Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

27 Mart 2012 Salı

Kaos

Bu günün programı günler öncesinden belliydi. Fikri Mühim'in davetlisi olarak önce Etiler Hillside Clupde kahvaltı yaptık, sonra da yarın vizyona girecek olan Kaos -Örümcek Ağı filminin ilk gösterimini izledik. Bu uygulamayı geçen yıl Çağan Irmak'da yapmıştı ve Prensesin Uykusunun galasını blogcularla birlikte izlemişti...

Kahvaltıda bir çok blogcuyla tanışma fırsatım oldu.Bir buçuk saat kadar süren kahvaltı sonrası filmi izlemek üzere Wings Cinecity sinema salonuna geçtik. Hep diyorum ya;artık yerli filmleri izlerken gururla izliyorum. Kaos filmini izlerken de aynen bir Amerikan filmi izler gibi izledim. Aksiyon sahnelerinin başarısı artık yabana atılır gibi değil. Aksiyon sahnelerinde ki rap müzik de zaten tempolu olan filmin temposunu daha da artırıyordu. Rojda Demirer'i zaten çok severim bu aksiyon filmine de çok yakışmıştı. Angeline Jolie gelse havasını alırdı valla...
Kısaca filmi beğendim, test ettim onayladım.Gökhan Mumcu ve Cemal Hünal yani bizim Issız Adamımız da aksiyon sahnelerinde süperdiler.






Film çıkışı, Beşiktaş'a inince acaba Ortaköy'e geçsek mi? dedik ama sonra vaz geçip eve döndük.Kocam, klübüne yollandı ben eve döndüm. Yolda bu kargaya rastladım, ağzındaki yaprağı ne yapacaktı anlamadım. Ama görünüşü çok şaşkındı, bir o tarafa bir bu tarafa bakıyordu.

Eve geldiğimde öğle yemeği saatimi neredeyse bir saat geçmişti. Şimdi ızagarayla falan uğraşmayayım dedim ve kendime bu tabağı hazırladım. Yumurtaları kaynayan suya kırdım beyaz kısmı tamamen pişince , kevgir yardımıyla çıkardım. Üstüne baharat ve birer damla sızma yağ damlattım.

Şimdilik bu kadar diyelim...

6 yorum:

  1. Güzele benziyor film, senin de onayını aldı ise tamamdır: )

    Biz o yumurtayı yoğurdun içine koyup üstüne yağ yakarız, çılbır deriz, ekmek bandıra bandıra yeriz: )

    Kişi mutlu insansa, mutlu eden insan oluveriyor değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel paylaşımlar bunlar. Ben bu aralar film izleme özürlü oldum zamansızlıktan. Bırak evde izlemeyi sinemaya bile gidemedim Lale'cim. Sevgiler kocaman :))

    YanıtlaSil
  3. Cilbir :)) super fikir..yogurtlusu da super olur...hem saglikli hem kolay..salata tabagi da super gorunuyor..elinize saglik:))

    demek siz bayagi bilinen bir blogcsunuz..boyle davetler filan aldiginiza gore:)

    esiniz spor kulubune mi gidiyor hep? anlamadim..ne demek "kulube gitmek"..is gibi hobby gibi mi?

    papatya

    YanıtlaSil
  4. Sevgili papatya

    Üyesi olduğum Fikri Mühim grubunun organizasyonları bunlar. Yoksa benim tanınmışlığım falan yok.

    Eşimin gittiği klüp, semt klübü... Semtin spor klubünün klubü. Sporla ilgisi maçları birlikte izliyorlar:))Ama ilkokuldan itibaren burada yaşadığı için birlikte büyüdüğü arkadaşlarıyla birlikte oluyor.

    YanıtlaSil
  5. Blogerlerin faaliyetlerini bazı bloglarda zevkle takip ediyorum, sanırım çok güzel oluyor.
    Yemeğinde çok güzel Lalecim, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Daim olsun.Yemeğinde çok güzel olmuş Lale ablacım.Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))