Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

1 Mart 2011 Salı

Bir çok kşi bloggere giremiyormuş. henüz ben de bir şey yok. Sayfalarına giremyenlerinkine bile girebiliyorum. Sanırım servis sağlayıcınla ilgili bir şey diyor Leylak Dalıcım. Çünkü dışardan benim sayfama girmek isteyenlerin karşısına da o malum mahkeme kararı çıkıyormuş. Bu durum sona ermezsse valla Digitürk üyeliğimizi iptal ettireceğim. 2008 de de aynı durumla karşılaşmıştık...Umarım en kısa sürede çözülür.

5 yorum:

  1. ben de sana bana girebiliyorum henüz de can çekişiyoruz sanırım ki yakında fısss ipimizi çekerler yedeklemeyi de başaramadım ben iyi mi
    gitti anılarımız

    YanıtlaSil
  2. ayyyy nedir bu durum????
    ben haber izlemiyorum ya???

    ayrılık vaktimi?

    YanıtlaSil
  3. ben de bir sıkıntı yok.hem kendiminkine hem de diğer bloglara girebiliyorum.ama yarın ne olur bilinmez.daha önceki youtube yasağında oğlum bilgisayarın dns ayarlarını değiştirmişti.belki de o nedenle bloglara rahat girebiliyorumdur.

    YanıtlaSil
  4. ay gıtmeyelim bir yere lütfen :(

    YanıtlaSil
  5. servis sağlayıcı sorunu var..
    futbol maçlarını yayınlayanları engellemek için yapmışlar..
    dijitürk kiminse onun aracılığı ile internete girenlerde bloglar kapalı..
    ben vodafondan baba ah ne diyorum anne gibi her yere giriyorum =)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))