Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

28 Aralık 2012 Cuma

Çıktık açık alınla 31 yılda her savaştan

Bir rüya görmüştüm, kapı çalıyordu,açıyordum , sen geliyordun. Daha rüyayı görürken diledim, evimin kapısını çalanın sen olmasını... Henüz daha liseyi yeni bitirmiştim, sen daha öğrenciydin... Ama bu nasıl bir dilekmiş ki, üniversite sınavında ,sınav sorularını çözerken dışarıya baktığımda  sen  orada beni bekliyordun.


 Biz seninle ,bir elmanın iki yarısı gibi olmadık hiç...Ayrı ayrı bir ben olduk ama aynı biz gibi...Mesela aynı ben gibi olsaydın sabah kahvaltısında üst üste 30 kez Mihriban dinleyemezdik birlikte...Ama hakkımı teslim et ki, hepsini de ayrı ayrı şarkıcılardan dinletiyorum... Bu konuda rakip tanımam...Peki her  seferinde benim gibi güvenlik bandının altından yüzerek diğer tarafa çıksan; Kim diyecek bana -gel bakayım ,boyun kaç cm uzadı  ya da  -aaa bak kafana kuş kondu diye. .Benim içimde hep koşmak isteyen atlar var ya istedikleri gibi koşabiliyolarsa senden ötürü:)

 Hani geçen gün bana dedin ya, ben seninle her  programı izliyorum da sen benimle spor izlemiyorsun diye. Ne büyük haksızlık halbuki sen uyuya kalınca  ben devam ediyorum senin yerine... Hatırlıyormusun, bir yarışmada, sunucu; Rıdvan Dilmen'in sakatlanıp,futbolu bırakmasına kim neden olmuştur diye sormuştu da ben- Samsunsporlu Yesiç diye senden önce atlamıştım da  yanımızda bulunanlar beni değil seni seni ne kadar takdir etmişti... Evlilik yıldönümü yazısında futboldan söz edebilecek kadar futboldan hoşlanıyorum anlasana:= )


Aynı şarkıyı farklı farklı makamlardan söyleyebiliriz, ama  güzel söylüyoruz  bence. Her zaman aynı şeylere gülemeyebiliriz...Aynı manzaraya farklı pencerelerden bakıp da  yine ortak bir beğeni de birleşebiliriz. Her yol Roma'ya çıkar gibi yani, bizde de her yol birbirimize çıkar bir şekilde nasıl olsa....

Bir keresinde ben iki üç günlüğüne Ordu'ya gitmiştim, dönüşte, artık ne ye kızmışsam bağıra bağıra konuşmamı duymuşsun, ta apartmanın giriş kapısında:))  eve gelince- bağır hanım bağır,bu evin senin sesine ihtiyacın var dedin ya seviyo len ,bu adam beni dedim... 


Güzeliz be birlikte,hala güzeliz... Biz buradan yürümeye devam edelim, aynı tempoda olsun...Hızlanmayalım,yavaşlamayalım böyle iyi...

Sözün özü kocam,iyiki evlenmişiz...İyiki o gün sizin okulda boykot varmış,iyiki o gün ben okuldan kaçmışım iyiki ama iyiki evlenmişiz MAVİ GÖZLÜ YEŞİL PARKALI ÇOCUK...









29 yorum:

  1. İyi ki...
    Bu yazılardan daha onlarcasını yazman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Çook uzun yıllar,böyle mutlulukla geçsin Lalecim.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. hay allah soluksuz bıraktın.
    dağlara taşlara yahu :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir imza: karın yazısı olmuş. Bu güzel ilişkinin yıllar yıllar boyu sürmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Hem duygulu, hem muzip, güzel yazı olmuş velhasıl... Daha nice mutlu yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  6. çok güzel yazı döşenmişin arkadaşım kalemine sağlık,başka söze gerek yok :)))

    YanıtlaSil
  7. Nazar değmesin sevginize Lale ablacım :)
    Daha nice onlarca yılınızı böyle güzel, böyle huzurlu, böyle sevgi dolu devirmeniz dileğimle :)

    YanıtlaSil
  8. Enişteee!!!!Karın seni seviyooor :))

    Bir değil, bin nazarlık as.Her yere. Eve-bloğa-feysbuk sayfana..

