Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

14 Ocak 2012 Cumartesi

Karlar düşer

Bu günün sürprizi ; pazartesi beklediğimiz karın bu gün yağmasıydı.Evde olmaya karar vermiştik ama yağan karı görünce Kadıköy'e gittik, Gamsegamse ile.Tutmadı ama öyle güzel yağdı ki lapa lapa...

İlk önce YKY'nin kitapçısına girdik.Burayı çok seviyoruz küçücük bir yer ama kitap çeşidi çok. Gamse hemen çocuk kitaplarına daldı. Öğrencilerine okumak için iki kitap aldı. Ben biraz bakındım
sonra iki aydır YKY'de ayın yazarı olan Fürüzan kitaplarına daldım. Anam Leylak Hatun neredeyse aş erdirdi bize... Kitapların hemen hemen ilk baskıları var bende ama 39.baskıyı da zevkle aldım. Fürüzan bence de tüm zamanların yazarı ama ne yazık ki artık yazmıyor. Gül Mevsimi ve Redife'ye güzellemeyi aldım.

Bir ara yemek yedik, bir kaç dükkana girdik çıktık.Alkım'a gittik,Kafka'da oturup çay içelim, biraz da Alkım'da bakınalım dedik ama hem Kahve Dünyası da Kafka kafe de tıklım tıklım doluıydu...Artık beni iyiden iyiye tanıyan garson kız ; sizin için ne yapabilirim acaba dedi durdu ama yapılacak bir şey yoktu. Biraz bakındık . Sonra hadi çayımızı da evde içelim dedik. Çıkar çıkmaz taksiye atladık .Taksiye binince bir rehavet çöktü,kar yoğunlaştı,taksinin radyosunda Kerim Tekin kar beyazdı ölümü söylerken, kar devam etse, böyle saatlerce yol alsak, radyoda ne kadar içinde kar geçen şarkı türkü varsa çalsa diye geçti içimden.Adamo, karlarrr düşer, düşer düşer ağlarım deseydi mesela...

Akşam , Keşanlı Ali'yi izledik, çay çorba faslı falan derken böyle işte ...
Bu gece Korkma Ben Varım ile vedalaşıyoruz. Okurken bir sürü notlar aldım,müzikler dinledim. Hep Murakami^yi andım.Konuşan birm kedi ile karşılaşınca ve alttan alttan müzik sesi gelince...Bu konuda ayrıca konuşacağız.

Şimdilik gittim ben

8 yorum:

  1. Lapa lapa yağan karı ben de çok severim.Kitap listem kabardı yine sayeniz de :)öpüyorumm.
    Asis

    YanıtlaSil
  2. of ne güzel kara hasret kaldım

    YanıtlaSil
  3. Antalya'ya kar yağmaz, kırk yılda bir yağsa da tutmaz zaten.Kar görebilmek için en az bir saatlik mesafedeki yaylamıza çıkmam gerek:)
    Sizi okudukça yine kitap okuma aşkım kabardı ve yeni bir kitaba başladım.Umarım kısa zamanda bitiririm.

    YanıtlaSil
  4. Valla dünkü o güzel karlı havada ben de Kadıköy'de olmak, çok sevgili kitapçım YKY'de takılmak isterdim. Pek seviyorum orayı. Zaten muhabbeti de ilerlettik, yakında gel burda çalış derlerse şaşırmıcam:) Gül Mevsimidir beni çok etkiledi, geçen de yazdığım gibi. güzel bir köşeye yerleştirdim kendisini:) öperim ve keyifli bir pazar dilerim:)

    YanıtlaSil
  5. Günü ne güzel değerlendirmişsin. Bende hava kapalı diye kendime ev hapsi verdim. Demek her şey bakış açısına göre değişiyor. "Negüzel hava yağışlı" deyip atmak varmış kendini sokaklara.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    cocuk kitapları benim de favorim:)
    Neredeyse almadan çıkmam.Oğluma değil ha kendime,Gamze blog tutsa süper olurdu çocuk kitapları ile ilgili.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Hımm kar haberleri kıskandırıyor beni:))
    Şaka bir yana burası da çok soğuk, utanmasa kar yağacak şehrin içine :))
    Bu arada Korkma Ben Varım'ı merka ettim güzel mi? Paylaş bizle olur mu Lale'cim :)))

    YanıtlaSil
  8. umarım karlar düşmeye devam eder :)

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))