Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

24 Aralık 2008 Çarşamba

evden barktan

Bütün gece kar yağıyor mu? diye yat kalk bak. Sabah pencereye vuran tıkırtıları duyunca da , ay kızlar eve geldikten sonra başlasaydı de. Bu ne belirtisi adını siz koyun :))

Kocam, bu gün izin yapıcam dedi, ben de mükellef bir kahvaltı hazırladım romantik romantik kahvaltı yaptık. Sonra o banyo lavabo musluğunu bozduğunu ve artık hiç kapanmadan aktığını müjdeledi. Şimdi bana -Lale su anahtarı nerede, bunun yedek içi nerede diye sormakta, ben de kalkıp ona verip tekrar buraya oturmaktayım. Sonumuz tesisatçıda bitecek ama , önce bi tamiri daha güçleşecek hale getirilsin kocam tarafından da ondan sonra.

Ha bu arada doğalgaz faturalarınız ne alemde heheheheheh bizimki dudak uçuklatacak halde de ondan soruyorum. Tasarruf genelgesi yayınladım evde. Elektrik konusunda baya bi ilerleme kaydetip 30 ytl aşağıya çekmeyi becermişiz.

Naziş dönem sonu yaklaşırken her gün veli toplantıları yüzünden yorgun düştü. Bizim zamanımızda veli toplantısı belirlenen bir gün olur o gün de biterdi. Bunlar velilerle tek tek görüşüyorlar ya da ikili gruplar halinde. Gamsegamsenin her gün sunumu var. Korkarım yakında sunucu olacak. Sunum demek bir sürü ön hazırlık , slayt gösterisi , ve bir sürü materyal hazırlamak demek. Ve öğrenci gibi değil öğretmen gibi giyinmek demek. Zuz iş yerinin taşınma telaşında. Bense onları izlemekteyim.

Son aldığım haberi canlı aktarıyorum, kocam tesisatçı çağırıyor. Şimdilik bu kadar gün içinde yazarım belki bir kez daha:))

17 yorum:

  1. Sevgili Lale,

    Keyifle okuyorum seni... Hem eğlenceli hem de düşündürücü...

    Dün rüyamda seni gördüm biliyor musun? Blogerleri toplamış İstanbul'u gezdiriyorsun, ben yarı yoldan ayrılmak zorunda kalıyorum. Belki bir gün olur mu ne dersin? Güzellikleri paylaşmak gerekir değil mi?

    Bu arada bir mimin vardı eskidi neredeyse. "Masaüstünü göster"mimi!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ablacim
    bugun azicik haberlere baktik annemle aman yarabi o faturalar ne oyle
    yani 1 yildir hic birsey degismemis haberlerde intiharlar cogalmis adam oldurmeler de iflas edenler isci cikaranlar noluyor yaa

    YanıtlaSil
  3. faturaları hiç sorma. Ben kışın anneme yerleşsem diye bile düşündüm.

    Kar yaronda yağmasa biz rahat rahat taşınsak diye düşünüyorum ben.

    Öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
  4. Lale Abla nasilsin? :)
    Kar yagar senin beklemedigin bir anda :P Bende o bembeyazligi bekliyorum bu aralar :)

    Evde bozuk olan mutlaka birseyler oluyor nedense yaa, bizdede camasir makinasi bozuk ama kimse bakmiyor bile garibime :D Nasilsa binanin camasirhanesinde yikiyorum diye...
    Bu yil buradada zam var dogal gaza, bende idare etmeye calisiyorum. Sadece bir odada yakinca ev isiniyor cok sükür coook büyük evim olmadigindan ve komsular altli üstlü sicaciklar :D

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. LALE ABLAMMMM
    ÇOK ÖZLEDİM SİZLERİ
    ÇOK MERAK ETTİM
    ŞİMDİ BİLE ŞÖYLE GÖZ UCU İLE DOLANDIM. HASTANIZ VARMIŞ TAM ÖĞRENEMEDİM BİLE GEÇMİŞ OLSUN.
    ÇOK YOĞUNUM ÇOOOKKK
    İLK FIRSAT YARATTIĞIMDA KOŞUP GELİRİM

