Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

14 Eylül 2012 Cuma

alelacele


Le Havre'yi anlatmam, Lizbon'a Gece Treninden söz etmem, yeni kışlık kahvaltı tarifim var, bunu kavanozlara koyacağız , onu tarif etmem lazım ... Sabah çayıma eşlik eden şu güzelim , miss gibi poğaça kokulu, cevizli kek kokulu bu hikayeden bahsetmem lazım size ama vakit yok...Hazırlanmalıyım, evden çıkacağız birazdan. Bugün Bakırköy civarlarındayız.

Güzel bir sonbahar günü olsun...Güneş sırtınızı hafifçe ısıtsın, rüzgar başınızı yumşak yumşak okşasın...

6 yorum:

  1. ohoo bir haftalik yaziyi bi kucuk paragrafa tikistirmissin lale abla :)

    YanıtlaSil
  2. Ben dergiyi merak ettim valla. Öneriyormusunuz? Edebiyat dergisi mi? Lizbon'a Gece Treni hakkındaki yorumunuzu da sabırsızlıkla bekliyorum. Elimdeki Otomatik Portakal'dan sonra sırada o var çünkü. Selam ve sevgiler. Emel.

    YanıtlaSil
  3. Emel Hanım bitsin Lizbon'a Gece Treni hakkında yazı tabiki gelecek. Dergi ise Milliyet Sanat Dergisi...16 yaşımdan bu yana okuyucusuyum, sizce öneriyorummudur:)))Ben her zaman okumaktan hoşnut kaldım.

    SEVGLERİMLE

    YanıtlaSil
  4. aaa aşkolsun sana kankimmm
    merak ettim ben şimdi tüm söylediklerini :))))
    neyse gez gel yazarsın nasıl olsa
    öptümmmm

    YanıtlaSil
  5. Milliyet Sanat Dergisini hemen sepetime atıyorum o zaman:)))Emel

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))