Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

11 Ekim 2011 Salı

gece gece dır dır



Gece saat 01.29'u gösteriyor...Pencereye vuran yağmurun sesine ,geçen bir uçağın sesi karıştı...Bu havada , bu saatte o uçakta olmak istemeyeceğimi düşündüm.

Herkes uyudu. Nedense hiç ama hiç uykum yok. Yazın Ordu'da buluştuğumuz arkadaşım, Antalya'ya yeni dönünce ; çektiği resimler bu akşam elime geçti... Bu havada yaz resimlerine bakmak hem tuhaf hem çok hoş oldu... O gün ne kadar eğlendiğimizi , Teyzemlerin onları ektiğim için bana gizliden gizliye gıcık kaptıkları ama hiiç belli etmedikleri geldi aklıma , güldüm.(pek sevdim bu resmi yav)

Naziş , üç gün süren Kapodokyo gezisinden çok memnun döndü... Orada ki ilçelerden birinin belediye başkanı benim kocanın hem askerlik hem de çok sevdiği bir arkadaşı olunca VİP statüsünde ağırlanmışlar:)Pek hoşnuttu...Bizi mi? yatağını mı? daha çok özlediği konusunda kararsızım:)


Bu gün genel temizlik günüydü, ev gıcırdadı, her seferinde bakıp hep böyle kalsan kalabilsen keşke diyorum:)

Bu akşam Mor Menekşelerin başlamasını beklerken o başlamayıverdi, 17 Ekime ertelenmiş. Onun yerine Show da yeni başlayan ses yarışmasını izledik. Üfff şimdi bi sürü saçma sapan şey mi dinleyeceğiz derken. Çok beğendik. Hadise, Mustafa Sandal, Hülya Avşar ve Murat Boz'dan oluşan Jüriye bayıldım. Murat Boz ve Hadise resmen show yaptılar...Sanırım bu kadar çamur attıktan sonra her zamanki dengesizliğimle izleyeceğim:) hem biraz dizi modundan da çıkmış oluruz.

Gce gece yeter dimi bu kadar muhabbet...

7 yorum:

  1. Evet ysa mor Menekşeler için ben üzüldüm; neyse bekleyelim 17 ekimi. Bir deannemleri ve ev halkını da oturttum TV karşısına iyi mi?:))

    YanıtlaSil
  2. kenkimmm,
    ben de şöyle bir baktım yalancı baharın reklam arasında :))),
    değişikti
    yalnız acum show tv yi ele geçirmiş dedik
    acun tv olsun showun adı diye güldük

    YanıtlaSil
  3. Mor Menekşeler'den bıktınız di mi, vallah kabahat bizde değil TRT'de durmadan erteliyor derdi neyse. Umalım ki 17 Ekim'de ertelenmesin. Dizi çekimleri devam ediyor, senaryoda da 8.bölüm bitti, bakalım ne zaman göreceğiz.
    Bense festival filmlerine devam. Seni öpüp giderim Lalecim..

    YanıtlaSil
  4. merhaba,

    taksime gittiginizde size bir odev :))

    cafe bunka neymis bir kesfeder misiniz? tatlilari ve yesil cayi cok meshurmus..

    http://www.japonkultur.com/bunka/bunka-hakkimizda.html

    uzaklar...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Uzaklar
    bu kadar tesadüf olur. Yrın Filekiminin ilk filmini izlemek üzere Taksime gidiyorum ve programımda bunka da yeşil çaylı profiterol yemek ve patlamış pirinç çayı içmek var:))
    Nasıl bu kadar çakıştı bilemiyorum M aklımada ve gönlümde sizi de götürüyor olacağım...

    YanıtlaSil
  6. kalb kalbe karsidir derler :)) demek baska birsey isteseymisim olacakmis..ben iyisi oturup istediklerimin listesini yapayim..belli mi olur:))

    taksimde iyi eglenceler, benim icin de yeyin icin, foto cekin..

    istanbula geldigimde yine sizi gorursem, arkanizdan "lalenin bahcesi" diye bagirmaya cesaretim olur belki:))

    uzaklar

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))