    SEVGİLERİMLE


    NOT:AY GİRİŞ BİLE YAPMAMIŞIM KENDİ SAYFAMA HEHE
    TANIDINMI BENİ? BEN ŞEKERPEMBE HEHE

    YanıtlaSil
  6. Doğalgaz faturası giderek yükseliyor. Asıl bu ay gelecek olanı merakla bekliyorum ben.
    Bu arada, Aysema öğretmenimin rüyasında gördüğü ne güzel olurdu Lale abla :)

    YanıtlaSil
  7. şeker lalem..
    bugün de sarı laleler geldi.. bana..
    kocaman bi demet..
    =)

    sk da rüstük korniş taktı geçende..
    ama sanırım anevrizma cerrahisi ile karıştırdı anacım..

    eskiden değildi bööle bu adam.. daha mı eli çabuktu ne..

    öperim seni..
    kocaman kocaman..

    atalet...

    YanıtlaSil
  8. dUruma tesisatçının müdahale etmesi iyi olmuş. Benim babam da pek mekalıdır bişeyleri tamir etmeye, başarabilmişse ne ala ama olmamışsa elindekinin vay haline. Sonu parçalanmak:)))

    Kar görmek istersen Kars'a beklerim. Şimdiden mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. erkeklerin tamirat merakları beni öldürüyor. birde bilmiş bilmiş davranmıyorlar mı :)) sanki tamirat yapmayı bilerek dünyaya gelmişler gibi. benim eşimin her tamirata kalkışı, tamir ettiği parçanın elinde kalmasıyla sonuçlanıyor malesef. sonrada minik bir kedi gibi dolanıyor etrafımda :)
    faturaları hiç sormayın :)özellikle de doğalgaz faturalarını :)

    YanıtlaSil
  10. ben saptadım :)
    şu adres sormamadaki inatları ile pararlel bir semptom sonucu bu hale geliyorlar :) ama olsun yapabildiklerinde yüzlerindeki sevinç herşeye değer!mesela bizim prizler bağırsak şeklinde dışarı sarkmış durumda, musti ben ve annem her an o yüzdeki sevinci bekliyoruz :) bunun için elektrikçi çağırmak saçmaymış da :)

    sevgiler (*)

    Hera

    YanıtlaSil
  11. Neyse!En azindan tesisatci gelmis, bu sogukta bi de susuzluk hic cekilmez!:)

    Evdekilere kolay gelsin.Zuz'un bi seye ihtiyaci olursa bana ugramasi yeterli!

    YanıtlaSil
  12. Laleee geçen sene pencerelerde kalmıştım kar ha geldi ha geliyor diye :)) Şümdi de dua ediyorum cuma akşamına kadar sabretsin de yola çıkabilelim diye :)) İnsanoğlu işte memnuniyetsiz :))

    ööptüüüümmmmm

    YanıtlaSil
  13. Doğalgaz faturasını dün aldık, zamdan beri hiç göndermediler, 50 günlük dönemi birden faturalamışlar, karşılaştırmalı olarak fena olmadığımıza karar verdik ama yine de extra önlemler aldık.
    naziş, gamsegamse ve Zuz a kolaylıklar diliyoruz.

    YanıtlaSil
  14. ehehe sorma faturaları lale abla sormaa evde olağan üstü kriz uygulaması yapıyoruz gene banamsın demiyor demekki yapmasak ne yaapcağız bilmem doğrusu...

    YanıtlaSil
  15. Lale,
    hadi kar da yağdı
    memleketinize
    biz buralarda dağlarda görüyoruz karları,gölün üzerinden.
    benim yerime de bas
    karların üstüne...
    kolay gelsin aile efradına,
    hepsi telaş içinde...
    en sakini sensin lalem...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  16. Sizin evin hallerini okumak çok zevkli Sevgiler diliyorum

    YanıtlaSil
  17. camdan kar yağışını izleyen kadının aklına küçük kızın söylediği okul tekerlemesi gelir birden..

    iki damla yaş
    bir ömürdür
    mutluluktan
    tecelli...

    YanıtlaSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))