Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler Günü


Yeni bir Anneler Günü yazısı yazmadım... cephede değişen bir şey yok... küçükkende aynıydılar büyükken de...
O yüzden çook önceki bir sobe yazımı buraya yeniden aldım...

Sobenin konusu anne olmak.mavianneden geldi. En iyi bildiğin konuda sobeledim demiş.

Anne olmak; yuuuuuh annem bunları nasıl yapmış diye şaşıp kalmaktır.

Anne olmak gece yarısı çabuk soğusun diye akan suyun altında biberon sallarken, uyuya kalıp, biberonu musluğa çarpıp kırınca aynı enerjiyle yeniden mama yapabilmektir.

Anne olmak çocuğum yorulmasın diye yaptığı puzzle , O uyurken kalkıp bitirmektir.

Elindeki kaşığa tren muamelesi yapabilmektir.

Anne olmak, çocuğun yemek yerken , kendin doymuş gibi hissetmektir.

Karşılıksız sevmenin de zevkli olabileceğini anlamaktır.

Onlarca kızı, aman soğukta sokakta gezmesinler diye evinde ağırlamaktır.

Okeyde dördüncü bulamazlarsa , kitabının en heyecanlı yerinde kalkıp okeye dördüncü olmaktır.

Yere atılan pijamaları katlarken ooooh diye koklamaktır .

Hep hazırda kek ve poğaça bulundurmaktır.

Evinde , kendi kızlarının dışında , bir kızlar ordusuyla yaşamaya alışmaktır.Gece dört kişi yattığın eve+ 4 kız daha eklenmiş olarak kalktığında hiiiç şaşırmamaktır.

Artık çalan telefonların sana olmadığını bilmektir.
Kızının mezuniyet töreni için gittiğin okul bahçesine girdiğinde, onlarca kızın Lale Teyze buraya , eller havaya diye bağırdığını duyup, boşa gitmemiş onca kek, kurabiye kısır edemektir:)

Kendini hep güzel hissetmektir.

Benim annem her şeyin en güzelini yapar egosuyla yaşamaktır.

Dünyada banko iki kişi tarafından sevildiğini bilmektir.

Anne olmak çok güzel bir şeydir yav.

not: Şekerpembe özlemle beklediği oğluna kavuştu ve Anneler Gününe Anne olarak girdi... blog dünyasına duyurulur... Sağlıkla mutlulukla büyütsün oğlunu , hayat hep gülsün onlara...

15 yorum:

  1. kankimmmm
    anneler günün kutlu olsun
    ddünyanın en dost
    en arkadaş
    en samimi
    en güzel bloğu olan annesi
    seni seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Lalem,
    Yazdıklarına aynen katılıyorum, o yazılanların erkek versiyonu olarak "aynısıdır" diyorum, bir de yaz sezonunda tombul kollarımın sürekli mıncıklanmasını ilave ediyorum.
    Ne yapalım hayat böyle birşey, bizim "anne" diyecek kimsemiz kalmasa da dediğin gibi bize "anne" diyenler var çok şükür. Hayatımızdan hiç eksik olmasınlar, çocuklarımız da peşlerine taktıkları yedekler de.
    Sevgiyle, günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Lalecim anneler günün kutlu,coook öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Bunları okuyunca yüreğinin hızla çarpmasıdır..
    evlatlarınızınla birlikte uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum.
    anneler gününü kutluyor,sevgiyle öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. anneler günün kutlu olsun ablam

    YanıtlaSil
  6. CANIM
    ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM
    SAĞLIKLA GÜZEL KIZLARINA YAKIŞIKLI DAMATLARIN EKLENMESİYLE :)
    çokkkk öptüm

    YanıtlaSil
  7. KUTLU OLSUN, ÇOCUKLARIMIZ MUTLU OLSUN...

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Lale ,
    Uzun süredir internete giremiyorum girsemde bir kaç yere bakıp kapatıyorum.Sizleri unutmadım,bıraktığın anneler günü msjın için çok teşekkür ederim.Sizinde anneler gününüz kutlu olsun .Kucak dolsu sevgiler bizden
    A.B & Ashley

    YanıtlaSil
  9. Siz çok özel, güzel ve dolu dolu bir kadınsınız. Ve işte tam da bu yüzden çok özel ve dolu dolu bir annesiniz. Kendi keyiflerini, isteklerini, zevklerini yaratmayı, yaşatmayı ve geliştirmeyi bilen bir insan, anneliği de ancak böylesi dolu dolu ve coşkulu yaşayabilir diye düşünüyorum. Bir gün anne olursam dileğim, kendi benliğinin üzerini çizmeden, çoğalarak büyüyen bir anne olabilmektir. Sizin gibi...
    Anneler gününüz kutlu olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Anneler gününüzü kutlar, ellerinizden
    öperim teyzeciğim.. Sevgilerrr

    YanıtlaSil
  11. Anneler gününüz kutlu olsun!Kızlarınızla nice mutlu senelere.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Bu yazıya ne denir,çok güzel..
    Lale abla anneler günün kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  13. LALECİM GECENİN 2,5 ĞUNDA HÜNGÜRHÜNGÜR AĞLATTIN BENİ.HEM ANNEMİ OKUDUM SANKİ HEM DE KIZIMI DÜŞÜNDÜM. SEVGİYLE KUCAKLIYORUM SENİ.

    YanıtlaSil
  14. bu yazınızı okumamıştım, iyi ki paylaştınız yeniden. Anne olmak çok güzel, geçmiş anneler gününüzü kutluyoruz.

    YanıtlaSil
  15. lale ablacım anneler gününüz kutlu olsun.ben geç kaldım ama her gün annelerimizin günü öyle değil mi? sevgilerimle.harika yazmışsınız:)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))