Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

4 Ekim 2012 Perşembe

Baltalar elimizde

Güne savaş baltaları elimizde uyandık...Bu savaş çığırtkanları, Halep oradaysa Türkiye burada diye başlık atanlar, sanırım bomba patlatmayı, mısır patlatmakla karıştırıyorlar herhalde...
30 yıldır, ne evlatlar şehit oldu , ne anaların yüreği yandı. Bunlar sabrın taşmasına neden olmadı ama dün gece yarım saatte taşıverdi o sabır.

Ben bunu Nasrettin Hoca ve Timur'un filleri hikayesine benzetiyorum. Fillerden canı yanan halk, hadi hoca arkandayız, Timur'a gidelim de bu filleri alsın başımızdan demişler. Hoca önde bunlar arkada düşmüşler yola...Timur'un huzuruna çıktıklarında; Hoca bir de bakmış ki, arkasında hiç kimse yok...

Aha bu fıkra arkandayız arkandayız diyen ''NATO'' ya gelsin benden...Biz bu resim için Kurtuluş savaşımızda poz verdik... Yine veririz  ama bizim olmayan bir savaşta değil...



9 yorum:

  1. günaydın lalecim
    aynen savaşa hayrı diyorum bize bu kadar yakın olan

    evet doğru söylüyorsun kodlarla değilmiş gece baya bi uğraştım daha doğrusu anlamaya çalıştım bakalım yavaş yavaş dahada örenicem
    sevgielr ışıl

    YanıtlaSil
  2. Savaşa hayır Lale'cim; çok üzgünüm dünden beri :((

    YanıtlaSil
  3. Çanakkale savaşının bugün acımasızca eleştirisini yapanlar bizim olmayan savaşın çığlıklarını zevkle atıyorlar.
    Haklısın Lale'cim hep birlikte savaşa hayır hele ki bizim değilse:(

    YanıtlaSil
  4. Ülkemiz üzerinden Ortadoğuda tehlikeli oyunlar oynanıyor, tuzaklar kuruluyor.Birileri de kişisel çıkarları için onlarla birlikte hareket etiyor. Bu savaş bizim savaşımız değil, o nedenle de HAYIR diyoruz...

    YanıtlaSil
  5. herkesin söylediklerine aynen katılıyorum. dedelerimiz savaşmış ama kendi milletinin kurtuluşu için savaşmış. ama bunlar düne kadar can ciğer oldukları adamlarla ne amaçla olduğu belli olmayan bir savaşa bizleri de sürüklüyorlar. tamamen koyun sürüsü bir toplum haline geldik ki en üzücü olan bu

    YanıtlaSil
  6. lale ablacım, nereden buldun bu fotoğrafı. paramparça oldum :(

    YanıtlaSil
  7. ya kankim nasıl günler bunlar anlaşılır gibi değil
    birileri sürüklüyor bizi savaşa
    yazdıklarına sonuna kadar katılıyorum

    YanıtlaSil
  8. Zeynepcim, resim sanırım Erdil Yaşaroğlu'na ait...

    YanıtlaSil
  9. bu fotograf beni de inanılmaz duygulandırdı..savaşa kesinlikle karşıyız..umarım olmaz..

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))