Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

8 Ağustos 2008 Cuma

Hadi gidelim artık

Sıkıldım valla, zeya çok haklı tatil gelsin artık diye bağırıyo ya, ay gidelim ki gelelim artık. Gelince yapacak bi sürü işim var.

Bu gün biletleri onayladık. Gitmekte gecikince düşündüğümüzden az kalacağız. Kocama kalsa bir ay tatil yapacaktı. Büyük konuştu demek ki, planı o bozdu. Zaten eskiden beri o neye büyük konuşsa ağzından çıkar bizim k.... za yapışır hehehe. Asla olmaz dediği her şeyi bizim kızlar başarıyla yapmıştır. İşin garibi , olsun yakışıyo demiştir. Nazlının omzundaki nal kadar dövme de dahil. Hani hocaya demişler ya , herkese diyosun ama , senin karında şöyle giyiyo , böyle giyiyo diyene , ama yakışıyo haspaya demiş ya o hesap.

Bavulumu hazırladım. İyiki geçen yıl, Turgut-Reis den peştemalleri almışım. 5-6 tanesi , bir deniz havlusu lkadar yer tutuyor, ve daha çok su tutuyor. Birer tane şezlonga, birer tane de kurulanmaya derken bir bavul havlu ile gidiyorduk. Bunlar incecik ve de çok da şıklar. Geçen yıl baktım tüm turistler çoktan keşfetmişlerdi bile bu işi.
Tabii bizim Türk Kadını yine marifetini konuşturmuş, bunların kenarına danteller, püsküller boncuklar takanlar var. Biz daha bu aşamaya gelmedik:))).
En uzun bu yaz kaldım ya İstanbul da. O da beni mükafatlandırdı. Hiç bunaltmadı, hep püfür püfür rüzgarlı oldu. Şimdi bile perdeler havalara uçuyor. Klimayı en fazla üç ya da dört kez çalıştırmışızdır.

Tatil öncesi son yazı olsun bu işalah maşallah. KENDİNİZE İYİ BAKIN

16 yorum:

  1. Güzel bir tatil sizi bekliyor Lale Abla.
    Bu hoca meselesi herkeste aynı demek ki o kadar çok örnek geliyor ki aklıma.

    YanıtlaSil
  2. maşallah,inşallah tü tü tü diyerek yolluyoruz sizi tatile ,peştemaller çok mantıklı ,kızlar azcık büyüsün ben de yapıcam aynı şeyi...
    taşınıza iyi bakın ha...
    oralarda yaramazlık yapmasın....

    YanıtlaSil
  3. Lâle'ciğim,
    Sağlıklı bir şekilde gidip,dinlenip,geleceğiniz günü bekleyeceğim.
    Çok güzel depolanarak yazarsın oraları.
    Yolunuz açık olsun.Hiç bir aksilik olmayacak.Gör bak..
    Sevgiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. süper bi tatil olsun..
    keyifli ..geçsin..
    sağlıkla gidip dönelim gene eş zamanlı olsun diletrim dönüşümüz..
    sevgiyle lalemmmmmmm
    ataletin öper de yolcu eder..........

    YanıtlaSil
  5. keyifli bir tatil diliyorum size,az kalmış gitmenize,güle güle gidip gelin.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. iyi tatiller :)
    ben d egitmek istiyorum artık :)

    YanıtlaSil
  7. Lale ablaaa, bugun bulusamadik kusura bakmaaa, cok son dakika isi oldu:(

    Kas'a gittigin icin kiskaniyor muyum ne, ne guzeldir simdi, beni de gotuuuur!

    Pestemale doyamadim ben, gitmeden once kapali carsida doktorun yeri diye bir magazadan hafif kalinca muhtesem kurulayan pestemallardan almak istiyorum.Bavul yerinden kalkacak mi bakalim.

    Cok guzel tatil diliyorum ve haberlerini bekliyorum!

    YanıtlaSil
  8. Mrb arkadaşım çok güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim..
    Benim siteme de beklerim www.anindayorum.com
    Hoşçakal...

    YanıtlaSil
  9. Umarım ben bu kelimeleri yazarken siz çok tan tatile gitmişsinizdir...Menfi bir dilek gibi mi geldi? Hayırrrr...:))))Hazırlanıp da gidememek çok sinir bozucu olmuştur, tahmin ediyorum...
    Hadi bakalım, iyi eğlenceler, umarım her şey harika olur...
    Çok sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  10. Lale ablaaa, hemen bir internet kafe bul ve yazi yaz!Merak ediyorum, tatil nasil geciyor?Esin nasil oldu ?

    YanıtlaSil
  11. KANKİİİİ!!!
    Ben geldim sen gitmişsin,
    İyi tatiller,
    Özledim seni,
    Boncuklu pullu jan jan lı ayakkabılara bayıldım vallahi,
    bol bol yüz şekerim
    sayılı gün çabuk geçiyor malesef
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  12. Lalem,
    tatilin dilediğin gibi
    geçiyordur..
    Kaş,göz derken neler takılacak,
    bakalım objektifine,
    merakla bekliyorum maceralarını
    bir de...
    peştamallar he,
    enteresan diyecem ama,
    iyi fikir canım...
    öpüyorum seni ve kızları...

    YanıtlaSil
  13. lale abla ne zaman geleceksiniz yahuuu özledik valla...

    YanıtlaSil
  14. TAŞ DÜŞTÜ MÜ TAŞ?
    Yaa.Bana hastalık mastalık demeyin.Vır vır soruyorum böyle.Merak ediyorum yani. Kızma hatırlattığım için e mi..

    Bi güzel dinlen, bol kahkaha ile geçir ama buraya da getir. Resimlerle birlikte.
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  15. Ah!!Unuttum bak...
    Senin camları da açtım, havalandırdım. Bi de ceviz ağacına çıktım. Biraz topladım.Balkondaki çiçeklerini de suladım dün gece.

    YanıtlaSil
  16. Herşeyden önce keyifli ve huzurlu bir tatil olsun.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))