Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

27 Ekim 2009 Salı

kısa kısa

akşam saat 17.30 dan sonra hastalığım coştu, daha doğrusu boğazımdaki o sıvışık yılışık sıvıyı atamadığım için midem bulandı. Öksürmektan boğazım acıdı. Çok öksürünce karın kaslarım acıdı falan.

Gamse'ye sabah saatleri için acilen bir asistan bulunmalı. Akşam Cumhuriyet resepsiyonu varmış. Abiye elbiseleri kilitli torbaya, ayakkabıları kutuya kondu. İçeceği vitamini, pastili ilaç kutusunun gözlerine itinayla yerleşti. Saç şekillendirici alet çantasına yerleşti.( akşam saat 9 da sızıp kalınca, bunlar sabaha kaldı) 45 dk da evden çıkarıldı. Kahvaltıyı okulda yaptıkları için Saat 7.30 da aranıp, vitamin içmesi hatırlatıldı.

Bu gün sadece yatacağım, kitap okuyup tv izleyeceğim söz verdim vatana millete.Akşam yemekte kocayla ikimiz varız zaten.

Gidip kitaplıktaki en neşeli, romantik kitabı bulacağım. Ya da Canan Tan'ın En Son Yürekler Ölür var, ona mı başlasam. Valla aramızda garip bir ilişki var. İlk kitabını okudum,asla tarzım değil dedim. 21.yy Kerime Nadir ya da Muazzez Tahsin Berkant diyorum ben O^na. Ama biliyormusunuz ki bütün kitapları var bende ve hepsini okudum.Hep bir yerlerden geldi buldu beni, ilkini ben almıştım, diğer hepsi hediye edildi. Bu son kitabı , durun yenisini yazmadan ben şunu bu gün okuyayım. Biraz aşk acısı hissedeyim. Belki öksürüğüme iyi gelir.

Birisi sürpriz bir kitabım olduğunu söyledi, meraktan ölüyorum

Bundan 10 gün önce , ev telefonumuz çaldı. Nasıl da işim var anlatamam. Arayan Türk Telekom, sabit operatörü. Efenim Türk Telekom, mesaj alabilen sabit telefonlar için burç servisi başlayacaktır, lütfen doğum gününüzü giriniz. İstemiyorum, hem de işim var dinlemeden kapattım. Şimdi her gün saat 9.30 da telefonumuza mesaj geliyor, istemediğim halde , hem de terazi burcu. Evde bir kişi terazi burcu olsa gam yemeyeceğim yahu. Şimdi bundan kurtulmanın yolunu bulmam lazım. Her seferinde de telefon çalıyor diyerek gidip de ekranda mesajınız var yazısını okumuyomuyum sinir oluyorum. Var mı? başına böle bi saçmalık gelen, beni aydınlatsın.

Hadi gittim ben. Çayımı alıp tv karşısına kurulucam sonra kitap mitap işte. Takılıcam kendimle :))

20 yorum:

  1. ohhh valla mis lale abla.
    Benim yerime de keyif yapsana.öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. çok çok geçmişler olsun...
    ama hastalığın tadı da böyle gevşeyerek çıkar, oh çıkarın tadını misler gibi...
    telekomun hadisesine kelime bulamadım:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Laleciğim. Hastalıkta en iyi ilaç kitapmış, bol okumalar...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun Lale abla, iyi bak kendine.
    süpriz kitap var birisinde :):):)

    öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Lale Abla sana da surpriz kitap almak yurek ister! Hangisini okudun hangisini okumadin nerden bilicez?

    YanıtlaSil
  6. Valla terazi burcu olsaydım da, telekomun ardından da ben arayıp falımı öğrenseydim senden :)
    Kitap ve sıcak çay iyi gelir umarım. Geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  7. BU GÜN HAFİFTEN PİŞTİ MODUNDAYIZ HA
    BEND EŞİMDİ KAPATIP GİDİYORUM
    TV KARŞIMDA KİTABIM YANIMDA HATTA ÖRTÜMDE DİBİMDE:))))

    SEVGİLERİMLE

    KENDİNE İYİ BAK Kİ HEMENCECİK İYİLEŞ EMİ, TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN

    YanıtlaSil
  8. Alah allah ilk kez duyuyorum bu burç servisini.Ay çok güldüm telefonu kapatanların burcu terazi demek:))Canan Tan;
    ama çok hoş bir kadın vesselam matamatiği kuvvetli olanların garip bir aşk,matematiksel bir yaklaşım anlayışları oluyor..
    Cumhuriyet resepsiyonunda keyifli dakikalar diliyorum..Çevresini iyi gözlemlesin maskeleri izlemek zevkli oluyor:))
    Geçmiş olsuna devam.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun. Bugünün keyfini çıkarın. Öksürmekten karın ağrısı çekmek çok berbattır :(

    Telekom'a ne demeli bilmem?

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. KANKİİİİ
    ÇOK GEÇMİŞ OLSUN SANA

    terazi burcu !!! iyiymiş sen de bana yönlendir o zaman :))

    cumhuriyet balosu olayı çok hoşuma gitti

    biz de gitsek şöle güzel kıyafetlerle vals yapsak
    ne de güzel olurdu değil mi ama

    YanıtlaSil
  11. selam canım,
    öncelikle geçmiş olsun Allah versin,
    Canan Tan o eserini okumuştum fena değil edebi değeri fazla yok ama sıkılmadan okunabilir,
    artık yazılarıma Ankaradan devam edeceğim eşim bugün itibariyle işten ayrıldı hayırlısı olsun ilk seninle paylaşıyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Burc servisi :)sasirmadim bizde hersey olur.Burdada reklam telefonlari insani bezdiriyor acmiyorum valla hergün en az üc kez ariyorlar.bende simdi tv karsisinda tembellik yapayim bari :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Çok çok çok geçmiş olsun.

    Gamse pek güzel,itinayla hazırlanmış.Daha ne olsun:)Burç meselesi çok komik cidden:)yani illaki size burç yorumu yapacaklar demek,o burçtan olmasan bile:))demmekki torpillisiniz telekomdan Lale ablacım,ne bizi,ne çevremdekileri arayan yok:)

    iyi dinlenmeler,sevgiler

    YanıtlaSil
  14. hahaha...ilahi turktelekom...terazi olsaydık birimiz, neymiş akıbetimiz diyecektim ama terazi hiç yok bizde de:) çok geçmiş olsun bu arada geçen sene ben de geçirdim o öksürükten..sökene kadar ben öldüm o pesetmedi, bir an önce iyileşirsin umarım..

    YanıtlaSil
  15. ben terazi burcuyum :) kızlar ne kadar şanslı sizin gibi bir anneleri var. bende çok şanslıyım annem yönünden. şimdi bir kez daha şükür ettim :)

    YanıtlaSil
  16. sizede çok geçmiş olsun anlaşılan hepimiz hastayız

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,

    muazzez tahsin berkand'a ait Bulutlar Dağılınca İsimli kitabının çok acil özetini bulmam gerekiyor bu konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim....

    YanıtlaSil
  18. Bu arada Çok geçmiş olsunnn...

    YanıtlaSil
  19. Canan Tan'ın bir çok kitabını okudum gerçekten sıkılmadan okunabilicek kitaplar tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  20. sevgili Merve, bu kitabı okuyup , özetini çıkarmaktan başka çaren yok. Ama kitap şu an stoklarda bile bulunmuyormuş. Yapabileceğim bir şey olsaydı keşke.
    Kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))