Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

13 Aralık 2011 Salı

Gizli Gerçek

Bu bir kitap adı değil, Yeliz beni hayatımın gizli gerçekleri için mimlemiş.
Bu konuda fazla bir şey çıkmaz benden ama başlayalım.

1.Bilgisayar oyunlarından nefret ederim.Nefretimi anlayın birinci sıraya gelmiş:)
2.Kitap okurken bana soru soran kişiye gözümün bebeee olsa anında gıcık olurum.
3. Bir uzun hayvan var ya o benim en büyük fobimdir, olmadık yerde aklıma gelir bu konuda psikolojik yardım almayı bile düşündüm .
4.Evden çıkarken eğer ev dağınıksa , asla rahat edemem... Geçen gün Zuz'la dışarı çıkarken babam kahvaltı ediyordu, masasını toplayamadan evden çıkmak zorunda kaldık. İşimiz bitince , Zuz OXXO'ya da gidelim dedi, ben bir sürü manevra yaptım. Masa toplamak için eve geldin diye bana küstü.
5.Gece ev halkından birisi, yanında ben olmadan dışardaysa, o eve gelene kadar bir sürü şey bahane eder telefon açarım... Eğer telefonu cevap vermiyorsa ulaşana kadar bir sürü adak adarım.
6.Radyoda , tv de müzik varsa bilsem de bilmesem de uydura uydura eşlik ederim evdekiler uyuz olur.
7.Ben bu gün diyetisyene gittim.

9 yorum:

  1. Artık gizliliği kalmayan gerçeklerin de senin kadar hoş be Lale Abla ;-))

    YanıtlaSil
  2. 5 numarada herkesi rahatsız edecek kadar aynıyım. 7 içinse kesin kararlıyım. 6 durumunda çok şirin bir görüntü sergilediğinden eminim:)

    YanıtlaSil
  3. bütün gizli yönlerinizi öğrendik :)

    YanıtlaSil
  4. 2,3,4 bana çok uyuyor, son maddeye benim de ihtiyacım var Lale'cim :)))

    YanıtlaSil
  5. aynen bende 1. maddeye katılıyorum..
    sevgiler............

    YanıtlaSil
  6. Son maddeyle ilgili meraktayım, seni arayamadım çünkü bol misafirim vardı. Akşama görüşürüz...

    YanıtlaSil
  7. Bilgisayar oyunlarıyla benim de aram yoktur.
    O uzun hayvan ise Fulya cığımın fobisi, gerçi epey kendini aştı oyuncağını bile yaptı oğlanlar sayesinde.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Okumak için senden kitap alıp zamanında vermeyen ve kitabı kıvırıp,katlayan canına okuyanlara da gıcık olursun...Aynen ben de :)

    Meral

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))