Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

1 Aralık 2008 Pazartesi

son durum

Dr dan gelince ilaçlarımı içtim vurdum kafayı yattım. Sanırım bir saat falan sürmüştür. Sonra tıp diye gözümü açtım. Aaaaa iyi oldum dedim. Naziş'i aradım - Capitoldeyim dedi. Gamseyi aradım, evin önündeyim dedi. Hemen onunla markete gittik. hele şükür ben arıza çıkarmadan yürüyen merdivenler tamir edilmişti. Biraz alışveriş yapıp eve geldik.

Dün akşamdan çorbamız, zeytinyağlımız vardı. Hemen patatesleri soyup ikiye böldüm, zeytinyağ , tuz , karabiber ve kekikle harmanladım, parça tavuklarıda aynı sosa bulayıp fırına attım.nar gibi kızardılar. Ama önce tepsinin ağzını folyo ile kapadım ki iyice pişsin. Sonra da aldım ki iyice kızarsın)) Gamse masayı hazırladı ve derse koştu. yarın sınavı yok ama çarşamba günü üç sınav birden var. Çift anadal yapmanın zorluğunu yaşıyor ama inşallah sonra bu yaşadıklarına değecek.

Sonra ben ilaçların etkisi geçince yeniden hasta oldum)). Kocam bizim hiçbir zaman iyi olmayacağımızı , kurt gibi kaynadığımızı beyan etti. İyi oldu ben de kanepeye yattım bi daha da kalkmadım.

Hepinize teesüflerimi sundum arkadaşlar, hepiniz ağız birliği etmiş gibi bu ara sık sık hastalandığımı yazmışsınız. Ayol geçen bayram hastalanmıştım, yani iki ay önce. Şurda bayramdaaaan bayrama hasta oluyoruz onu da çok gördünüz.

Yarın çok daha iyi olacağım umudundayım. Hadi kalın sağlıkla

15 yorum:

  1. Lale ablacigim cok gecmis olsun,bayrama kadar iyiles el öpmeye gelecegiz sana .
    Bayram temizligi tatlisi derken kendini fazla yormada.
    sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sen yaşlandın anacım. 11 Kasım tarihli yazını oku bakiim.O gün de hastaydınız bi kerem:))

    Sen öyle hemencik atma kendini sokaklara.Bi güzel dinlen,iyileş..
    Fırındaki yemekleri yarın deneyip aileyi mutlu edeyim(umarım zehirlenmezler)
    İyi uykular öpücüğü bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsuunnn Laleemmm İyi bak kendine öptümm seni.....

    YanıtlaSil
  4. ablaaaa alinma nolur yaaa
    bak hastalik alinganlik yapmis :)
    iyiles hadi hemen
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Nazar, vallahi de billahide nazar.
    Çok geçmiş olsun.
    Sevgiler.
    Diğer yazılarına gidiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Lale Abla'cım kocacığın haklı ;) 2 saatte iyileşir mi insan ayol, fıldır fıldır hemen alışverişe. Bir an önce iyileşesin inşallah, bayramı güzel geçiresin. Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. kankiiii
    nazar değiyor sana
    bir kurşun döktür
    iyi olursun biran önce inşallah
    hasta hasta çorbası tasla !!!
    canım beyoğlu seni özler kalk hemen
    benim için de gez
    öptüm seniiii

    YanıtlaSil
  8. oy kıyamam çok geçmişler olsun inşallah..

    hastayım hasta canım ister pasta..

    derim ben hep.. severim hasta olmayı yaa.. şımarmayı nazlanmayı :) hoş anneyken diil çocukken iyidi o ama olsun..

    sevgiler.. kocamanından.

    YanıtlaSil
  9. Onu yazanlardan biri de bendim yav. Alındım bak. Sadece geçen sefer tam toparlanamamışsın demek, vitaminlerini al sürekli demiştim.
    Küstüm...


    :))))
    Öperim...:)

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun sevgili Lale,bu aralar herkeste var.Ancak dinlenmek gerekiyor..Sevgiyle

    YanıtlaSil
  11. Tüm hastalar böyle olsa...

    Kızınıza başarılar, size tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  12. kankiiii!!!
    canım benim keşke
    ankaraya gelsen ve ben sana ellerimle elmalı pay yapsam
    en kısa zamanda bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. İnşallah yarına birşeyciğin kalmaz Lale Abla, bak ilaçlarda iyi gelmiş ne güzel

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize, İstanbulda eve kapanp kalmak kulağa pek hoş gelmese de dinlenmek şart.
    Maviannemin kankisi, umarım biran önce iyileşirsin:)

    YanıtlaSil
  15. evde lüks yaşatıyorsa bu durum fırsatı iyi değerlendir derim lale abla :)) ama yemekler, şifalı çaylar, alışveriş tarafından yapılmış sanırım sende benim gibi yatmayı değil ilgi görmeyi seviyorsun :)))

    geçmiş olsunn
    öpüyorum
    hera

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))