Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

28 Ocak 2012 Cumartesi

Sabahın Körü akşamın alacası


Başlıkla yazının pek alakası yok, yazı sabah yazıldığı için olabilir ama akşamın lacası sabahın körü derken aklıma geldi:)Ama bu iki ışık fotoğrafçılar için çok önemliymiş.Ama bu arada Mor ve Ötesinden Sabahın Körünü dinlemek fena olmaz...

Sabahın sessizliği var evde...Naziş olsaydı ki , O'da erkenci benim gibi, ya sıcak çikolatasını ya kahvesini alıp belgesellerine dalmıştı. Ama dün gece yaptıkları korku filmleri gecesi kaçta bitti Allah bilir.

Bu gün plansız programsızım. Belki Zeya ile bir şeyler yapabiliriz. Çok da kesin konuşmadık, havaya göre dedik.Gamse arkadaşının nişan yemeğine katılacak, Naziş zaten yok. Bilemedim yane.

Dün gece sanırım kar yağmadı. Gece kalktığımda don vardı, yerler cam gibi parlıyordu sokak lambasının ışığında.

Bir kötü huyumu keşfettim, eğer merak ettiğim bir kitap , film varsa ve onları da almışsam, ille etrafında bir döneliyorum. İlle onları okuyacak izleyecek ortam tam oluşsun. Ya da haklarında çok konuşulup, yazıp çiziliyorsa onlar bitsin. ya da haklarında çok fikir sahibi olmadan okuyayım ya da izleyeyim. Mesela film olarak ; Motosiklet Günlüğü... Bir Zamanlar Anadoluda...Kitap ;Hava Kurşun Gibi Ağır( Hüznün Tadı'nın Mihriban'ın hediyesi)...Ama eğer bu gün dışarı çıkmazssam hem filmlerden birini izleyeceğim hem de kitaba başlayacağım.

E yeter bu kadar, şimdi biraz eve vakit ayırayım. Sonrası ne olur bilemem.

4 yorum:

  1. bir zamanlar anadolu'da beni çarptı resmen...anadolu'nun kayıp şarkıları belgeselini izlemişmiy diniz?

    YanıtlaSil
  2. geldim epeyce dolandım gidiyorum aklım acı çikolatada kaldı

    YanıtlaSil
  3. Lale ablacım selamlar,
    Twin sisters a baktım, arşivimde var. Sana ne şekilde ualştırabileceğimi söyle, sonra da otur filmini izle :) Bu arada o film ve kitap popülerken izleyememe-okuyamama hali bende de var.Hatta bazen çok popüler hale getirilip pompalanan şeylere bir daha yaklaşamıyorum. Mesela ben Orhan Pamuk Yeni Hayat'ı hala okumadım :)))Sevgiler,
    ayşegül

    YanıtlaSil
  4. Ayşegülcüm , dün aklıma geldi biliyormusun ne tesedüf...
    laleninbahcesi@gmail.com adresine mail adresini gönderebilirsen sana ev adresimi gönderebilirim...

    çok teşekkür ediyorum, filmden çok ince davranışın için.

    Sevgimle

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))