Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

26 Şubat 2010 Cuma

Hafta sonu biterken....2

Sanırım haftanın son yazısı olacak. Sabah içtimamızı tamamladık çok şükür. Herkes işine gücüne gitti. Akşam yemeği meselesi de yok , çünkü kızlar dışardalar bu akşam.

Kahvaltımı yaptım çoktan ama çay keyfi yapmak için Zuz'u bekliyorum... Bu gün dr kontrolü vardı, işe gftmeyecek, doğru dr dan bana gelecek. Kardeş kardeş oturacağız yine:)))

Hava kapalı bu gün, galiba biraz da soğuk.

Dün akşama Aşk-ı Memnu yayıldı. Bir şey bu kadarmı çekip uzatılır. Hadi bakalım daha nereye kadar çekeceksiniz. ülen bütün gece Adnan Efendinin eve gelip gelmeyeceği ile geçti. Ha böyle konuşuyorsan seyretme diyeceksiniz dimi, iyi de dengesizlik parayla satılmıyor ki, gidip çarşıdan alayım...

Yeni yol arkadaşım Haruki Murakami'nin Sahilde Kafka'sı. Kitap ilk sayfalardan iyice sardı beni. Zeyaaaa hani hiç sayfa kıvırmamışsın, valla kitabı alınca ilk ona baktım :)).Zeya ve Cancan kitaplığıma en çok katkıda bulunan kişilerdir.

Bu gün fikri mühim den bir yıllık diş macunumuz geldi . Colgate'in yeni çıkardığı Sensitive pro-relief , diş hassasiyetine karşı olan diş macunu bu. Fikri mühim üyelerine firmaların çıkardığı ürünleri ilk çıktığında gönderiyor. Bir yıl önce kedilicadı' dan duymuştum heheheh belki kendi bile unutmuştur. Nalan'dan dönerken durakta bekliyorduk o zaman söylemiştin canım benim:)))

Ben Zuz'u dr dan gelsin diye beklerken onun sesi Natilius Zara dan geldi, hey Allahım.

Şimdilik yazı bitsin ama yeni yeni düzenlemelerle karşınızda olucam yine.
Zuz geldi mi? Zara dan ne almış, Naziş'in Purim etkinliği nasıl geçmiş. Cadı oldu yine. Bir cadı bir kralice o da ortasını bulamadı heheheh. Gamse'nin semineri vardı kurumsal davranışlar ve iletişim hakkında , ne yapmışlar, yani bizim ev de hareket bitmez. Aylin, yıllar önce her anınız bir olay deyip teşhisini koymuştu bize zaten:))))

5 yorum:

  1. Yeni düzenlemeleri beklemekteyiz sabırsızlık ile birlikte, o daha çok sabırsızlanıyor haberin olsun:)
    Öptüm canım, hala başım ağrıyor...

    YanıtlayınSil
  2. aaa valla hatirlayamadim ama dogrudur :))
    o dis macunundan aban da geldi ama, ufak olanlari dagitman lazim degil mi:D

    YanıtlayınSil
  3. ne hoşş bir cuma, haftayı kapatıp hafta sonuna geçmesi için.
    bu aralar benim zara baby ilgimi çekiyor zuz ne almış:)))))))
    iyi hafta sonları
    sevgilerimle

    YanıtlayınSil
  4. kıvırmıştım da temiz kıvırmışım demek ki. O kitap çok uzun süründü elimde. bakalım beğenecek misin?

    fikrimühüme ben de üyeyim de bana bişey gelmiyor bolca anket var. birşeyi yanlış yapıyorum ama neyi:):):)

    haftaya görüşüyoruz di mi?

    oleyyyy

    YanıtlayınSil
  5. lale ablacım iyi pazarlar diliyorum.yeni düzenlemeleri merakla beklioruz:)takipteyiz efenimm:)

    YanıtlayınSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))