Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

25 Ocak 2012 Çarşamba

okuma günlüğü kimin olsun


Kitap okuyan kız okuma günlüğü hediye ediyor!

Bu okuma günlüğü benim olsun ben de okuduğum kitapları günlüğüme yazmak istiyorum diyorsanız 2011′de en sevdiğiniz veya en etkilendiğiniz kitabı yorum olarak yazın. Yorum yazanlar arasından yapılacak çekilişle 1 kişi Okuma Günlüğünün sahibi olacak. Son katılım tarihi 31 Ocak 2012 Salı

Neymiş bu okuma günlüğü derseniz tık tık

7 yorum:

  1. seviyorum bu gezi, yeme-icme, okuma gunluklerini :)) ama bana cikmaz kesin, size bol sans ;)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili A.H ben zaten yarışma dışıyım :)) size çıkmaması için hiç bir sebep göremedim ben...

    YanıtlaSil
  3. Hehehe ben de katıldım: )

    Nayır nolamaz o benim olmalı : ))

    YanıtlaSil
  4. bu aralar cok yogun calisiyorum..bi suru de beyin gucune ihtiyacim var..siz kizlarinizin sinav zamanlari ne yemekler yapardiniz? soyle basit ama bol vitaminli kafa calistirici, sakinlestirici besinler..bir zahmet yaziverin..hani seferberlk yemekleri gibi ama daha besleyici..

    uzaklar ama cok yorgunlar:)

    YanıtlaSil
  5. aii benim olsun yorum yazdım ama ya kazanamazsam:))) çok telaşlıyım:)

    YanıtlaSil
  6. SED, bence işin başında böyle düşünmeyelim:=))

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))