Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

3 Haziran 2011 Cuma

Akşamçağı

Bu akşam her birimiz bir yere dağıldık. Koca kişisi Belçika-Türkiye maçını izleme programı yaptı... Naziş , yarın ki yıl sonu şenliği nedeniyle hem çok geç hem yorgun gelip , odasına çekildi. Gamsegamse bu geceyi arkadaşlarıyla Burgaz Ada'da geçiriyor... Kaldıkları yer öyle güzelmiş ki, mutlaka birlikte de gelip bir kaç gün kalalım dedi... Ben de doğru yatak odama geçtim... çayımı, telefonlarımı, laptopumu ve de kitabımı
aldım. Paul Auster ; Vermeer'in Asker ve Gülümseyen Kız tablosu dedi, açtım ona baktım...Haydn: Begli occhi vezzosi (Il mondo della luna dinliyorum dedi, benim başım kel mi? ben de açtım dinledim. Sonra dizim başladı TRT de , Başrolde Aşk onu izledim hatta hala izliyorum... Şimdi reklam arası.



Yarın Naziş'in öğrencilerini izleyeceğiz ve okulun şenliğine katılacağız... Hem de özel davet aldık...çok memnun olduk...Müdürleri Selma Hanım özel mail atıp davet etti...Gitmezmiyiz, koşa koşa gideriz...
Bu gün çocukluk yazımı yazarken , oturduğumuz mahallenin resmini aradım. Meğer bizim çocukluk mahallesinde oturanların kurduğu bir facebook grubu varmış. Hem mahalledaşımı hem okuldaşımı buldum... Bizim bu yaz tatile gideceğimiz yerde oturuyormuş, mutlaka görüşeceğiz...
Akşamçağı yazısı sona erdi... Benim anneannem akşamla ilgili bir zaman belirtirken Akşamçağı derdi...

7 yorum:

  1. Merhaba
    Bugün blogunuzu okurken tesadüfen kardeşim olan Gamze'nin de Burgazada da olması ile ufak bir şaşkınlık geçirdim.Ona sorduğumda sizin Gamsegamse ile aynı odada kaldıklarını öğrendim.Güzel tesadüfler,sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz Yeraz,
    Kızlar çok eğleniyormuş biraz önce konuştum... Tesadüfler hayatımda hep hoş buluşmalar oluşturmuştur. Aynen şimdi olduğu gibi...

    YanıtlaSil
  3. Ahhh bugün bir selamlaştık hiç konuşamadık sizinle... Lütfen haftaiçi bir gün havuzbaşında öğle yemeğine ya da kahve içmeye gelin... Bugün hiç içime sinmedi..

    Geldiğiniz için çok teşekkürler.. Ayaklarınıza sağlık :)

    Selma

    YanıtlaSil
  4. Selma Hanım,
    çok güzel bir gün oldu teşekkür ederiz biz de... Teklifiniz içinde ayrıca teşekkür ederim. Çocuklar karnelerini alsın, siz bir rahatlayın, havuzbaşında bir kahve içip sohbet etmek benim de çok hoşuma gider...

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Çocukluk mahallesi facebook grubu, nasıl güzel, çocukluk arkadaşlarıyla buluşmak nasıl eğlenceli olur :)
    Yarın iyi eğlenceler diliyoruz, Naziş'in emeklerine sağlık, yıl sonu gösterilerini izlemek bir başka oluyor

    YanıtlaSil
  6. lale hanım, paul austerin hangi kitabını okuyorsunuz, merak ettim.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))