Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

17 Ekim 2007 Çarşamba

FACEBOOK MUHABBETLERİ AZCIK DA BİZİM EVDEN FALAN İŞ DE

Hey millet nerelerdesiniz?, blogspot yaramadı bana raitiglerim düştü valla. Zor mu bura , sapamı kaldı yoksa. Ama yazılarım kaybolmuyor , zırt diye kaydediyor blogspot.
Bu gün Ebru nun yazısında okuyunca aklıma geldi yok mu sizin facebook maceralarınız. Artık facebook da adın yoksa sende yoksun muhabbetleri var.Benim yok valla . Geçen gün toplandık ailece bilgisayar başına bakın dedimzlara benim arkadaşlarım varmı?. Eski arkadaşlarım yani. Son 10 senelik arkadaşlarımın hemen hepsi var. Amma daha önceleri yok. İlaç olsun diye bir tane bile yok.Kızlar, uğraşmıyor senin yaşıtların böle şeylerle dedi.- Ayol neyle uğraşır benim yaşıtlarım. Ben neredeyim , yanlış yerdemiyim yoksa. Sıra kocama geldi. -Hadi baba söyle bir arkadaşının ismini dediler. Bizimki bir iki düşünür gibi yapır. Efendim Üniversite de bir kız varmış da sınıflarında , çok başarılıymış , acaba ne yapmış bakalım. Bak bak. Ayaklara bak. Ay o sınıftaki erkeklerin hiç biri başarılı değilmiydi. Neyse o da yoktu zaten. Bir facebook çılgınlığıdır gidiyor. Yani artık kimseyi merak ademeyeceksiniz , acep nerededir ne yapmıştır diye. Bazılarını bulunca hayal kırıklığına uğramakta var . Mesela bknz.Ebru :))
ra düne geldi. Dün önce Beyoğluna gidecektim. Bir türlü çıkamadım evden, sonra eskiarkadaşım aradı bir şeyler yapalım diye , peki dedim sonra iptal ettim. Zuz Ordudan döndü. İşe gitmeyeceğim bana gel dedi, onada üşendim. Sonra görümcem gel okey oynayacağız dedi. Valla evi yakın diye gittim. Akşama kadar okey oynadık. Gamze de okul çıkışı oraya geldi, birlikte döndük eve diyemem. Çünkü benimzlarımla birlikte gittiğiniz bir yerden birlikte dönemezsiniz, onların mutlaka bir işleri çıkar. Akşam da ye yat tv izle . Şimdi yine ben yeşil çayımı içtim . Yaızmı da yazdım Allaha şükür. Sonra ne yaparım bilemem...

16 yorum:

  1. Facebook tam çevirisi gerçek yüz gibi bişi oluyo sanırım?bende 1-2 bakındım ama sevmedim ya ne biliym...sarmadı. benzer sitelerden
    farklı ama daha düzeyli bi kere tüm bilgilerin gerçek olması şartmış:)yoksa anında şutluyolar:))
    yani kalkıpta ben şöyle zenginim,yok X5 im var falan ayaklarına yatamıyo kimse:))
    Öptümmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. Facebook çılgınlığına dibine kadar kapıldım sürükleniyorum. İlkokul arkadaşlarım falan derken kendimden korkmaya başladım. Ebru gelsin bu tarafa buluşalım gerçek gerçek kahve içelim, boşverelim facebook'u :):)

    YanıtlaSil
  3. Gün uzun ,gün kısa ama su gibi akıp gidmiş. Ne güzel... Sıkıntılar bir yana,dostlarımız ile geçirdiğimiz güzel günler,anlar bir yana..
    Bugünlerde takıldığım bir söz var.

    " Bugün iki yarına bedelmiş"
    Saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. ben gitmedim o çılgınlığa ama bakmak gerek benim üniversiteden arkadaşlar vardırda, eskileri bir bakayım ah bir de isim hatırlasam yada birilerini merak edebilsem:))))
    ay ye iç tv seyret
    bendensin durumlarında olduk
    biz bitki çaylarına daha yeni yeni geçiyoruz... bu senede aklımdasın:)))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Tabiii ben facebook'a kayıtsız kalamazdım şekercim,
    Mütemadiyen ben ordayım,
    ama eski dostlarımı bulamadım :(
    benim gibi teknoloji ile haşır neşir değiller sanırım
    sen ordaysan hemen seni bulmaya gidiyorum ben
    bye

    YanıtlaSil
  6. bu arada
    şifreyi kaldırdığın için teşekkürler
    yorumların harika senin gibi teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. hem beni bir başıma koyup kaçın blogcudan, hem de kimseler yok diye dövünün.
    gelir gelir merak etme. birer birer gelir okuyucuların. sevecen yüreğin olduğu müddetçe eksik olmaz. sevgiler
    solist

    YanıtlaSil
  8. Yeni blogun hayirli olsun lale ablacim,iyi etmissin buraya gecmekle blogcu cekilecek gibi degil.kremali sütlaca nisasta yerine 200 g kremayi süte ekliyorum hem koyulastiriyor hemde güzel bir tad veriyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Yaklsik 1 aydir facebook'dayim ve nerdeyse butun gecmisimi her gun gun be gun arkadas listeme ekliyorum.bazen su vampir isirdi, su sana patates atti kisimlarindan sikilsamda yillardir gormedigim arkadaslarimi gormek garip bir duygu.Dur ama daha bombasini soylemedim: Turliye'de birlikte calistigim ve odeme yapmalari icin firtinalar estirdigim musterilerim beni listelerine ekliyor ve butun saklabanliklarimi goruyor.Her ne ise , facebook'da olmamakla cok bir sey kacirmiyorsun.Sen bizimle biz seni tum yeniliklerden haberdar ederiz.

    Bu arada esinizin arkadasina cok guldum:)

    YanıtlaSil
  10. facebook ne demek?
    bu konuda epey cahil kaldım yaa.valla önce eski adrese gidiyorum oradan aktarma ile buraya geliyorum yani önce dolmuş sonra vapur sonra finiküler aktarma hop taksim ahah ahahahaha

    ben kimmiyim keny@lııııı

    YanıtlaSil
  11. yaa ben buraya alışamadım ama

    YanıtlaSil
  12. Aktarmalı maktarmalı geliyoruz buralara kadar.Ama ben de buralara alışamayanlardanım.

    Facebook ise hiç ilgimi çekmiyor.İnsan görmek istediklerini zaten hayatından çıkarmıyor.Görmek istemediklerim zaten hayatımda yoklar.Ne yaptıkları hiççç ilgimi çekmiyor doğrusu.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. merhaba ablaciğim ben bu face book analayamadım. bu arada 4 blogcular buluşması için 21 ekim pazar günü saat 1 de ortaköy iskelesinde olacaktır.senide aramızda görmekten mutluluk duyacağımı belirtmek istiyorum.ayrıntılar için http://ikikent.info adresine bakabilirsin hayırlı günler

    YanıtlaSil
  14. :)önce yemek diyenler,bence bi avuç azınlık Lalecim,ki benim onlarla işim olmaz:)ha çokta samimi olduklarını sanmıyorum...
    Gönlünce bi h.sonu diliyorum...
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  15. Selam Kanki,
    Çokk geçmiş olsun,
    Aman dikkat et kendine
    Bu havalar tam hasta olacak havalar
    soğuk mu sıcak mı belli değil
    sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
  16. AAğğğğğ ben unutmuştum bak yine hatırladım be yaw :) ucube karısıyla mutlu olsun inşallah ( karısını hiç görmedim bu arada :)))

    ben karşıya geçtim zeya gelsin buluşalım öptümmm :))

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))