Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Haziran 2012 Pazar

Bizde ki babalar

Baba,
Yaz geceleri sahilden dönerken, birden yokuşta uyku bastırırdı beni, koluna asılıp bir kaç adımı havada kolunda geçerdim. Hatta izin versen uyuyabilirdim bile orada, eve girene kadar...

Biz sinemedan dönene kadar hazırladığın sürpriz sofralar...

Annemle yaptığınız uzun seyehatler süresince bize yalnız yaşamayı öğretmen, bıraktığın para bitince, zaten senin bunu tahmin edip evde sakladığın paranın yerini söylemen... Ama nasıl bir yerdi o, şeytanın aklına gelmez:)



Az kaldı az, sayende kütüphanede yılın okuyanı seçileceğiz :)

Kızlarımın Babası,

Yaptığın tostlarla ve yumurtalı patetesle asla boy ölçüşemem, demlediğin çayla
bir de.

Bir de iletişimde ki hızınla... Kızlar eve geldiğinde , ne anlatmaya kalksam biliyoruz, babam söyledi diyorlar... Daha onlar sevisteyken, tüm günün özetini geçiyorsun.

Sabahın köründe kalkıp, kızlara tost yapayım ayağına maksadın onlarla yalnız kalıp beni çekiştirmek mi?

Bir şarkıyı bin kez üst üste dinleyince, bu şarkıdan ne zaman sınav olacağız sorusunun cevabı- aaa babam espri yaptı olsa da... karşılığı sadece bir gülümseme olur.
Sözün özü BABALAR GÜNÜ kutlu olsun...

14 yorum:

  1. canım Samsun dan sevgiler,
    bizler de çoçuklarımızdan uzaktayız
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ablacım ne güzel bir kutlama olmuş bu böyle :)
    Babalar günü kutlu olsun senin koca kişisinin :)
    Ve... babacığının.
    Ne zaman babamla konuşsam, hep düşünürüm:
    Babalar ölmez!
    Anneler de...
    Onlar hep vardır, hep hayattadır.
    Ama varlıklarıyla, ama bıraktıklarıyla, ama birbirinden güzel anılarda.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir kutlama bu.
    Szideki, b,zdeki tüm babalarımızın babalr günü kutlu olsun Lale'cim :))

    YanıtlaSil
  4. Evet, tekrar olacak ama doğrusu ben de bayıldım bu kutlamaya.
    Her iki babaya ve tüm aileye sağlıklı, mutlu uzun bir ömür dilerim. Sevgiler Lale' cim...

    YanıtlaSil
  5. Ne tatlı ve içten bir kutlama:)) babam şehir dışında ve ben onu çok özledim şuan :(
    Bu arada size hep soracağım unutuyorum acaba kitaplarınızı hangi kütüphaneden temin ediyorsunuz bende yararlanmak istiyorumda ...

    YanıtlaSil
  6. Kutlaman bile ayrı bir güzel ,kutlu olsun Lalem.Bide öptüm seni giderken :) Asis

    YanıtlaSil
  7. çifte kavrulmuş..babalar.. sağlıkla...

    =)

    atalet

    YanıtlaSil
  8. İki babanında babalar günü kutluyor, sağlıklı güzel günler diliyorum Lale ablacım:)

    YanıtlaSil
  9. Parfümün kokusu

    Sözünü ettiğim kütüphane; Üsküdar Şemsipaşa Kütüphanesi.

    Yalnız blogda gördüğünüz kitaplar, benim kendi kitaplığıma ait.Kütüphaneden Babam için kitap alıyorum. Arada kendim içinde aldığım olsa da çok az.Kütüphanenin dört bin ödünç kitap alan üyesi var ve sizde kalma süresi iki hafta. O yüzden dolaşım çok hızlı değil. Düşünün ben iki haftada bir altı kitap alıyorum. Bu altı kitap iki hafta bizde kalıyor.
    Eğer yakın oturuyorsanız, kütüphane konum açısındanda çok güzel bir yerde, üye olmanızı tasiye ederim.

    YanıtlaSil
  10. Lale abla tadında bir babalar günü kutlaması olmuş: )

    YanıtlaSil
  11. Babanıza saülık sıhhatler dilerken ellerinden öperim.
    Eşiniz ise, sağolsun, varolsun ve sizi hep böyle mutlu etsin inşallah ;-)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkür ederim lale ablacım...,Evet yakın sayılırım sizde hep basettiğiniz için o güzel kitapları kütüphaneden sandım çeşitliliği gözümü doldurdu :)) sizde bilirsiniz ki; kütüphanelerde kitap çeşiti az oluyor ama bende bi uğrıcam fazla kitap göz çıkarmaz :)) bol filmli ve kitaplı günler dilerim :)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))