Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

5 Mayıs 2017 Cuma

Öyle işte

Uzun zaman yazmayınca, insan nereden başlayacağını bilmiyor. Hayat debisi çok yüksek bir nehir gibi. Çok efor istiyor, iyi yüzme bilmek gerekiyor. 
Durmadan okuyorum, durmadan yürüyorum. Her yerde yürüyorum. Koruda, Üsküdar Sahilde, Moda Sahilde, Gülhane Parkında...Yürümek ve okumak iyi geliyor.

Kendi hedefimdeki km yi yürüdükten sonra oturup kitabımı okuyorum. Eşim iki tur daha atıyor. Benim hedefim; altı bin adım ama genelde yedi bini geçiyor.Telefonumdaki bu programı kullanıyorum.

Aşağıdaki foto, Gülhane Parkında...  Erken saatlerde,kimseler yokken gidip laleler arasında yürümenizi ve Kaplumbağa Terbiyecisi  maketini görmenizi  tavsiye ederim.

Fethi Paşa Korusu'nda erguvan zamanını da kaçırmayın. Tartan pistte yürüyebilir, aletli cimnastik yapabilir ve aşağıdaki köşklerde yemek yiyip, bir şeyler içebilirsiniz.


Bu arada eşimin sağ omuz atar damarına stent takıldı. Bu yaşam stilimizi, yeme alışkanlıklarımızı tamamen değiştirdi.Her şerden bir hayır çıkar misali, daha farkındayız yaşamın. Yürüyüşlerimiz artık daha düzenli mesela. Yoğurdumuzu ve ekmeğimizi  de kendim yapıyorum. Artık sadece sızma yağ kullanıyoruz. Balık,(özellikle somon) sebze ağırlıklı besleniyoruz. Yemeklerimiz de genelde fırında pişiyor. Tanrı insana bir ders verirmiş, eğer dersi almazsan alana kadar dersi vermeye devam edermiş,geçen ay ki kitap kulübü toplantımızda;  Timsal Karabekir söylemişti,  bu sözü. Ne kadar doğru, kulağımıza küpe ettik biz.

Aşağıdaki fotoda gördüğünüz  Karadeniz'e özgü bir  ot olan, melocan. Fakat semt pazarlarında da bulunuyor. Ben, bizim pazardan aldım mesela... Hafif haşlayıp, süzüp biraz soğuk suda beklettikten sonra bol soğanla kavurup, yumurta kırın. Yanına da çay demleyin.  :)



Bu sene kendime yaptığım en büyük iyilik koro çalışmalarına katılmamdı. En azından 25 adet TSM şarkısı öğrendim.Konserimize de çok az bir zaman kaldı.

Hangi kitaplardan söz ettiğimi unuttum ama en son bu kitaplar var...


Bugün Hıdırellez, dileklerinizi dilemeyi ve dua etmeyi unutmayın. 
Hayde gittim ben... Dilerim daha kısa sürede tekrar buluşuruz, hala okuyan varsa tabi  :)





11 yorum:

  1. Canım Lale'm, okunuyorsun, özledim de. Lütfen bloğunu ihmal etme, yaz ki buradan sohbetine dahil olayım. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Okuyan olmaz mı hiç? Öpüyorum çok... Bi görüşsek hayırlısıyla...

    YanıtlaSil
  3. Dilekleriniz gerçek olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Okunmaz mi hiç sen yaz biz hep okuyalim Lale 'cim. ❤❤

    YanıtlaSil
  5. Sizlerı okuyarak sevdalandim ben bu blog işine, yapmayın etmeyin ne olur daha çok yazın... bu arada geçmiş olsun her şey gönlünuzce olsun güzel aile :)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun. siz yazdıkça biz okumaya devam.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Beko klima servisi duvar tipi, inverter duvar tipi split, inverter multi split, salon, kaset, tavan, yer, kanallı tip klima montaj, bakım arıza servis merkezi
    http://beko.klimaservis.com/
    #klimaservis #bekoklimaservis #bekoklimaservisi

    YanıtlaSil
  8. Inverter Klima Tavsiyesi – En Çok Tercih Edilen Modeller
    Inverter klima tavsiyesi, en çok tercih edilen ve en iyi klima yorumlarını alan inverter modeller ile kullanım avantajları ve sezona özel kampanyalar.
    http://www.mitsubishiklima.com.tr/inverter-klima-tavsiyesi/

    YanıtlaSil
  9. Havalimanı Klimaları – En Çok Tavsiye Edilen Klima Modelleri
    http://www.mitsubishiklima.com.tr/havalimani-klimalari/
    #havalimanıklimaları #havalimanıklimamodelleri #havalimanıiçinklimalar

    YanıtlaSil

  10. Mitsubishi klima kampanya ve fırsatları, her sezon yenilenerek klima ihtiyaçlarınıza ekonomik çözümler sunuyor. Yaz ve kış mevsimi başlamadan çıkan Mitsubishi klima kampanyaları, ev ve iş yerlerinize iklimlendirme konforu getiriyor.

    En İyi klima kampanyaları için linke tıklayın.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))