Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

26 Nisan 2011 Salı

Yaşam Arsızı

Bir günde iki yazı yazmam için çok ekstra nedenler olması gerekir. İzlediğim bu film yani Yaşam Arsızı ekstra bir neden oldu..
İzlemezseniz küserim kategorisinden... Bir film değil aslında bir belge film...

Bir gerçek hikaye...Aynı noktadan yola çıkmış iki kadının birbirine benzemez hikâyesi. Yasemin Alkaya'nın dokuz yaşındayken Ankara'da aynı apt de karşılıklı dairelerde oturdukları , arkadaşının hikayesi... Bir belgesel gibi çekilmiş. Oyuncular gerçek kişiler...
Benim anlatmama gerek yok ... buraya bir tık... filmin sitesi... fragmanda var... film hakkında bilgiler de... Bir düşüşün hikayesini yapıyorum sandım ama bir direniş öyküsü bu demiş Yasemin Alkaya...

Film mart ayında vizyona girdi ... dvd si D&R lar da satışda...

6 yorum:

  1. ben hemen koşuyorum izlemeye...

    YanıtlaSil
  2. Yasemin Alkaya'nın Lale Mansur'la oynadığı 'Çatısız Kadınlar'ı çok sevmiştim ben de.
    Merak ettim bunu şimdi.

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler tavsiyen için lale ablacım, yasemin alkaya olması bile yeter bana hemen fragmana bakmaya gidiyorum, ilk fırsatta da izlemeye:)

    YanıtlaSil
  4. evet izledim fragmanı ve resmen sarstı beni o yuzden tekrar gelip yorum yazmak istedim...son derece bilinçsiz insanlar yuzunden harcanan hayatlar, cok uzucu cok, cok etkilendim

    YanıtlaSil
  5. Laloş, senin yüzünden maaşımın önemli bir kısmı -birgün mutlaka seyretmeyi hâyâl ettiğim inşallah- dvd'lere gidiyor bilipdurun mu?????

    YanıtlaSil
  6. çok orjinal ve güzel bir film demek ki
    izleyeceğim hemen
    sen çok sevdiğine göre güzeldir
    fragmanı da çok etkileyiciydi çünkü
    teşekkürler güzel yorumuna kankim

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))