Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

16 Nisan 2015 Perşembe

Söyle şimdi nasıl haberler





Sabah haberleri dinliyorum.

Dolar, kuş olmuş uçuyor...Abdullah Gül; başkanlık sistemi çok gerekli değil, parlamenter sistem iyileştirilsin demiş...bu sabah benzin daha pahalı, patatesin kilosu 6 lira...seçimlere 52 gün kalmış...

Bizim evin gündemi de ülke gündemi kadar ağır...Naziş, alerjik konjiktivit sonucu 10 günlük raporla evde...ben de dün sabah ortada hiç bir şey yokken,birden yalpalayarak yürümeye başlayıp kafam da sarhoş gibi olunca koştur koştur hastaneye gittik. Özel hastane acillerinin devlet hastanesi acillerinden tek farkı çıkışta ödediğiniz para... Dahiliye ve KKB doktorlarının konsültasyonu sonucu, kulak içi basıncının yükseldiğine karar verildi ve bir  aylık ilaç tedavisine başladım...

Bu hep böyle değil tabi arada keyifler de yapmıyor  değiliz...Küçük  çay ve okuma molaları verilen sahil yürüyüşleri ve Naziş ile izlediğimiz Ver Fırına yarışmasını izlerken; yarışma konseptine uygun yaptığımız partiler var :) bknz şekil: 1-a da görüldüğü gibi :)
Bu da yürüyüş molamızdan.artık okuma gözlüğüm 2.25 numara ve de kırmızı ...



Ne okuduğumu sorarsanız çoktandır beklediğim bir kitaptı aslında ama henüz çok başlarda olduğum için şimdilik bir şey söyleyemiyorum...Yazarın yani Margaret  Mazzantini 'nin tüm kitaplarını ölesiye sevdiğim için bu kitapta henüz havaya giremememin nedenini evdeki havaya bağlıyorum...


Bu arada Teknolojik gelişmelerde kaydediyorum. :) önceden yazılarımı sadece laptopta yazabiliyordum... naziş yeni bir aplikasyon kurdu ipadime böylece yazı yazarken aynı anda fotoğraf da çekip yazıya anında ekleyebiliyorum...yaşasın  teknoloci. :) 
Bugün dokrorumun stres yok gez toz tavsiyesine uyarak arkadaşlarımla okey oynamaya gidiyorum yarına da şahane bir programım var... inşallah Maşallahhh
Hayde gittim ben unutmayın hayat bir an o da bu an ...


15 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun Lale Ablacım. Havada, ortamda tuhaf bir hal var zaten. Ne yazık ki insan bir türlü mutlu olamıyor. Kendi çapında ne kadar mutlu olmaya çabalarsan çabala, mutluluğa inat bir şeyler oluyor devamlı. Ne yapalım? Böyle yaşayıp gideceğiz herhalde. Ben bu ay zor bir okuma yaptım kendi çapımda. Doris Lessing'in Altın Defter'ini okudum, bitirdim. Ağzımda çok güzel bir tat bıraktı kitap. Sonra Kuzey'şn ödeviyle ilgili bir çocuk kitabı okudum, bir de Füsun Hoca'mın yeni çıkan çocuk kitabını. Ayasofya'da gezindim, durdum. Havalar biraz daha ısınsa da bir gün Ayasofya'ya gitsem diyorum şimdi :) Öyle işte :) Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayosofya ve Arkeoloji Müzesinin bahçesinde çayımı alıp,kitabımı okumayı çok severim... Mutlaka yapmalısın sen de...ALtın Defterin arasına bi sürü kitap girdi :( ama okuduğum yere kadar olan şeyler satır satır aklımda şaşılacak şey :)
      Ben de seni öptüm çok

      Sil
  2. uyyy gecmis olsun lalisim... teknolocisini sevdigum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknoloci bizim herşeyimizzz :)
      Teşekkür ederim ATaletim canım benim...

      Sil
  3. uyyy gecmis olsun lalisim... teknolocisini sevdigum..

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mehtap Hanım...

      Sil
  5. Geçmiş olsun Lalecim. Bazen böyle üstüste gelirler. Ama sen onlara kolay pabuç bırakmazsın bence. Öpüyorum. Bu arada benim de okuma gözlüğüm kırmızı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihribanım kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun. :)

      Sil
  6. Lale hanım size de Nazlıya da geçmiş olsun.Ben de bir hafta korkunç baş dönmesi yaşadım kulakdan dediler.Stres yok gezme çok olsun sevgiler Türkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkan Hanım
      Çok teşekkürler sevgiler...Sİze de çok heçmiş olsun...

      Sil
  7. Öff ne bu yaa..Bi rahat ettirmedi sağlık sorunları :(
    Çabuk iyileş.Çok işimiz var.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel anlatmışsın her şeyi.geçmiş olsun size de..bir ay süren gribin ardından şimdi de kulaklarım gürlüyor. dr dr gezyom bakalım ne olcak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak sana da çok geçmiş olsun...
      SEvgiler

      Sil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))