Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

11 Haziran 2012 Pazartesi

Yorgunum Hancı

Bu yazıya çok yorgun olduğumu söyleyerek başlamak istiyorum. Bir pazartesi klasiği... Temizlik , alış veriş ve yemek pişirme eylemi. Annem olsa , yine 32 çarşambayı bir araya getirdin derdi ama ne yapalım ki bu da benim tarzım. Bir günde hepsi bitecek...Semsam'la komşu olunca, bana- manyakmısın kızım sen, hergün iş yaplır mı? dedi... O saaat anladım ki tam benim tarzım komşum var.Açtığı yolda, gösterdiği hedefte aynen ilerledim:) Semsam kariyer de yaparım çocuk da diyenlerdendi zira. Hakimlik yapar, kanun çalar, şarkı söyler, Şahane makarna yapar, yufka açar, tarhana yapar, konserve yapar, örgülerin en güzelini ören bir kadındı hala da öyle.Bunları hem yapar, hakimlik dışındakileri heheh benim de yapabilmem için peşimi bırakmazdı. Birlikte bir iş yapmaya kalktığımızda, hep onu kazıkladığımı işin çoğunu ona yapturdığımı söylerdi ama sonunda benim kapasitemin o , olduğuna inanırdı, inandırırdım.Bugün evde deli danalar gibi oradan oraya koştururken hep ,Semsamın kulaklarını çınlattım.

İstanbul'da sıcaklar iyiden iyiye bastırdı. Bizim ev , nispeten ağaçlık bir alana baktığı için henüz sıcakları hissetmedik. Dün akşam balkonda üşüdüm bile. Klimayı eski evde bıraktık ve buraya henüz klima takılmadı. Bir ara acaba tavana şu kelebeklerden mi? taktırsam diye düşünmedim de değil.Olmadı salona klima ama yatak odalarına onlardan taktıralım diyorum ama, onlar dönerken fırlarda bir yerimize gelir mi? paranoyası taşıyorum.

1Q84 Alahın izniyle bu gece bitiyor. Sonra Zeya ile bir kahvaltı yapıp bunu konuşacağız ve size ortak fikirlerimiin olduğu bir yazı çakarım. Bitsin diye sabırsızlanıyorum, o kadar güzel ktaplarım var ki, sıra bekleyen, ba ucuma da dizdim, kedi gibi yalanıyorum. Merak edenler için, yan tarafta; okunma sırası bekleyen kitaplarımın adı var.

Hafta sonunun tüm saatleri, dakikaları Can'dı... Yıl sonu etkinliği tüm hafta sonuna yayıldı. Çok güzel oldu. Birlikte danslar ettik,şarkılar söyledik. Darısı üniversitelere dedik.


Şimdilik bu kadar...

11 yorum:

  1. ay Lale Abla ağlamadınız mı müsamerede :))

    YanıtlaSil
  2. :)) kitaplara kedi gibi yalanma çok tanıdık:))

    YanıtlaSil
  3. Fırlayıp bir yere gelmez, hatta uyurken tatlı bir esinti pek hoş olur :) Cancan yemelik olmuş, daha nice güzel günlerini görün hep beraber. Bir sabah sana sürpriz yapıcam Kız Kulesin' de... Bir minik kız yanına gelip "bö" derse korkma olur mu? :)

    YanıtlaSil
  4. Lale abla o fırıldaklar benim de paranoyam, walla o hızla kopar gider onlar ya taktırma: )

    Kitabı nasıl bu kadar kısa sürede bitirdin ve araya da onca iş girmişken? Biraz sana sürtünmem lazım bana da bulaşsın: )

    Can'ı burdan da tebrik edeyim, inşallah nice başarılarını, yıl sonu gösterilerini izlersiniz...

    YanıtlaSil
  5. tebrik ediyorum can'ı maşallah çok tatlı

    YanıtlaSil
  6. Can'ı tebrik ediyoruz. İnşallah üniversite mezuniyetini de görürüz.

    Kahvaltıyı ayarlayalım hemen :) yazını da merakla bekliyorum.

    o pervaneler beni tutar miğdemi bulandırır dönen şeyleri hiç sevmem :):)

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. :)) cancanla ilişkinize bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Klimadan daha az zararlıdır sanırsam ;-) Ama korkular ortakmış;-)
    CanCan için nice mutlu okul sonları diliyorum, siz sevdikleriyle dipdibe geçireceği.
    Yalanma olayına ise bitti! diyerek, öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  9. 1Q84'e ara verdim Murakami ile aramıza Ayfer Tunç girdi Lale :))

    YanıtlaSil
  10. Can'ın güzel günlerini görün diyelim...
    Demek son zamanların en kalın kitabını bitiriyorsun Llae ablacım düşüncelerini heyecanla bekliyoruz, gerçi ben Murakami ile pek anlaşamadım ama olsun;)
    Sıarada bekleyen kitaplarına göz attım, Nazlı Eray ve İnci Aral'ı okumuşum diğerleri yok:)
    Sıcaklarla aram iyi değil nefesim daralıyor...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))