Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

9 Haziran 2012 Cumartesi

Bugün


Bu gün sadece kitap okumaya yoğunlaştım. Kitapta adı geçen müzikleri dinledim.Merak ettiğim şeyleri not aldım araştırdım.Adı geçen filmleri izlediğim filmler olmasından memnunluk duydum. Murakami, Turgut Uyar'ı tanısın...Göğe Bakma Durağı adlı şiirini okusun, ezberlesin istedim. Zelkova Ağacı, Savant sendromu,Sonny-Cher şarkıları, siyah beyaz televizyon yıllarında izlediğim , bilim adamlarının mikroskopla görülebilecek şekilde küçültülüp insan vücudünda yaptıkları yolculuğun konu edildiği film -bizde Şahane Yolculuk adıyla gösterilmişti-Tüm bunlar bugünün renkleriydi...Okumayanlar iki gün daha beklesin. Bu kitabın, el kitabını yazacağım:) Adı geçen şarkının linki, filmlerin bilgisi, ay bu Savant Sendromu da neyin nesi, Zelkova ağacı da ne menem bir şey acep demeyeceksiniz:))Kitabın bir yerinde, gökyüzüne bakmayı unuturak yaşamak deyince ayol bunun şiirini bile yazdı Turgut Uyar dedim. Annemahsustan-Ayşegül- çok sever bu şiiri ve bana da sevdirmiştir. Yürürken içimden derim bazen- HADİ DURMA GÖĞE BAKALIM-

1256 sayfalık kitapta 833.sayfadayım. Sanırım bir iki güne biter. Bitince kitapla ilgili son bir yazı yazarım artık.

Bunun dışında bugün Serpil haber verdi. Ayfer Tunç'un yeni kitabı Memleket Hikayeleri piyasaya çıkmış. Ayfer Tunç gibi özel bir yazara sahip olduğumuz için gurur duyuyorum. Ve sevdiğim iki yazarın kitabı da arka arkaya geldi.-Murakami ve Ayfer Tunç-


Bu akşamın dizisi Yalan Dünyaydı haliyle... Yeni favorim; yırtık Zerrin...Bayılıyorum ona bu gidişle Nurhayat'ı sollar.

Bugün şarkısı da buydu diyelim ve gidelim.Şarkıyı mutlaka dinleyin ama...

8 yorum:

  1. Şarkı harikaaa:) Ne güzel yapmışsın lale ablacım:)iyi okumalar diliyorum.şarkının videosuna da bayıldımm::)

    YanıtlaSil
  2. Sanırım benim de bu yazım Murakami ve Ayfer tunç okumakla geçecek. Bayıldım 1Q84'e Lale'cim ...

    YanıtlaSil
  3. Benim de favorim Zerrin, çok gülüyorum ona, bi de dün akşam estetikçinin muayenehanesi harikaydı :))

    YanıtlaSil
  4. say savant mesela sanırım.. bir cazcım vardı.. hastam.. kesin savanttı =)...

    öperim..
    geldikitabım.. okuyalım ayfer tuncu eşzamanlı.. bikuş uçur başlarken..=)

    atalet..

    YanıtlaSil
  5. kankim şarkıyı dinledim klibi izledim 60 lı yıllara gittim
    murakami özetini dörtgözle bekliyorum :)
    güzel bir haftasonu olsun

    YanıtlaSil
  6. Kitap yorumunu dörtgözle bekliyorum Lale Abla. :)

    YanıtlaSil
  7. bitirir bitirmez kahvaltıya buluşalım :)

    çok kulaklarını çınlattık bu hafta sonu motosiklet günlüklerini izledik senin film zevkini Vedatla bir kez daha takdir ettik :):):)

    öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Şarkı çok güzelmiş...Yalan dünyayı bir kere fırsat bulup izleyeceğim, herkesin dilinde: )

    Ve her otobüs beklediğimde durakta o şiiri mırıldanırım. Hep o zamanlar bakarım gökyüzüne. Ondandır belki de gönüllü iett yolcusu oluşum...

    "Senin bu ellerinde ne var bilmiyorum göğe bakalım,
    Tuttukça güçleniyorum kalabalık oluyorum..." bu sözler beni bitiriyor: )

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))