    Oraya da yazdım, nice sağlıklı up-uzun yıllara hep huzurla ulaşın.
    Ece

    YanıtlaSil
  9. Allah hepinize sağlık sıhhat, uzun ömür versin, bize de versin :)
    Versin ki sen yaz biz okuyalım emi :)))

    YanıtlaSil
  10. Ay lale abla çok güzel kelimeler seçmissin, ne güzel yazmışsin...

    YanıtlaSil
  11. Nice uzun yıllara sevgiyle aşkla olsun bizede buradan keyifle okumalar düşsün

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara hep böyle sevgiyle...

    YanıtlaSil
  13. İyi ki iyi ki :)) nice nice yillariniz olsun Lalem.yazinin sonu bana sanki eski türk filmini izlersinde hani mutlu sonla biter ya işte öyle bir keyif verdi. Çoook öperim. Asis

    YanıtlaSil
  14. çok güzel yazmışsınız, sevginiz mutluluğunuz daim olsun....
    Berrin

    YanıtlaSil
  15. Çoook güzel bir yazı,çok da güzel bir hediye olmuş kendisine..
    Daha uzuuuuuuun mutlu yıllarınız olsun inşallah sağlıkla..
    Tebrikler..

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bayıldım lale ablacım semi 26

    YanıtlaSil
  17. nice 30.'lara , hep birbirinizle ...

    YanıtlaSil
  18. içim sızladı, duyguyla..
    nice yıllarınız olsun , mutlulukla..

    YanıtlaSil
  19. Lale abla ben sizi ailecek çok seviyorum :) Nice nice yıllara hem aşk dolu sevgi dolu.

    YanıtlaSil
  20. Tebessümüme gözyaşım karıştı.Daha nice uzun birlikte yıllarınız olsun.Sevgiyle kalın,Lale Hanım...

    YanıtlaSil
  21. VAYYY KANKİM BENİM,
    Aşkla geçen bir 31 yıl ne kadar güzel,
    mavi gözlü yeşil kabanlı yakışılı adamla nice yıllar geçirmeni diliyorum
    Herşeyin en güzeli olsun hayatınızda

    YanıtlaSil
  22. Bu kadar mı güzel ifade edilebilir duygular.

    Yıllar boyunca devam etmesi dileğiyle. En kötü gününüz böyle olsun :)

    YanıtlaSil
  23. ahh lale ablacım, ne güzel yazmışsın..bir yastıkta uzuuuun uzun yıllar dileriz size, sağlıkla, sevgiyle, huzurla...mutlulugunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  24. Canımmmm nice güzel mutlu yıllar olsun kocacığınla beraber, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  25. Nice senelere. Romantizm dolu yıllar dilerim :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Nice uzunnnn yıllara Lale'ciğim,sağlık ve mutlulukla.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. Nice mutlu senelere tekrar Lale abla.

    YanıtlaSil
  28. ölüm bile ayıramasın sizi :)
    gerçi geri de kalanlara acı olur ama :) siz üzülmeyin yeter ki..

    YanıtlaSil
  29. Vaaay, çok iyiymiş. Mutluluğunuz nice seneler hiç bozulmasın inşallah, darısı kızlarınızın başına diyeyim :) Lale Abla ben senin bloğunu sürekli okusam da pek yorum bırakan bir tip değilim. Sen beni belki Nurşen Ablamın bloğuna bıraktığım yorumlardan hatırlarsın. Şu an yorum bırakmamın sebebi, bu yazının bana kocaman bir "vay beee!" çektirmesi ve de senden bu gençlik maceralarını daha çok dinleme isteğidir. Ara sıra böyle eskilerden anlatsan ya bize, inanılmaz keyifli olur...
    Sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))