Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

25 Haziran 2011 Cumartesi



Biz bir kaç saat sonra Eniştem'i uğurlayacağız...Üç yıldır verdiği ,yaşam mücadelesine dün akşam saat sekizde son verdi...

Artık kimse Ordu girişinde otobüsümü durdurup, burada in diyemeyecek.... Kimse - bu teyzen , kendi yeğenleri gelince ta, gözlerinin içi gülüyor diyemeyecek...

O taa ilkokulda ben Ayşe ile evleneceğim deyip, askerden gelirgelmez de bana ; Ayşe'yi isteyin dediği , 53 yıl aynı yastığa baş koyduğu Ayşe'sini bırakıp gitti.

Gittiği yerdekileri uyarıyorum, çok komik bir adam geliyor yanınıza. Kendine özgü esprileriyle,enerjisinin hiç tükenmeyeceğin isandığımız Necmettin Kalafat o çok sevdiği Cikangir- Sıra Selviler yolundan son kez geçip başka bir sevdasına Ordu'suna gidiyor...

Gülegüle Enişte yaşamımın tamamnına tanıklık etmiş koca adam güle güle....

30 yorum:

  1. of cok agladim cok dokundu bana
    Allah rahmet eylesin
    yolu nur olsun ablacim
    Allah kalanlara sabir versin

    YanıtlaSil
  2. Lalecim, ne kadar üzgün olduğunu tahmin edebiliyorum, hatta ilk andan biliyorum. Enişteni sayende biz de tanıyor gibiydik. Mekanı Cennet, güzel anıları size yoldaş olsun. Sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Lale ablamız, nur içinde yatsın enişteniz,mekanı cennet olsun. Size sabırlar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Lale'cim Allah sabırlar versin mekanı cennet olsun canım, çok çok üzüldüm ...

    YanıtlaSil
  5. Başınız sağolsun.Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  6. Başınız sağ olsun.Size sabır diliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Başınız sağolsun,çok üzüldüm...

    YanıtlaSil
  8. Seni doğduğundan beri tanıyan birini kaybetmek zordur eminim. Sevgin ve üzüntün satırlarında hissediliyor.
    Başın sağolsun Lale' cim. Allah sabır versin. Eniştenin de mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  9. Başınız sağolsun Lale Hnm.Cım,
    Enişteniz nurlar içinde yatsın inşallah...

    YanıtlaSil
  10. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet, toprağı bol olsun.

    Allah sabırlar versin...

    YanıtlaSil
  11. Allah rahmet eylesin
    Başınız sağolsun

    YanıtlaSil
  12. Lale ablacım başınız sağolsun nurlar içinde yatsın enişteniz.Çok üzüldüm.Allah sizlere sabır versin

    YanıtlaSil
  13. Allah rahmet eylesin Lale'ciğim. Nekadar hastada olsa nekadar beklenirde olsa ateş düştüğü yeri yakıyor. Nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  14. Başınız sağolsun Lale abla!Geride kalanlara güzel bir sürü hatıra kaldı, hepsine sabır diliyorum!

    YanıtlaSil
  15. Başınız sağ olsun Lale Hanım, Allah rahmet eylesin.Sevenlerine sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Başınız sağolsun,kabri nurla dolsun inşallah.

    YanıtlaSil
  17. çok üzüldüm,Allah hepinize sabır versin..

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Lale Abla,kendisini tanımazdım ama yazdıkların ne kadar hoş bir insan oldduğunu anlamama yetti, başınız sağolsun, Allah geride kalanlara bol sabır ve uzun ömürler versin..

    YanıtlaSil
  19. canım benim Allah rahmet eylesin Mekanı cennet olsun enişteciğinin
    Sabır diliyorum sana

    YanıtlaSil
  20. çok üzüldüm.eniştenize rahmet ,siz sevenlerine sabır diliyorum.Giderken arkasında böylesine güzel anılar,sevgi dolu kalpler bırakmış..mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  21. Gülegüle gitsin güzel insan, Allah gönül hoşluğu sabır ve selamet versin geride kalan Ayşesine ve tüm sevdiklerine. Tez dönüp gelsin dilerim. tontini.

    YanıtlaSil
  22. Başınız sağolsun Lale Hanım. Allah sabır versin. Sevgiler.
    Mine

    YanıtlaSil
  23. Allah rahmet etsin,geride kalanlara sabırlar versin Lale'cim. Yattığı yerde huzur bulsun. Tayzene kalan yaşamında ruhunla arkadaşı gölgesi olsun.

    YanıtlaSil
  24. Başınız sağolsun. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  25. Lâle başın sağolsun, enişten nurlar içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  26. Gidenler, gittikleri yerde huzura kavuşsunlar dilerim, geride bıraktıkları o özlem yok mu, işte onun tesellisi yok, ne desem boş sana, Allah bütün sevenlerine sabır versin....

    YanıtlaSil
  27. Başınız sağolsun Lale abla. Allah sabır versin kalanlara.

    YanıtlaSil
  28. Başınız sağolsun, allah hepinize sabırlar versin. Enişteciğin de nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  29. başınız sağolsun,nur içinde yatsın,size ve tüm ailenize sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  30. Lale hanımcım,hatıralar geçekten önemli. yaşayan ve sonradan da uzaklara gidenlere ya da gidecek olanlara, daha önünde uzun zaman olsa bile, öyle hüzünleniyorum ki. Buradan göçüp giden herkesin bir izi , bir nefesi var. Geçtiği sokaklarda, girdiği evlerde, alışveriş yaptığı dükkanlarda, fotoğraflarda, zihinlerde. Şimdi gittiği yerden hepimizi görebiliyor. Kim düşünüyorsa, o an onun yanında. Ben böyle hayal ediyorum bu olayı.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))