Lalenin Bahçesi

Bir kırmızı Lale işte.
Kitap okumayı, sohbeti, sinemayı, İstanbul'u ille de Üsküdar'ı sever. Olmazsa olmazları ailesi, Zuz, Cancan ve denizdir.
Çok şiir okumaz ama okursa Atilla İLHAN ve Orhan VELİ okur. Paylaşmazsa görmüş gibi okumuş gibi hissetmez kendini...

13 Ekim 2012 Cumartesi

Cumartesi şenliği

Bugün bizim evin her ferdinin kendi özel programı vardı. Kahvaltıyı yaptık ve dağıldık:)

Benim bugün kü programım çok keyifliydi. Natali( Baykuş Gözüyle) Zeynep ( Düşlerin Rengi) ve Özlem( Macera Kitabım) önce Kadıköy'de Türk Kahvecilerinin olduğu sokakda buluştuk, kahvelerimizi içip , sohbet ettik. Özlem sadece kahve kısmına katıldı ve masalsı bir macereya doğru koşarak  gitti:))



Karnımız acıkınca Mercan'da midye kokoreç partisi  yaptık...  Film, kitap zevki paylaştığın arkadaşlarınla bir de ortak damak tadı keşfedince tadından yenmez oluyor , birlikteliğin keyfi...Bu arada Zeynep'in de  Gamse kadar kokoreç sever biri olduğunu öğrendik:)Karnımız doyduğuna göre artık  sohbete daha derin dalma vakti gelmişti. Seyhan Kitapevinin terasına konuşlandık ve filmler, kitaplar, güzel mekanlar, gündelik yaşamlarımız üzerine şahane bir sohbet yaptık. Sohbet , manzara, hava herşey herşey muhteşemdi. Hatta bir ara  güneşten kaçmak için masa değiştirdik.Zeynep, yeni döndüğü İsviçre seyehatinde bizleri de unutmamış, hediyelerle gönlümüzü  hoş etmiş, ağzımızı tatlandırmıştı...



Herşey çok güzeldi ama gün  akşam oldu  eve dönüş vakti geldi.

Aşağıda gördüğünüz resim, kardişimin yani Zuz'un bizim için yaptığı  incir reçeli...Ordu usulü, olgun incirden yapılıyor...İçine kavrulmuş fındık veya ceviz, badem koyarak yerseniz , tatlı  vazifesi de görür, icabında:) biz mesela bu akşam öyle yaptık.





Cumartesi akşamları biraz televizyona takılalım diyoruz ama yok yav, izleyecek  birşey bulamıyoruz. Dandik dandik yarışmalar... Digi kanallar desen onlarda da kayda değer bir şey yok. Birazdan kendi odama çekilip kitabıma  gömülücem.

Yarın için, kızlar evde oturmaya karar vermişler, film ve pizza partisi yapalım  demişler... Ben bunları dedikodu olarak duydum şimdilik:)) Henüz bir araya gelemedik. Sizin programınız nedir, eee bugün neler yaptınız bakalım....

9 yorum:

  1. Lale abla size de mı takilsaydim klonlanip;)

    Keyifli gün geçirmene sevindim... Üsküdar da otururum diyorum artık o manzaraya!

    YanıtlayınSil
  2. Her günün tatlı olsun tadı hep damağında kalsın,çok keyifli bir gün olmuş. Yok ben buraya yazmayayım dimi sonra bloğa ne yazıcam :)) öptüm çoook

    YanıtlayınSil
  3. Ayşegül valla manzaramız fene güzeldir:)

    YanıtlayınSil
  4. Benim için de sizlerle olmak çok keyifliydi, ortak zevklere ortak arkadaşlar bulmak zordur, iyi ki birbirimizi bulmuşuz:))
    Lale abla ben akşamı film izleyerek, önerdiğin çay'dan içerek sonlandırdım.Yarın da sinemaya gitmeyi düşünüyorum;)

    YanıtlayınSil
  5. Lale ablacım, bana neler yaptınız diye sordular. Hem eşim, hemde Didem... kitap film derken, tam anlatamadım. Tarif edemedim yani. Ne güzel anlatmışsın... Ne kadar çok şey yapmışız. Dolu dolu geçirmişiz vaktimizi.

    YanıtlayınSil
  6. Midyeye bayılırım, kokoreçe taparım. Harika lezzetler bunlar. Afiyet olsunnnn :)

    YanıtlayınSil
  7. Yok yok bu gezilere birkere olsun bende katılmalıyım.O incir reçelini pardon tatlısını çok iyi bilirim nefistir

    YanıtlayınSil
  8. Sen de hep benim çoook sevdiğim şeyleri yapıyosun yaaaa, öptüm.

    YanıtlayınSil
  9. oh ohh keyifli bir gun olmuş:) katılmış kadar olduk bir de incir reçeli olsaydı:)

    YanıtlayınSil

içinizden geldiği gibi yorumlayın ama unutmayın ki keser döner sap döner gün gelir hesap döner:))