Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

11 Şubat 2009 Çarşamba

SUYA DÜŞEN PLANLAR ve in Tahtakale ))

Bu hafta için planlarım var, sahneler beni çağırıyor demiştim değil mi??. heyhaat sayın okuyucu, ben planlarımı yaparken , bir taraftan da kader ağlarını örmekteymiş. Hayat dediğimiz de bu değilmi ki zaten.

Pazartesi pazarımız vardı tamam bu plan dahilindeydi ve iyi bir pazar gezisi yaptık Gamsegamse ile. Ama Zuz telefon açıp minüsküs ameliyatı olucam deyince perşembe ve cuma O'na gitti kafadan. Cumartesim zaten bir yada bir buçuk ay önceden bağlandı bunu pzartesi yazarım ancak)).

Şimdi yeniden başa düne dönelim. Gamze güne biraz mırın kırın başladı, her tarafım ağrıyor falan dedi. Akşama doğru başım da ağrıyor dedi. Yatırdım yapılması gerekenler yaptım falan derken gece saaat 11 sıraları falan ateşi yükseldi, ateş düşürücü vardim, ıslak bezler falan koydum 38 derece civarlarında seyretti. telaş yapmadık. Ama geç saatlere doğru midesi falanda bulanmaya başlayınca soluğu yakınımızdaki hastanede aldık. İğne , serum takviyesi falan derken ancak gece dörtte ev de olduk. İşin enteresan tarafı , çift anadal yaptığı için çakışan sınavı vardı ve o da bu güneydi, final olduğu için telafi sınavı da yok. Ancak seneye kalıyor. Neyseki sınav öğleden sonraymış. O saate kadar toparlandı, ama yalnız göndermedim birlikte gittik. Gittik ki hocası sen neden geldin , ödev notların vizen çok yüksekti ben seni final sınavına ihtiyaç duymadan geçirdim deyince bi sevindirik olduk. Çıktık okuldan , arkadaşı Sibel de oralardaymış birlikte Süleymaniye ye yürüdük, orada yemek yedik. Hava güneşliydi hatta dışarda yedik. Sonra Gamse - Anne yürüyerek Tahtakaleden aşağı Eminönüne inelim dedi. Tıkır tıkır indik aşağı bakına bakına alış- veriş ede ede. Gamse - anne , babam bizi şimdi böyle görse ne yapar dedi- valla canımıza okur herhalde dedim. Adamcağız durmadan arıyo, hemen eve dönün yatın dinlenin diye biz girmedik dükkan bırakmıyoruz. O sırada bi kadınla birbirimizi itekleyip duruyormuşuz Ve yine Gamse dedi ki - Anne, Ayla Algan O dedi.Anah baktım gerçekten de o. Pek de severim kendisini , hiç yaşlanmıyo valla .

Eve gelince yattım dinlendim sanmayın, hemen Gamse hasta ya )) ona bir tavuk suyu çorba, akşam bize patesli tavuklu oturtma, bi de ıspanaklı börek yaptım. Şimdiii birazdan dizim başlayacak Aşk Yakar. Uğur Polat diziye girdiğinden beri izlemeye başladım , hayranlarından biriyimdir kendilerinin Yedi Tepe İstanbul'dan beri. Ada çayı eşliğinde izlenecek)))) .

20 yorum:

  1. selam geçmiş olsun eh ayağa kaldırmışın kızı gözün aydın,bu zaman da böyle hocalar var demek ne güzel,maşaallah hastalık mastalık hak getire turlar çarşılar yapılmış bizim alışkın olduğumuz lale'de geri dönmüş ne güzel,haydi sana iyi dinlenmeler deyip kaçıyorum ben : ))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Lalecim. Sen geçirtmişsin zaten.

    Ayla Algan, Uğur Polat, Yedi Tepe İstanbul... ortak duygularımız.

    Hastalık yazısı okuyup da keyifle dönülen bir site burası. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. gecmisler olmus coksükür biranönce toparlanmasina sevindim,ve hocanin sinav konusu benide cok mutlu etti buda güzel haber iste:)ikinizide cok ama cok cok öpüyorum ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum kendinize cok cok iyi bakin...

