Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

3 Ocak 2018 Çarşamba

Hayalet- hayal-et

O baslık neden bilmiyorum, belki bu sayfanın hayaleti oldugumdan ve sürekli yazabilmeyi hayal ettiğimdendir.
2018 de daha düzgün aralıklarla yazarım inşallah.
2017'yi uğurladık gitti.
Benim için 2017 değerlendirmesi yaparsam, galiba geçtiğimiz yıllara göre daha az okuduğum daha az film izlediğim ama en çok şarkı söylediğim en çok yürüdüğüm yıl oldu. Haftada iki günden üçer saatten toplamda 6 saat şarkı söyledim.


Kilometrelerce yürüdüm  bu sahilde

ve karı koca katıldığımız Avrasya Maratonu ile de taclandı bu yürüyüşlerimiz..


Seyehatler acısından da iyi bir yıldı.Selanik 'de Atamızın evini ziyaret etmemiz en güzel gezi anım diyebilirim. 

Selanik'i çok sevdik.


Çok gitmek istediğim Santorini'yi de bu yıl  görme fırsatım oldu.



ve yıllardır ilk kez findik zamani gittim Ordu'ya. 



Sağlık açısından  biraz zorlandık. Kocam, omzundaki bir damarda daralma sonucu anjiyo oldu ve stent takıldı. 



Ülke olarak da çok parlak günlerden geçmedik 2017'de... Bana göre, ülkende hiç bir şey iyiye gitmezken senin de kendini çok iyi hissetmen beklenemez. Her yaptığın bir gün sonra bir yumruk gibi boğazına tıkanır , lokman boğazına dizilir.
Şimdi yeni bir yıl , her zamanki gibi yepyeni umutlarla girdik yeni yıla. Biz her zamanki gibi evimizde ve kendi çekirdek ailemizle yemek yiyip televizyon izledik.12 de kucaklaştık öpüştük ve kızlar kitaplarını alıp yataklarına gittiler. Biz de karı koca birer kadeh şarapla biraz nostaljik müzik yayını yapan bir yere takıldık sonra da yılın ilk kitabına başladım.



2018'in ilk günü her yıl yaptığımız gibi Viyana Flarmoni Orkestrasının yeni yıl konserini dinleyip yine en sevdiğimiz yemeği yani yılbaşı akşamından kalanları yedik...

2018 çok iyi bir yıl olsun. Hepinize iyi seneler dilerim.
Öle işte...

5 yorum:

  1. En çok yılbaşı yemeğinden kalanları yemek kısmını sevdim. Neden acaba? O neydi yahu öyle? Ben bazı yemekleri buzluğa attım. Kurabiye ve tatlıların bir kısmını yeni yıla görmeden site güvenliğine yolladım. Yarısı olduğu gibi duran pastayı iş yerine götürdüm. Ve evdekiler hala kalan yemekleri yemeye devam ediyor. Ben diyetteyim zaten. Altı haftadır levrek yiyorum. Yüzgeçlerim çıkacak nerdeyse.
    Yeni yıl tüm dileklerini önüne sersin inşallah.
    Öperim seni çok.

    YanıtlaSil
  2. Daha çok yaz yeni yılda Lalem arayı çok açma. Tabii bu benim için de geçerli. Sevgiler en kocamanından .❤❤❤

    YanıtlaSil
  3. canım kankim bak bu ay bitti hala yeni yazı yok :)
    sözünü tut ve 2018 de daha çok yaz olur mu?
    canım benim 2017 den daha güzel geçsin yeni yılın
    sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))