Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

29 Ocak 2012 Pazar

Hafta sonu




Bu filmleri izledim
hafta sonunda...
Bir Zamanlar Anadolu'da yı keşke sinema perdesinde izleyip, o geniş bozkırları daha iyi görebilseydim diye düşündüm.






Nathali Portman'ın filmini izlerken ,yaban mersinli turta isteyebilir canınız...













Bu kitabı okumaya başladım... Bu kitap ta daha başka bir Nazım Hikmet var...







Bunların dışında şimdilik evdeyim. Öğelden sonra Gamse ile bir Kadıköy yaparız belki...

Evin yemek durumu sağlam o yüzden akşama kadar rahat hareket edebiliriz.











Hafta sonu için bu kadar...

6 yorum:

  1. bir zamanlar Anadolu.2dayı ben de sinemada izleyemediğim için çok üzülürüm:(

    YanıtlaSil
  2. B.Z.Anadolu bende dün izledim,sanirim sinema da izlemek daha iyi olurdu ama..Biraz önce de Incir Recelini izledim.öptüm Lalecim,keyifli pazarlarrrrr.Asis

    YanıtlaSil
  3. Selamlar Lale Abla!

    Okul temposundan vakit bulup nşhayetinde döndüm tekrar buralara. Kolera Günlerinde Aşk'ı yazdım, yorumlarını bekliyorum.

    Kitabını merak ettim, not aldım ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Lale'ciğim ;filmleri çok izleyemiyorum ama ilgimi çeken kitapları iyi izliyorum. Hıfzı Topuz hayranıyım,her kitabında olduğu gibi Nazım Hikmet de O'nun kaleminden başka tatda.
    Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. İzlediğin filmlere hayranım Lale'cim, okuduğun kitaplar kadar güzel ve ben özellikle kışın işten güçten, yazın gezmekten film izlemeye vakit bulamıyorum :((((

    YanıtlaSil
  6. Bir zamanlar Anadoluda'yı bence de keşke sinemada izleseydiniz bambaşka bir etki bırakıyor...
    Olsun yine de izlediniz ya, görmeye değerdi:)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))