Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

2 Aralık 2008 Salı

sayıklamalar

Sabah uyandığımda değişen hiç bir şey yoktu. İçimde yatma isteği var hep. Gözlerimin üstünde oturan biri var. Boğazım ise hala alev topu gibi. Habire fısfıslıyorum. Günde beş altı kez yapabilirmişim.

Kafamın içi hala karmakarışık. İnsan hastayken ne çok şey düşünüyor, hepsi de saçma sapan. Garip garip rüyalar gördüm. Bir stadyumun ortasındaydım çıkacak yer ararken çamura battım. Tam çamurları temizlerken Gamse girdi yattı yanıma uyandım. Birlikte kahvaltı yaptık.

İstanbulda havalar önümüzdeki günlerde ısınacakmış. iyileşmem gerek, bu havaları kaçırmamam gerek. Dr ilaçları beş gün kullan , geçmezsse yeniden gel dedi.

Şimdilik bu kadar, yatarken şurayı dinliyorum http://www.musicovery.com/index3.php?ct=tr. Modunuza göre ayarlıyorsunuz istediğiniz tür müziği o sıralayıp çalıyor. Ben Blues dinliyorum , modum dark.

7 yorum:

  1. Lale abla musikide iyi gelir sağlığa biliyorsunuz, benim önerileri değerlendirmişsiniz sağolun. iyileşeceksiniz kısa bir süre sonra eminim...

    YanıtlayınSil
  2. Ayy ne bu böyle yaa aynı annem gibi olmuşsun sende o da elinde fısfısı habire ilaç içiyor...Ihlamur ada çayı falan yap iç bol bol ama sallama olmasın ...Tez zamanda iyileş Laleemm Öptüm senii.....

    YanıtlayınSil
  3. çok geçmiş olsun, bende çok çekiyorum bu sene soğuk algınlığından. havalar güzel olunca daha da çekilmez oluyor. acil şifalar...

    YanıtlayınSil
  4. Lalecim iyileşemedin mi hala?
    gel canım pasta yemeye, aslında çok yakınız, beklerim...

    YanıtlayınSil
  5. aman dikkat et kendine..çok geçmiş olsun

    YanıtlayınSil
  6. benim bir yorum sitem var malum saatlerce süren rüyalarım var. baktım. yorumladım.

    hastalık sıkmış (çamur)çok, kızı görmek düzenli hayat mutlu yaşam

    bence hastalık geçiyor enfes bir bayramtatili yaşanıyor :)

    sevgiler öpücükler gönderiliyor.

    YanıtlayınSil
  7. Hadi bakalım, çabuk iyileş umarım...:)
    Şu fısfısı öyle anlattın ki, aklım kaldı.:)
    Ama grip olmak istemiyorum. Cam silmem lazım bugün, temizlik vs.
    Bir çay içebilsem gerisi gelecek İnşallah...:)

    YanıtlayınSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))