Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

6 Ocak 2011 Perşembe

akşam akşam ama sabah anlatısı


Sabah sürprizli başladı önce Zero,Zarifce ve Hayat İzlerim'den Özlemin yeni yıl kartı geldi... Çok teşekkür ederim yeni ni güne iyi dileklerle başladım sayenizde ... Sonra Çocuklaçocuk'tan gönlümdeki evin anahtarlığı geldi... Onu anahtar dolabımızın üstüne yerleştirdim ve olumlamasını gönlüme göre evin anahtarlığısın diye yaptım.Zuz ve Berfu'da bizdelerdi o sıra bayıldılar.... Fulyacım , Özlemcim çok teşekkür ederim, her yıl değişik sürprizlerle şaşırtıyorsunuz beni...

Bu günü Cancan'la uyuyarak geçirdik... biraz rahatsızdı. tam üç saat birlikte yattık... ara ara uyanıp yanındamıyım diye kontrol etti , elimi tuttu... Öylece uyudum uyandım...kafam kazan gibi oldu... ama o gayet zinde uyandı neyseki... Naziş ablası çeşitli sürprizlerle gelmişti okuldan kitaplar cd ler...Sürpriz yumurtalar... biraz onunla oyalandık... geç geldi, erken gitti, uyudu bir şey anlamadık bu günden...evi bile istediğimiz gibi dağıtamadık yav.

Bu akşam Fatmagül var, Türkan'ın saati ve günü değişmiş, pazar gününe alınmış.Bu gece Fermina Daza ve Florentino Ariza ve Dr. Juvenal Urbino ile vedalaşıyoruz... onların 50 yıla yayılan aşk öyküsü bende bitiyor... eğer okumadıysanız sizde başlasın .

Akşam yazısı bu kadar olur gittim ben

6 yorum:

  1. Lale Ablacım, canımızsın: bu minik ev sana uğur getirsin de gönlünden geçen herşey gerçek olsun inşallah:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cancanımıza çok geçmiş olsun.
    İçim gitti okurken,iyi haberi çabuk gelsin inşallah.Özenilerek seçilmiş,yapılmış cicini güle güle kullan.çok sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Lale anahtarlığın hayırlı olsun..Bu yıl çook güzel başladı dimi :) Cancana geçmiş olsun ay kıyamam..Okumadım ;)öpüyorummm.

    YanıtlaSil
  4. Cancana bir geçmiş olsun dileği de benden. İyileşsin acısını çıkartır bu günlerin, şöyle kendince evi hallaç pamuğu gibi attırır :))
    Anahtarlığın uğur mutluluk getirsin size.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Heyse cancan iyleşsin günün telafisini yaparsınız.çok geçmiş olsun.sevenleriniz eksik olmasın sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun,
    güzel kartınızı bugün aldım.çok teşekkür edrim.en içten sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))