    YanıtlaSil
  4. lale ablaa valla geçmiş olsun herkeslere..bende bayağı hastalıkla uğraştım bu aralar..daha yeni toparlandık..
    c.tesi programın dolu demek..tühhh :))
    sana her geldiğimde karnım acıkıyor..yaptığın yemekleri bende annemden istiyorum :))
    görüşmek dileğiyle
    çok çok öptüm seni..
    kızlara çok selamlar

    zuzcum sanada çok geçmişler olsun..bidahaki buluşmaya görüşürüz inşallah..
    xxx

    nurdan

    YanıtlaSil
  5. allaım bana da "notları yüksekti sınavsız geçirdim .. etkilendim.." denecek akıllı fikirli çocuklar versin..
    der..
    sen bu sene ekinezyayı pek boşladın diye ekler giderimmm

    atalet..

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun Lale ablacım. "Yedi tepe İstanbul" ne güzel diziydi. Uğur Polat da sevilir evet...

    YanıtlaSil
  7. Gecmis olsun ablacim
    odulun var bendee

    YanıtlaSil
  8. kıyamam çok geçmiş olsun
    epeycede hastalanmış, sadece gribal miymiş?
    kendinize biribiriniz eçok iyi bakın
    gerçi baktığınız belli hastaneden alışverişe modundasınız :))))

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. ay ben gamze gamze yi finalsiz geçişleri nedeni ile tebrik etmeden gitmişim. olurmu
    hem gamsegamzeyi hemde sizleri tebrik ediyorum...

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Lale abla sen ne tatlı kadınsın ne tatlı annesin ya?
    Çok ama çok geçmiş olsun.Öpüyorum sizi sıcacık.

    YanıtlaSil
  11. Çoook geçmiş olsun,şu enerjine toparlayıp derlemene bir de keyifle anlatmana bayılıyorum.Ne kadar keyifsiz olsamda keyifle ayrılıyorum sayfandan :))sevgiler Lale...

    YanıtlaSil
  12. her şey gönlünce olsun abla hep gülümse dilerim bahar gelmekte geç kalmaz bu yıl. herkesin bahara şimdi daha çok ihtiyacı var görüyorsun. nalanda yok ortalıkta umarım o da iyidir
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  13. ablacığım çok geçmiş olsun.
    ben de aşk yakarı şimdi şimdi izlemeye başladım sanki şimdi daha mı iyi oldu ne!

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun size. Ama hastada olunsa gezmeler yapılmış yani :)) bende tam bir Uğur Polat hayranıyım yeditepe istanbul dizisine bayılırdım bende :)

    YanıtlaSil
  15. Canımm benim geçmiş olsun.
    Zevklerimiz oratkmış, onu da öğrendim.Pek hoşuma gitti.:)

    YanıtlaSil
  16. kankiiii,
    uğur polatı ben de çok beğenirim
    öyle savcısı olan hapishaneye düşmek istiyo insan !!
    değil mi ama
    adamın oyunculuğu ve etkileyiciliği süper
    ama özcan deniz çok ezik yahuuu, gıcık bir rolde,
    hastalara çok geçmiş olsun canım
    öptüm seni,
    iyi haftasonları diliyorum

    YanıtlaSil
  17. Merhaba lale hn.Geçmiş olsun kızınıza,ne güzel gezmişsiniz anne-kız imrendim vallahi...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. İyice dinlenip yeni planlarla tam gaz devam :)

    Benimde küçük bir ödülüm vardı bir ara geçerken alır mısın?

    YanıtlaSil
  19. geçmiş olsun. derler ya herşeyde bir hayır vardır diye güzel bitmiş ne güzel.
    diziler de olmasa akşamlarımız uykuyla gececek galiba, hergün hergün aynı şeyleri konuşamıyo ki insanlar ...

    öpüyorum ablacım. sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  20. Lale Abla
    Bazen annemde bana sen gibi baksın istiyorum, çok değil şöyle bir kaç gün naz yapsam yeter :)

    hastalara şifa diliyorum


    Hera

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))