Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

27 Temmuz 2010 Salı

iyi ki en küçük kuzen geldi Ordu'dan ... yoksa sıkıntıdan patlayacaktım . Biraz hareketlendik o gelince, Ordu'dan canlı canlı haberler aldık. Ama şunu anladım ki, hiç bir şeyden geri kalmıyormuşum haber kaynaklarım gayet kuvvetli haber akışım da çok düzenliymiş))))

Kuzen yani Evşen' le benim kızlar sabahlamışlar ben aldığım kas gevşeticinin etkisiyle devrilermişim yatağa... Bu onlara artı olrak döndü ve kocam ben ve çatlak patlak cıttık parmağım onlara mükellef bir masa hazırladık... Dondurucudaki börekler çörekler fırına verildi ... kocaya direktifler verildi derken saat birde kahvaltı masasına vasıl olduk. Sonrasında biz Gamse ve Evşen dışarı çıktı biz Naziş'le evde takıldık.

Valla dışarı çıkamadığım için aksiyon yok... Kocamı son transferleri Guti için yok Real Madrid'in artığı yok ne vefasızsınız Metin Tekin hani sarı fırtınanızdı buna da SARI FIRTINA diyosunuz falan diyorum ama yok anam Adam tınmıyo... gönülleri çok yüceymiş Guti'yi de bağırlarına basmışlar falan... Kocamın BJK lı olduğunu bilmeyen varmıydı)))

hadi ben gittim Survivor izleyeceğim... bu kez doğru yazdım.

10 yorum:

  1. oy oy cancanım gelmiştir diye baktım.
    yok:(
    nerede?

    YanıtlayınSil
  2. gözünüz aydın...:) bol keyifli neşeli gunler

    YanıtlayınSil
  3. gözünüz aydın...:) bol keyifli neşeli gunler

    YanıtlayınSil
  4. kankimmmm
    ev yani senin ev şaşırmıştır
    bu kadar uzun orada kaldığın dışarı çıkmadığın için :)))
    acil şifalar sana
    ben ünyede fındıkları toplayıp geleyim

    YanıtlayınSil
  5. Sen evde de aksiyon bulursun :))),öpüyorummm.

    YanıtlayınSil
  6. Sevgili Lale,
    Çok teşekkürler Amasra ile ilgili bilgiler için. Benim için değil, kardeşim ve eşi için bir yer arıyorduk, bize yakın bir yerler. Gittiler bile. Ama Amasra da çok güzel bir yer gerçekten, biz de çok sevmiştik.

    YanıtlayınSil
  7. kankimmm
    o memleket havasını senin için de soluyacağım
    öpüyorum çok seni

    YanıtlayınSil
  8. lale en gezmesiz günün böyle olsun...

    YanıtlayınSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))