Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

25 Ocak 2012 Çarşamba

Duyguların rengi

Yağmurlu bir sabaha uyandım. Uyandım diyorum çünkü ; henüz herkes uyuyordu. yaşasın yaşasın dedim ve hemen yeşil çayımı demledim. Demliğimi kupamı alıp yavaş yavaş odama döndüm ve Leylak Dalıcımın tavsiyesi filmimi izledim. Film Oscar adayıymış aynı zamanda ve Duyguların Rengi adlı kitaptan uyarlama... Kitap kapağı ve film afişi aynı. Geçen ay D&R da almış ama filme alındığını duyunca kasada bırakmış tercihimi başka bir kitaptan yana kullanmıştım.
Filmi çok beğendim ve izlemezseniz valla da billa da küserim kategorisine koydum.Magisaa izle valla İncir Reçeli ile ödeşiriz:))



















İzlemekten gitmişken ; biz Öyle Bir Geçer Zaman ki vedalaştık. yeter içimiz kıyıldı. Dün akşam TRT1 de başlayan Seksenler dizisine başladık. Seksenli yıllarda geçiyor, o günleri yeniden hatırladık hem güldük hem hüzünlendik.Kitap da ise Füruzan'ın Sevda Dolu Bir Yaz'ını okuyorum...Çok ama çok güzel oldu yeniden yeniden okumak.

Şimdi gitmeliyim ev de hareket başladı...

10 yorum:

  1. Lale Hanım;
    The Help!i geçen hafta seyrettim ve inanılmaz etkilendim.Yazmanın gücünü birkez daha görüyoruz...ve özgürlüğün hiçbir şeyle değişilemeyeceğinin...ve diğer kadınlardan ayrılan kadınların etkisini...Ankara'dan Bükem'den sevgiler.Ben mimarım ve her sabah ofisime gelince ilk önce sizin yazınızı okuyorum artık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ben de romanı sepete atmıştım. hmm peki filmi izleyeyim o halde:)
    80'ler süperiş mutlaka izlemeliyim.

    YanıtlaSil
  3. ben de help filmini izledim ve cok begendim. burda filmin afisini kitap ayraci olarak izleyicilere veriyorlar. ben de muftak dolabina ve is yerine kapima astim. afisin sapsari rengi buranin griligini ortup icimi isitiyor:))

    ne zaman yazacaksiniz diye bekliyorum her gun..bu aralar gecikme oluyor..okuyucularinizi dusunup sabah ilk isinizin blog yazmak oldugunu unutmayin:)) sonra merak ediyoruz :))

    selamlar,
    cook uzaklar ama bazen yakinlar:))

    YanıtlaSil
  4. yorumunuz beni nasıl gülümsetti teşekkür ederim. Kızlarım yarıyıl tatilindeler. Evde sürekli bir devinim var. Kendime ayırdığım saatlerin bir kısmını çalıyorlar...
    Ayraç ne harika bir fikir...

    YanıtlaSil
  5. Bizimde listemizde bu film vardı, güzel yorumları okuyunca daha bir izlemek istiyorum. :)
    Kitabını da çook merak ediyorum ama daha sıra var ona... :)

    YanıtlaSil
  6. ben kitabı okuduğumda ismi yardımcıydı. şimdi değişmiş...

    YanıtlaSil
  7. Lale hanımcım yeni sayfa düzeniniz hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  8. Bu filmi zilemeyi istiyordum aklımdaydı zaten,siz beğendiyseniz de tamamdır, izlemek farz oldu:)

    YanıtlaSil
  9. Seyrettim Lale Abla'cım, ben de çok beğendim. :) Osman Kenobi geçenlerde Antalya'ya gittiğimde birsürü film verdiydi, bu da vardı aralarında. Noel tatilinde yatıp yuvarlanırken seyrettim.

    YanıtlaSil
  10. sız emredın hemen temın edıp ızlerım :) " oguuuzz lale hanım Help diye bir filmden bahsediyor ! internetden bakar mısın. " dedim bile.

    sevgiler

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))