şeylerden ben de çoook sıkıldım..arada olur böyle gelirler insana ama geçer neler geçmiyor ki :)sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Gerginsiniz bugün!!!

    Derya Baykal protestosuna bende katılırım :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Sana yine içten katılıyorum hatta ben de ben de diye okudum yazının sonunu.
    Sıcakta ben de uyuyamam.
    Telkırmadan yaptığım tepsiler bitti,yarın ustadan teslim alacağım,belki öğleden önce yeni yazımı eklerken sana da gösteririm:))
    Öptüm.

    YanıtlaSil
  11. bir balık vardı kaLbinde
    çin denizlerinden getirmiş
    ufacık gelir geçerdi bazen
    gözlerinin içinden.

    gemici idi ama unutmuştu
    meyhaneleri, portakalları
    gözleri suda.

    YanıtlaSil
  12. "Sevincin" ya da "Kederin" büyüdüğünde dünya küçülür !!! Demiş "HALİL CİBRAN" : Lale_ciiim sanırım senin yaşadığın an'a, rutine yabancılaşman, senin bellek daralmandan kaynaklanmıyor :))) Sevgi ile kal.
    Sevgide kim ?
    Neden onunla kalacağım deme ama sakın bana ...

    YanıtlaSil
  13. Lale Abla bugün nasılsın? Seni bir gezinti paklar ne dersin; şööle keyifli bir okey ya da. Gece huzursuz uyumak bana da musallat oldu şu sıra. Sersem gibi kalkıp işe gitmek eziyet gibi. Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. derya baykalın sütünden hakkaten sıkıldık değil mi ya ben seviyorum ısrarla kapıdan süt almayı kaynatıp ertesi sabah kahvaltıda kaymak yemeyi...kendine dikkat et, dinlen, iyi bir uyku çek ..sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))