Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

12 Mart 2013 Salı

Bizim yenge

Bugün üç kuzen ve iki yenge sabahtan yola düştük...Kuzenler Bilge-Mehmet-Filiz... Yengeler  Banuş ve bendeniz....Macera vapurda başladı....Beşiktaş'a geçerken  sohbete dalıp vapurdan inmeyi unuttuk, motorlar  yeniden çalışmaya başlayınca bir koşturmamız vardı ki görülmeye değer...Parkta  kavga eden  sevgilileri gözetledik ki bir maraza çıkarsa müdahale edelim,polis çağıralım.Teşvikiye Camiinin önüne geldiğimizde  tv kanalalrına ait  canlı yayın araçlarını gördük ve Metin Serezli'nin cenaze töreninin ortasına düşüverdik....

Sabah kahvemizi Teşvikiye ''The Bite'' de içtik...




Nişantaşı sokaklarında gezindik,asıl amacımızla ilgili bir toplantıya katıldık ama bundan sonra söz edeceğim...Ama çok verimli ve de eğlenceli bir toplantı olduğunu söyleyebilirim... Toplantı sonrası konuşa,konuşa bakına bakına  Beşiktaş'a kadar uzun bir yürüyüş yaptık.Bu sırada da feci acıktık ve Beşiktaş çarşı içindeki''Mangalhane'' den  gelen kokulara dayanamayarak hemen bir masaya oturduk...Burayı da aman not alın...Köfteleri, yanında getirdikleri acılı ezmeleri enfes...Porsiyonlar oldukça büyük...Başka yerlerde yediğimiz 1,5 porsiyonlar gibi düşünün...Fiyatları da oldukça makul....Bir de devasa boyutlarda sucukları var,bunları ızgara yapıyorlar ve dışarıya kilo ile köfte ve sucuk satışları da var...





Karnımız doyunca biraz çarşıda dolaştık,baktım gençlerin eve dönesi yok beni azad edin dedim ve ben eve döndüm. Çünkü Zuz'da gelecekti... Yarın artık köyüne dönüyor...Ayvalık-Cunda onu bekler... İki bavulla gelip beş bavulla gidiyor bir de   hiç  birşey almadım neden böyle oldu diye söyleniyor,o zaman bizim evden bir şeyler götürüyorsundur dedim:))


Bu gece Seksenler özetsiz oynadı... Gamse anne senden bıktıalr dedi...taciz ettim onları, mail attım twetterden mesaj attım..Dizi süresi kadar özet bizi diziden soğuttunuz dedim...kocam da Galatasaray maçı var bu akşam o yüzdendir dedi...Artık haftaya anlarız...Bu arada akşan Cimbom ya, şarkı gibi oynuyor Shalke karşısında...

Ay ay kitabımdan söz etmedin, geçen akşam başladığım ''Limonu Pastanın Sıradışı Hüznü''nü dün gece iki buçukta bitirdim. Bitirmeden bırakamadım,özellikle ikinci yarıda bambaşka bir şeye büründü kitap,kitap içinden kitap çıktı sanki...Sonra da bir uykum kaçsın,salona geçtim  televziyondan radyo kanalını açtım,şu ekranda çıtır çıtır şömine yananlılardan:)) TRT Nağmeleri açtım,Türk Sanat Müziğimizin güzide nağmeleri eşliğinde uymaya çalıştım ıııhhhh yeniden kalktım  relax çay yaptım,içindeki melissa biraz mayıştırdı galiba uyumuşum ama en son saate baktığımda 04.35 di... Sonra efenim ,kocam Lale burada uyuya kalmışsın dedi ve beni uyandırdı,sağol ya dedim,gülermisin ağlarmısın:)


Hayde gideyim ben artık...

Not: Yan tarafta linkini verdiğim Flower Craft Aksesuar görümcemin kızı Filiz'e ait takı tasarımlarının olduğu sayfaya aittir...Tamamiyle kendi tasarımı ve el işi...Bakmanızı öneririm...

4 yorum:

  1. Gece gece yine güldürdün beni ya :))) hadi öpiyim ben ;)))
    Asis

    YanıtlaSil
  2. İki bavulla gelip beş bavulla dönmek kanun gibi bir şey dışarıdan gelenler için .. :))

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli vakit geçirmissiniz.Ancak ben başlığa takıldım. Geçen sene yayınlanan Bizim Yenge diye bir dizi vardı.Ne güzel ailece seyredilecek bir diziydi.Niye kaldırdılar ki bu diziyi :( Alakasız ama aklıma geldi.

    YanıtlaSil
  4. Yaşam izi:)) ben de severdim o diziyi...Zaten başlıkta ona gönderme yapmıştım:)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))