Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

6 Mart 2011 Pazar

Bu akşamın kısa özeti resimde...mekan Zuz'un evi...Akşam telefon açıp yaptıklarını anlatırken biz de Gamse ile giyinmeye başlamış, taksiyi çağırmıştık bile...Biz sürpriz yaptık ama o ben anladım da çay suyunu koysam mı acaba diye düşünüyordum dedi.Yeni tarifini aldığı bir patates köftesi yapmıştı, şekillendirmesine GAMSE el attı... tarator yapmıştı... çayımızıda demledik oturduk. Akşam yemeğimizi yedik biz dedik ama yumulduk da... Naziş 'de geldi ama gelir gelmez yattı...Sahilde açık havada oturmuşlar ve çok üşümüş, sanırım hasta oluyorum dedi...

Biz çoktandır izlemek istediğimiz filmi koyduk... kahvelerimi , likörlerimizi aldık.. hatta İspanya' ya Zeya'ya bile canlı yayın yaptık. Facebook da notumu görünce baskın yaptı bize)))
Filmimiz Big Fişh'di...çok beğendik.İzlemenizi önereceğim filmlerden biri...Hayatın güzelliğine dair hiç bir şey imkansız olmadığını göreceksiniz bu filmde...bi sürü hikaye dinleyeceksiniz. En beğendiklerim , büyük balık ve cadı hikayesiydi...Tim Burton'un zekasına ve hayal gücüne hayran olacaksınız...

Bu gün gündüz görümcem ve kızı Meral vardı...kızlar yoktu...oooh üçümüz bi güzel oturduk, sohbetler ettik.İşte cumartesinin özeti buydu.

1. bu filmi izlemiştim, ama çok net birşeyler hatırlamıyorum. Çünkü uyuklamıştım. Tekrar izlemem gerekecek.

2. Sizin hızınıza yetişemiyorum. Maşallah atom karınca gibisiniz. Hareket berekettir dimi. Bu filmi diğerlerinin yanına not etmeli.Sevgiler

3. Hımm izlenmeli...
    Dün bütün gün gelinlik mağazalarını dolaştım. O korkunç modelleri giyecek kızların ne kadar çok olduğuna şaşıp kaldım. Hele bir tanesindeki kız siparişi üzerine getirilen resmen sütlü kahve rengindeki gelinliği giyip çıktı ortaya ki bakakaldım. Padişah otağında bile bu kadar süs yoktur. Hürrem bile bu kadar süslüsünü giymezdi. Pes diyorum. Biz diktirmeye karar verdik, zira bir tane bile sade gelinlik bulamadık:)

4. Her yere yetişmene hayranım.Kitapları çabuk çabuk okuyorsun,filmleri seyrediyorsun,geziyorsun,Cancan'la ilgileniyorsun,yemek yapıyorsun.Allah nazarlardan saklasın.

5. ne güzel geçiriyorsun lale abla günlerini maşallah vallahi :) hızına yetişemiyorum.güzel haftalar diliyorum bu arada hava soğuyacakmış dikkat etsin kızlar sevgiler...

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))