Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

28 Şubat 2012 Salı

Zuz'la



Çok beğendiğim bir İSTANBUL videosu bu günün gönderisi...

Kardeş kardeş oturduk evde...Zuz, Gamsegamse'ye kazak örüyor. Ben de yeme içme, tv de izlenecek programları seçme işiyle ilgileniyorum. Üstün Dökmen'in programını izlettirdim önce şimdi de Fırsat ver Aşka adlı filmi izliyoruz moviemax de...

Hava soğuk ve kar yağışlı...

Bu günün de böyle geçsin kayıtlara...

8 yorum:

  1. Kar yağıyor burada da en iyisi film izlemek galiba...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel evde kar yağışını izlerken örgü örmek. Özlemişim bu duyguyu Lale'cim :))

    YanıtlaSil
  3. Üstün Dökmen' in vefa hakkında söyledikleri ve devamı çok hoştu. Temizlik yaparken bir yandan biz de izledik. Ben ondan önceki aynı kanalda yemek programını da keyifle izliyorum. Sunucu, evler özellikle mtfaklar, ev sahibeleri... Özenle hazırlanmış bir yemek programı Lale' cim. Öneririm.

    YanıtlaSil
  4. Bugün yağmur var burada ve çok sıkıldım. Kitapların kargoya verildi cancaaazım, sanırım yarın gelir. ayrıca ben yarın kısa süreli bir diyete başlıyorum, Mehtap yeni program başlatmış, 5 kilo vermeyi planlıyorum, kolay gele ikimize de:))

    YanıtlaSil
  5. acaip kar vardi bugun kadikoyde..yapi kredi kitapcisina ve komsu firina ugradim..sizin buralara yolunuz duser mi bugunlerde?

    uzaklar

    YanıtlaSil
  6. Bizim buralarda çok kar yok Lale. Mart gelsin hele. Ne güzel güneşli günler bekliyor bizi:))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Uzaklar

    Bu hafta sonuna kadar Kadıköy zor.Hafta sonu belki.

    Sevgimle

    YanıtlaSil
  8. merhaba lale hanim,
    gecmis olsun..umarim hemen iyilesirsiniz..

    su anda alemin krali diye Tvde bir dizi var..dizide karisini doven bunu da komik bir seymis gibi yansitan psikopat bir karakter (kubat) var..karisi da bir turlu adamdan ayrilmiyor..ve herkes bunu kahkalarla izliyor..benim cok sinirimi bozdu..eger vaktiniz olursa bu konuda bir yazi yazar msiniz? sizin bir suru okuyucunuz var belki dizi protesto edilir de senaryo degisir..hem kadina şiddete hayir deniyor hem de abuk subuk sekilde komikmiş gibi sunuluyor..yurtdisinda boyle seyler aninda yayindan kaldirilir kadina hakaret ediliyor diye..

    selamlar
    uzaklar

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))